Ja die ken ik ook! Houd alleen niet zo van kersen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
bottervlaai :p en kapelse kersen (maar das alleen hier in de regio)
dat doe ik zo vaak?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Godsammequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
Stuur Schaar een whatsappje, laat haar gaan en als Delluvenaar een review doen over het festival/concert
Matigheid to the max
Een slang???quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest om half 2 een slang wegjagen die op Stef's kamer aan het spelen was en daarna was ik WAKKERgelukkig viel ik omstreeks half 6 wel weer in slaap
Mijn pakketman weet pas sinds ik hier woon hoe ik eruit zie in m'n normale kledingquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
82,15 voor een weekendconsult. Dierenarts![]()
LURV YA!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme.
En ik ben gisteravond nog wel zonder planning of indiening in drievoud nog even naar de stad gegaan en op het terras gaan zitten met m'n vriendin. Lijken wassen!
Had ook al wat wijn op, dat hielp waarschijnlijk.
ja Trix woont in donker Afrikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja Trix woont in donker AfrikaTrix is stiekem een negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en die man moet ook ergens van leven de nagellakhoardhobby van zijn vrouw betalen ja!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurtquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Nog steeds staartbijten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurt
zo'n hubba hubba big fat momma met dikke tetten en een meerijkont, met een mand op haar hoofd en Stef in zijn doek om zich heen geslingerd op haar (overigens gigantische) heupquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Trix is stiekem een neger
Hij krabt nu ook overalquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog steeds staartbijten?
Sla hem knock out tot maandag!![]()
Nee?
drekreesquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil ik vanmiddag naar de drekrees gaan kijken en bekenden aanmoedigen, of wil ik naar podium westland waar vele dingen te zien en te doen zijn?
Ik kan niet kiezeeeeeen
toch geen hondenlepra he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
Faalhontquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
nee want jij bent geen westlanderquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeftquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
toch geen hondenlepra he?
dan ben je echt de sjaak
hehehehehequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeft![]()
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzoquote:
Nope. Is een boerenwestlanders thingiequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Stukkie kopen? Kunnen we uren zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzo
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzo
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn pakketman weet pas sinds ik hier woon hoe ik eruit zie in m'n normale kleding
Is namelijk dezelfde pakketman, maar in het oude huis kwam hij rond 10 uur en hier rond 4 uur
uren, YESSSSSquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stukkie kopen? Kunnen we uren zijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zullen we stiekem gewoon van de ene op de andere nacht daar gaan wonen?
Zeer matige timingquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
aids, koorts, terug naar bed. Altijd op zaterdag, whyyyy!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
dragrace, is dat net als tractorpulling?
quote:Wat is de Drekrees?
Een drekrees is een hardloopwedstrijd door een polder waarbij de deelnemers meerdere obstakels in de vorm van smalle, maar bij voorkeur ook brede sloten moeten overwinnen.
De naam Drekrees is een samenstelling van drek (modder) en een vrije vertaling van het Engelse woord race. Voor de deelnemers is de fysieke inspanning groot. Voor het publiek is het erg leuk en spectaculair om er naar te kijken.
Het is in 1998 begonnen op kleine schaal met 15 deelnemers nabij Schipluiden (Zuid-Holland). Door de toenemende populariteit nemen de laatste jaren 300 deelnemers deel aan de wedstrijd. Voor de veiligheid van de deelnemers is dit ook het maximale aantal. Het parcours dient driemaal te worden afgelegd. De totale afgelegde afstand na drie ronden is 4 kilometer.
Godverquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
uren, YESSSSS
Hahahaha, klinkt goed, maar dan heb ik jouw creepy buurman verderop erbij...
aan het parkeren van de gluurman hier te horen gisteren hoop ik eigenlijk dat hij snel omvalt![]()
godver.... pechvogelquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
aids, koorts, terug naar bed. Altijd op zaterdag, whyyyy!
nee nog niet, was de zoekterm.website vergetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Godver
Ah joh mijn creepy buurman zit zo ver weg dat je er geen last van hebt
Had je z`n websaait al eens bekeken trouwens?
http://hetzeespiegelfonds.wordpress.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, was de zoekterm.website vergeten
klinkt bijna net zo goed als en zemwedsrtijd in het Eindhovens kanaal tussen half ontbonden konijnen en ebolavissenquote:
Volgend jaar meedoen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt bijna net zo goed als en zemwedsrtijd in het Eindhovens kanaal tussen half ontbonden konijnen en ebolavissen
ga ik morgen even kijken, thanksquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zie vooral de notulen van de bestuursvergadering
niet XXXX ?quote:
welke ep zoek je?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Aids, UPC heeft American Horror Story niet on demand
Elysiumquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips? Beetje spannend, genre thriller / scifi?
Daar kan ik je niet aan helpen. Ik kijk op het moment veel slechte Nederlandse filmsquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Flodder in Amerika?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen. Ik kijk op het moment veel slechte Nederlandse films
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB OVERAL JEUK EN NU MOET T HELE HUIS SCHOON EN ALLES GEWASSEN EN VIES EN JEUK EN DAN VOLGENDE WEEK IN BREDA OOK
HIGH SCHOOL MUSICAL!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als we iets mieten branden voor je, of op usb zetten? Volgens mij hebben we beide seizoenen nog staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Aids, UPC heeft American Horror Story niet on demand
Oehquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als we iets mieten branden voor je, of op usb zetten? Volgens mij hebben we beide seizoenen nog staan.
Pacific Rim heb ik wel ok-e verhalen van gehoord, maar moet ik zelf nog kijken. Ik heb onlanGs Promethius gekeken maar die is crap. Even denken.. Drive al gezien? (Geen sci-fi, wel spannend geloof ik.)quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
vast niet zo vreemd als flatout landen voor de voordeur in je halfopen badjas voor de pakjesmanquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Oh ik voel me altijd zo raar als ik in badjas de deur open doe voor de pakketjesman
Klinkt geyl! HOE heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast niet zo vreemd als flatout landen voor de voordeur in je halfopen badjas voor de pakjesman
in bad liggen, de deurbel horen, snel je badjas aanschieten, de trap af rennen, halverwege de trap glippen vanwege je natte poten, door de gang zeilen, landen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt geyl! HOE heb je dat voor elkaar gekregen?
Mental image en dan proberen niet te lachenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in bad liggen, de deurbel horen, snel je badjas aanschieten, de trap af rennen, halverwege de trap glippen vanwege je natte poten, door de gang zeilen, landen.
Ik raad het niet aan trouwens.
haha jawel, die vrouw keek echt zo:quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Oh, maar toen had je de voordeur nog dicht dus hij zal het niet gezien hebben toch. Jullie hebben toch niet echt doorkijkglas in de voordeur?
lachen is volkomen terecht!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mental image en dan proberen niet te lachen![]()
Oh lollerquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha jawel, die vrouw keek echt zo:![]()
![]()
Dan zou ik feedback achterlaten dat het een musthave is zodat anderen er ook geld aan verspillen, want gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
Ik moet feedback achterlaten voor mijn thermosfles met ijs, maar dat faalding werkt helemaal niet.
je temp>?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Van 38 naar 38.6 in anderhalf uur, dat is echt fantastisch.
Lig je al braaf in bed?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Van 38 naar 38.6 in anderhalf uur, dat is echt fantastisch.
Ik ben aan het denken wat ze anders zou kunnen bedoelen dan haar temperatuur met die cijfers.. Ik kom er niet uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je temp>?
koorts zuigt
Beterschap!
Jonge! Ga eens gauw liggen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar dat ga ik nu maar even doen
Niet mijn gewicht iigquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken wat ze anders zou kunnen bedoelen dan haar temperatuur met die cijfers.. Ik kom er niet uit
Ik lag op de bankquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge! Ga eens gauw liggen!
Met je dekbed? Want dat telt ookquote:
Jaaa, en je kussenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je ziek bent met je dekbed op de bank liggen en lamlendig zijn vind ik vaak nog beter dan in bed![]()
Zelfde geldt voor als je extreem brak bent trouwens
Niet als er een fitte man rondhobbeltquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je ziek bent met je dekbed op de bank liggen en lamlendig zijn vind ik vaak nog beter dan in bed![]()
Zelfde geldt voor als je extreem brak bent trouwens
Fitte man in z'n onesie naar buiten schoppen om aan de tuin te werkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet als er een fitte man rondhobbeltbed, poussen
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik feedback achterlaten dat het een musthave is zodat anderen er ook geld aan verspillen, want gedeelde smart is halve smart
Haar leeftijdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken wat ze anders zou kunnen bedoelen dan haar temperatuur met die cijfers.. Ik kom er niet uit
Je hebt gewoon aids, dat hebben we allemaalquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
makkelijk hoor, zieke mensen plagen
Heb je ook 100 miljoen vragenlijsten ingevuld?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
Ik ben laatst ook onderzocht, maar ze konden buiten mijn aidstoornis geen andere stempel vinden voor mijn bingokaart
Ja en velen testjes moeten doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ook 100 miljoen vragenlijsten ingevuld?
En dan krijg je niet eens een stempel voor al je harde werkquote:
Ja ik had er al een, en de stempel die ik daarvoor al had daarvan was eigenlijk niet echt meer duidelijk of hij er nou was of nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijg je niet eens een stempel voor al je harde werk
Ik ben nu hard aan het denken welke stempel je ook alweer had..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik had er al een, en de stempel die ik daarvoor al had daarvan was eigenlijk niet echt meer duidelijk of hij er nou was of niet
Ik heb als kint een ADD stempel gehad maar ik heb al 10 jaar geen medicatie meer. Laatst wel geprobeerd om dat weer op te pakken maar ik ging er keihard van spacen. Maar het was dus niet echt duidelijk in HOEverre dat nog aanwezig was.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu hard aan het denken welke stempel je ook alweer had..
Maar ze hebben je de stempel toch niet afgenomen?
ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Armen Skjoe, die heeft aan ons ook niks
Gelukkig, je zou maar een lege bingo-kaart hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb als kint een ADD stempel gehad maar ik heb al 10 jaar geen medicatie meer. Laatst wel geprobeerd om dat weer op te pakken maar ik ging er keihard van spacen. Maar het was dus niet echt duidelijk in HOEverre dat nog aanwezig was.
Maar wel dus nog altijd een aidstoornis.
Dan mag ik hier niet meer posten toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig, je zou maar een lege bingo-kaart hebben![]()
HOEwattes?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alleen maar bezoekersbingokaarten
nee door de ticker in dr sig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, jij wordt op de hoogte gehouden door de man van Bubs?
Oh ik dacht dat jij het op een akkoordje had gegooid met haar man, bamistylequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee door de ticker in dr sig.
Tijdelijk falen is ook falenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen chronische ziekten, alleen tijdelijk falen
Je moest es weten hoe druk ik bezig ben in de tuinquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fitte man in z'n onesie naar buiten schoppen om aan de tuin te werken
ja, je bent echt goed busyquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moest es weten hoe druk ik bezig ben in de tuin.
Ik verwacht uiteraard dat ze ons tijdens het werpen op de hoogte houdt jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat we het wel merken als bubsel heeft geworpen
In je onesie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je dan je baard laat groeien ben je net zo'n hipster kerstmanquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, te warm. De onesie is voor de winter.
Come on, er moet toch wel iets zijn!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen chronische ziekten, alleen tijdelijk falen
Ik las het in jullie topicquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
obesibelly?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Come on, er moet toch wel iets zijn!
Waar ze altijd een laag van 3cm van op je broodje doen zodat het tering goor isquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:25 schreef Mss het volgende:
Yoghurt met bieslook, peterselie en kruiden smaakt net als die epische kruidenroomkaas van de v&d
Ja maar dingen namaken met velen minder vetquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar ze altijd een laag van 3cm van op je broodje doen zodat het tering goor is
Yeshquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Mss, heb je die dance legends op hun eigen site besteld?
Ja echt he, sopsopsop, en maar $8quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme, wat een geile lakjes.
GIJ FAALHAASquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren al ultra chromes gefaald
Dibs op de nagellak!quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Koorts stijgt weer. Ik ga vast dood.
Mehquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Koorts stijgt weer. Ik ga vast dood.
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan Fred vragen of ik een reepje van zijn gevulde speculaas mag, of dat ik dan z'n planning in de war gooi...
En vervolgens moeten uitleggen wat ik bedoel met een planning...
En daarna een emoslinger krijgen
Al zou je maar gewoon wat medelijden faken....quote:
Je gaat niet dood.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de koorts zakt, van 39.6 naar 38.7 in een uur
Prioriteiten, als ze dood is heeft ze niks meer aan medelijdenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Al zou je maar gewoon wat medelijden faken....
En dan Dibs op de nagellak roepen
quote:
Woot, je komt terug het leven inquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de koorts zakt, van 39.6 naar 38.7 in een uur
Dat moet als je ziek bentquote:
Het was preventiefquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja zeg dan niet dat ik er terug in moet als ik er al in lig!
Ik heb er 4 in m'n mandje geklikt en ben met porti erbij 42 dollar kwijtquote:
Ja dat klopt dan toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb er 4 in m'n mandje geklikt en ben met porti erbij 42 dollar kwijt
Vooralsnog, als ik ook daadwerkelijk op de bestelknop zou rammen
Oow, laat maarquote:
Ja is ook. Maar ik had het over euro's.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, laat maarik dacht 40 incl
mag ik de het-is-al-laat-en-ik-heb-nauwelijks-geslapen-troef spelen?
Achsoquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja is ook. Maar ik had het over euro's.
Als je met de deuren gaat smijten zijn je kids wel weer wakker he?!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Verwarrend ook hoor, dollars, euro's, jézus! *stampt naar kamer en smijt deur dicht*
Records die je gebroken hebtquote:Op zondag 8 september 2013 11:26 schreef Incantrix het volgende:
Bekertjes? Zoals bij marathons, dat je dan langs van die houten standjes moet enzo?
Oooow, lolquote:Op zondag 8 september 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Records die je gebroken hebt
Nou, dat dus ook weer! Maar ik ga een beetje op een blauw scherm als ik moet kiezen tussen die 2 collectiesquote:
Geen optiequote:
Dit, ik ben bang dat die irl lang zo mooi niet zijn als op de foto'squote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
die dance legends zijn zo geil, maar ik ben altijd bang misleid te worden door veel te veel photoshop (fashionpolish anyone?)
Heb je een keten-opticien of een plaatselijke?quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet zo wennen aan mijn bril
Bij mijn laatste contactlenscontrole werd ik er weer eens op gewezen dat ik mijn lenzen eigenlijk te lang draag en dat weet ik ook. Maar mijn bril zit zo kut, dat ik die liefst gewoon niet draag, ik krijg er hoofdpijn van. Dus toen ik gister mijn lenzen op kon halen ben ik expres met mijn bril op gegaan om te zien of ze hem konden fixen. Dat had ik dus veel eerder moeten doen, was alleen kwestie van die neusvleugeltjes vervangenNu wordt de druk weer normaal verdeeld en dus geen hoofdpijn meer
![]()
Alleen was ik ook gewend dat de schroefjes van de pootjes loszaten dus als ik mijn bril afdeed, klapte hij vanzelf dicht. IdeaalEn gister deed ie dat niet. Dus ik stond een beetje stom te schudden met dat ding want waarom doen ie dat nou niet. Hebben ze de schroefjes vastgedraaid en moet ik hem dus weer netjes zelf dichtklappen. Terwijl zij hem dus gefixt hadden, vroeg ik me af wat er mis was
Oh dat is wel jammer. Gaat het wel de goede kant op daarmee?quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen optiewe moeten dat hulp-dingetje voor Stef zelf betale en het is geen MEGA-bedrag, maar snoept wel ons 'extra dingen'-potje leeg.
Daar ben ik dus ook wel een beeeetje bang voor. Maar ik heb er toch wel minimaal 2 waarvan ik denk dat ik ze echt 'nodig heb'. Bij ilnp zou ik mijn keuze terug kunnen brengen naar 1, maar ik vind het altijd zo zonde van zoveel porti om maar 1 flesje te nemen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
die dance legends zijn zo geil, maar ik ben altijd bang misleid te worden door veel te veel photoshop (fashionpolish anyone?)
Hulp-dingetje?quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen optiewe moeten dat hulp-dingetje voor Stef zelf betale en het is geen MEGA-bedrag, maar snoept wel ons 'extra dingen'-potje leeg.
Hulp-dingetje?quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan volgens mij wel op velen blogs geloof ik, en daar zijn ze wel overal mooi.quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit, ik ben bang dat die irl lang zo mooi niet zijn als op de foto's
Ja! We hebben nu pas 1 sessie geheel achter de rug (nabespreking van de 2e hebben we dinsdag) en daar hebben we al wel een paar mooie eye-openers mee gehad. We zijn er nog niet natuurlijk (gisteravond ben ik briesend weggerend omdat ik bang was hem te zullen slaan uit frustratie en woedequote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Gaat het wel de goede kant op daarmee?
Ik wil echt thermo's. Maar die van de Intertoys schijnen ook nog best redelijk te functioneren.quote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan volgens mij wel op velen blogs geloof ik, en daar zijn ze wel overal mooi.
Soberso zijn DL lakjes wel episch. Die holo's en die thermo's zijn ook echt baas
Hmm.. Nouja, op zich geen probleem denk ik, het is niet alsof ik van m'n levensdagen nog een potje lak leeg ga krijgenquote:
Ik heb iets gemist volgensmij.quote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, met Stef's gedrag (of onze reactie erop, hoe je het maar bekijkt)
hehehe, is ook wel zoquote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmm.. Nouja, op zich geen probleem denk ik, het is niet alsof ik van m'n levensdagen nog een potje lak leeg ga krijgen
O zo!quote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, met Stef's gedrag (of onze reactie erop, hoe je het maar bekijkt)
Waarom las ik bochel?quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik had vanmorgen een rochel die zo taai was dat ik ban was dat ik een stuk longweefsel had opgehoest. Kan dat?
Stef is nogal dwarsig en daar liepen we een beetje mee vast, dus hulp gevraagd bij een fijne organisatiequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgensmij.
Maar lees dat het iig nut heeft, dus dat is fijn!
ik mag niet bestellen van mezelf nogquote:Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Mss het volgende:
Die hits potjes zijn ook velen klein en krijg ik ook niet leeg
Oh, die heeft hij ook, want hij is hypermobielquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O zo!
Ik dacht aan een fysiek hulp-dingetje.
Fijn dat je er wel mee geholpen voelt. En het weglopen is een goed ding op dat moment, dat is ook al lastig! Jullie komen er wel
Ik ben dan wel benieuwd welke organisatie, haha. Beroepsmatige interesse enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef is nogal dwarsig en daar liepen we een beetje mee vast, dus hulp gevraagd bij een fijne organisatie
Gaat er nog iemand bij ilnp bestellen toevallig? /laat
Thnxquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
(ik lees overigens ook zeer geďnteresseerd mee over S. z'n vorderingenhoop echt dat het wat oplevert voor iedereen!)
Aan mijn ogen was te zien dat ze eigenlijk te weinig zuurstof krijgen. Ze zijn redelijk rood. Als je je lenzen uitdoet vlak voordat je gaat slapen en vervolgens meteen daarna je ogen dichtdoet, krijgen ze ook bijna geen zuurstof. En 's ochtends gaan die lenzen er weer binnen 10 min in. Nu heb ik al wel extra zuurstofdoorlatende lenzen, maar dat is nooit hetzelfde als gewoon je ogen open hebben zonder dat er wat op zit. Wanneer ik mijn bril draag, heb ik dat effect wel. Het is me nu door meerdere opticiens al verteld. En ik zie zelf aan mijn ogen dat ze op dit moment veel minder rood zijn dan gewoonlijk. Dus ik moet me gewoon weer opnieuw aanwennen om mijn bril wat vaker te dragen. Alleen gaat dat een stuk makkelijker als je geen hoofdpijn krijgt van je brilquote:Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een keten-opticien of een plaatselijke?
Ik heb namelijk echt nog nooit iemand gehoord over dat je contactlenzen te lang kan dragen. En ik heb er toch best wat mee te maken gehad.
Misschien eens een second opinion vragen bij een ander?
Ik dm je nog welquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd welke organisatie, haha. Beroepsmatige interesse enzo.
Ik twijfel nog. Ben nu sowieso heeeeel erg blut, maar weet ook niet of ik ILNP wil, of Dance Legends.
En kreeg jíj er nog wat mee naar boven?quote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik moest echt kokhalzen van die post van SQ
ik vond het fascinerend! Heb 'm nog even onderzocht of het geen verloren tweelingzusje was ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik moest echt kokhalzen van die post van SQ
het scheelt wel als "one of us" er foto's van heeft he, dan lijkt het altijd velen geloofwaardigerquote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dm je nog wel
Ohja, ik heb net besloten dat ik eerst maar ilnp ga nemen, ik moest aan die ubergeile swatches van debs denken
Kloptquote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het scheelt wel als "one of us" er foto's van heeft he, dan lijkt het altijd velen geloofwaardiger
Nou echt hoor! Als Débs zegt dat het geil is, dan ís het geilquote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het scheelt wel als "one of us" er foto's van heeft he, dan lijkt het altijd velen geloofwaardiger
Op dat punt bedacht ik me dat ik waarschijnlijk verkeerd gelezen hadquote:
Als het mag wil ik ook wel DM, zeker aangezien ik in dezelfde regio werkquote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dm je nog wel
Ohja, ik heb net besloten dat ik eerst maar ilnp ga nemen, ik moest aan die ubergeile swatches van debs denken
Lolwát??quote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nog even een stuk ijzer in mijn kanaal persen.
Sgoe!!quote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het mag wil ik ook wel DM, zeker aangezien ik in dezelfde regio werk
O dus het gaat specifiek over jou. Het kwam over alsof dit voor iedereen zo isquote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Aan mijn ogen was te zien dat ze eigenlijk te weinig zuurstof krijgen. Ze zijn redelijk rood. Als je je lenzen uitdoet vlak voordat je gaat slapen en vervolgens meteen daarna je ogen dichtdoet, krijgen ze ook bijna geen zuurstof. En 's ochtends gaan die lenzen er weer binnen 10 min in. Nu heb ik al wel extra zuurstofdoorlatende lenzen, maar dat is nooit hetzelfde als gewoon je ogen open hebben zonder dat er wat op zit. Wanneer ik mijn bril draag, heb ik dat effect wel. Het is me nu door meerdere opticiens al verteld. En ik zie zelf aan mijn ogen dat ze op dit moment veel minder rood zijn dan gewoonlijk. Dus ik moet me gewoon weer opnieuw aanwennen om mijn bril wat vaker te dragen. Alleen gaat dat een stuk makkelijker als je geen hoofdpijn krijgt van je bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |