Ja die ken ik ook! Houd alleen niet zo van kersen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
bottervlaai :p en kapelse kersen (maar das alleen hier in de regio)
dat doe ik zo vaak?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Godsammequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
Stuur Schaar een whatsappje, laat haar gaan en als Delluvenaar een review doen over het festival/concert
Matigheid to the max
Een slang???quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest om half 2 een slang wegjagen die op Stef's kamer aan het spelen was en daarna was ik WAKKERgelukkig viel ik omstreeks half 6 wel weer in slaap
Mijn pakketman weet pas sinds ik hier woon hoe ik eruit zie in m'n normale kledingquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
82,15 voor een weekendconsult. Dierenarts![]()
LURV YA!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme.
En ik ben gisteravond nog wel zonder planning of indiening in drievoud nog even naar de stad gegaan en op het terras gaan zitten met m'n vriendin. Lijken wassen!
Had ook al wat wijn op, dat hielp waarschijnlijk.
ja Trix woont in donker Afrikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja Trix woont in donker AfrikaTrix is stiekem een negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en die man moet ook ergens van leven de nagellakhoardhobby van zijn vrouw betalen ja!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurtquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Nog steeds staartbijten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurt
zo'n hubba hubba big fat momma met dikke tetten en een meerijkont, met een mand op haar hoofd en Stef in zijn doek om zich heen geslingerd op haar (overigens gigantische) heupquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Trix is stiekem een neger
Hij krabt nu ook overalquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog steeds staartbijten?
Sla hem knock out tot maandag!![]()
Nee?
drekreesquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil ik vanmiddag naar de drekrees gaan kijken en bekenden aanmoedigen, of wil ik naar podium westland waar vele dingen te zien en te doen zijn?
Ik kan niet kiezeeeeeen
toch geen hondenlepra he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
Faalhontquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
nee want jij bent geen westlanderquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeftquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
toch geen hondenlepra he?
dan ben je echt de sjaak
hehehehehequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeft![]()
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzoquote:
Nope. Is een boerenwestlanders thingiequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Stukkie kopen? Kunnen we uren zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzo
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzo
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn pakketman weet pas sinds ik hier woon hoe ik eruit zie in m'n normale kleding
Is namelijk dezelfde pakketman, maar in het oude huis kwam hij rond 10 uur en hier rond 4 uur
uren, YESSSSSquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stukkie kopen? Kunnen we uren zijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zullen we stiekem gewoon van de ene op de andere nacht daar gaan wonen?
Zeer matige timingquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
aids, koorts, terug naar bed. Altijd op zaterdag, whyyyy!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
dragrace, is dat net als tractorpulling?
quote:Wat is de Drekrees?
Een drekrees is een hardloopwedstrijd door een polder waarbij de deelnemers meerdere obstakels in de vorm van smalle, maar bij voorkeur ook brede sloten moeten overwinnen.
De naam Drekrees is een samenstelling van drek (modder) en een vrije vertaling van het Engelse woord race. Voor de deelnemers is de fysieke inspanning groot. Voor het publiek is het erg leuk en spectaculair om er naar te kijken.
Het is in 1998 begonnen op kleine schaal met 15 deelnemers nabij Schipluiden (Zuid-Holland). Door de toenemende populariteit nemen de laatste jaren 300 deelnemers deel aan de wedstrijd. Voor de veiligheid van de deelnemers is dit ook het maximale aantal. Het parcours dient driemaal te worden afgelegd. De totale afgelegde afstand na drie ronden is 4 kilometer.
Godverquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
uren, YESSSSS
Hahahaha, klinkt goed, maar dan heb ik jouw creepy buurman verderop erbij...
aan het parkeren van de gluurman hier te horen gisteren hoop ik eigenlijk dat hij snel omvalt![]()
godver.... pechvogelquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
aids, koorts, terug naar bed. Altijd op zaterdag, whyyyy!
nee nog niet, was de zoekterm.website vergetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Godver
Ah joh mijn creepy buurman zit zo ver weg dat je er geen last van hebt
Had je z`n websaait al eens bekeken trouwens?
http://hetzeespiegelfonds.wordpress.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, was de zoekterm.website vergeten
klinkt bijna net zo goed als en zemwedsrtijd in het Eindhovens kanaal tussen half ontbonden konijnen en ebolavissenquote:
Volgend jaar meedoen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt bijna net zo goed als en zemwedsrtijd in het Eindhovens kanaal tussen half ontbonden konijnen en ebolavissen
ga ik morgen even kijken, thanksquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zie vooral de notulen van de bestuursvergadering
niet XXXX ?quote:
welke ep zoek je?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Aids, UPC heeft American Horror Story niet on demand
Elysiumquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips? Beetje spannend, genre thriller / scifi?
Daar kan ik je niet aan helpen. Ik kijk op het moment veel slechte Nederlandse filmsquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Flodder in Amerika?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen. Ik kijk op het moment veel slechte Nederlandse films
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB OVERAL JEUK EN NU MOET T HELE HUIS SCHOON EN ALLES GEWASSEN EN VIES EN JEUK EN DAN VOLGENDE WEEK IN BREDA OOK
HIGH SCHOOL MUSICAL!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als we iets mieten branden voor je, of op usb zetten? Volgens mij hebben we beide seizoenen nog staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Aids, UPC heeft American Horror Story niet on demand
Oehquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als we iets mieten branden voor je, of op usb zetten? Volgens mij hebben we beide seizoenen nog staan.
Pacific Rim heb ik wel ok-e verhalen van gehoord, maar moet ik zelf nog kijken. Ik heb onlanGs Promethius gekeken maar die is crap. Even denken.. Drive al gezien? (Geen sci-fi, wel spannend geloof ik.)quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
vast niet zo vreemd als flatout landen voor de voordeur in je halfopen badjas voor de pakjesmanquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Oh ik voel me altijd zo raar als ik in badjas de deur open doe voor de pakketjesman
Klinkt geyl! HOE heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast niet zo vreemd als flatout landen voor de voordeur in je halfopen badjas voor de pakjesman
in bad liggen, de deurbel horen, snel je badjas aanschieten, de trap af rennen, halverwege de trap glippen vanwege je natte poten, door de gang zeilen, landen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt geyl! HOE heb je dat voor elkaar gekregen?
Mental image en dan proberen niet te lachenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in bad liggen, de deurbel horen, snel je badjas aanschieten, de trap af rennen, halverwege de trap glippen vanwege je natte poten, door de gang zeilen, landen.
Ik raad het niet aan trouwens.
haha jawel, die vrouw keek echt zo:quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Oh, maar toen had je de voordeur nog dicht dus hij zal het niet gezien hebben toch. Jullie hebben toch niet echt doorkijkglas in de voordeur?
lachen is volkomen terecht!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mental image en dan proberen niet te lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |