Ja die ken ik ook! Houd alleen niet zo van kersen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
bottervlaai :p en kapelse kersen (maar das alleen hier in de regio)
dat doe ik zo vaak?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Godsammequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
Stuur Schaar een whatsappje, laat haar gaan en als Delluvenaar een review doen over het festival/concert
Matigheid to the max
Een slang???quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest om half 2 een slang wegjagen die op Stef's kamer aan het spelen was en daarna was ik WAKKERgelukkig viel ik omstreeks half 6 wel weer in slaap
Mijn pakketman weet pas sinds ik hier woon hoe ik eruit zie in m'n normale kledingquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:06 schreef Mss het volgende:
Uit bed gebeld worden door de pakketjesman, beseffen dat je als enige thuis bent en dan maar in je badjas de deur open gaat doen![]()
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
82,15 voor een weekendconsult. Dierenarts![]()
LURV YA!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme.
En ik ben gisteravond nog wel zonder planning of indiening in drievoud nog even naar de stad gegaan en op het terras gaan zitten met m'n vriendin. Lijken wassen!
Had ook al wat wijn op, dat hielp waarschijnlijk.
ja Trix woont in donker Afrikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja Trix woont in donker AfrikaTrix is stiekem een negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en die man moet ook ergens van leven de nagellakhoardhobby van zijn vrouw betalen ja!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurtquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan in het weekend? Ish altijd duur!
Nog steeds staartbijten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat we knettergek worden van die hont en t wordt steeds erger. We konden niet eerder naar deze dierenarts want we zijn pas sinds gisteren in de buurt
zo'n hubba hubba big fat momma met dikke tetten en een meerijkont, met een mand op haar hoofd en Stef in zijn doek om zich heen geslingerd op haar (overigens gigantische) heupquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Trix is stiekem een neger
Hij krabt nu ook overalquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog steeds staartbijten?
Sla hem knock out tot maandag!![]()
Nee?
drekreesquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil ik vanmiddag naar de drekrees gaan kijken en bekenden aanmoedigen, of wil ik naar podium westland waar vele dingen te zien en te doen zijn?
Ik kan niet kiezeeeeeen
toch geen hondenlepra he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
Faalhontquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krabt nu ook overalen heeft bulten op z'n rug
nee want jij bent geen westlanderquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeftquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
toch geen hondenlepra he?
dan ben je echt de sjaak
hehehehehequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ik ga wel heul erg hard lachen als blijkt dat dat beest vlooien heeft![]()
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzoquote:
Nope. Is een boerenwestlanders thingiequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor ik te weten wat drekrees is?
Stukkie kopen? Kunnen we uren zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben anders vet jaloers op Taart haar schrootjeshuis met weilandje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |