quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Topshow als nederland gelijk of verliest!was het wel waard
Idd, je zag die grijns ook echt op z'n smoelquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
"Gefeliciteerd met je punt, gefeliciteerd met je punt, gefeliciteerd met je punt
aldus Hansie Kraaij
Haha mooie vent die Thijsquote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef _NZT_ het volgende:
Maandag kijken wat die sigaarsnor over Louis heeft te zeggen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
"Gefeliciteerd met je punt, gefeliciteerd met je punt, gefeliciteerd met je punt
aldus Hansie Kraaij
Gek hé?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef alors het volgende:
Al die excuses verzinnen voor SneijderHij was gewoon kut en als ie de bal kreeg kon ie het weer niet laten op zelf op doel te schieten van 40 meter ipv de bal af te geven.
Jan Joost kan mooi alles recht lullen wat scheef is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef alors het volgende:
Al die excuses verzinnen voor SneijderHij was gewoon kut en als ie de bal kreeg kon ie het weer niet laten op zelf op doel te schieten van 40 meter ipv de bal af te geven.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef _NZT_ het volgende:
Hoest met Truus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef dieselnoi het volgende:
Wat had hans aan louis gevraagd waardoor hij boos werd ?
Waarom ie een tijdje terug zei dat zn passie niet bij bondscoach lag maar bij trainer zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
aldus Hansie Kraaij
Van Gaalquote:
Mjah, vrij voorspelbaar natuurlijk. Het is wel geinig hoe die 't brengt, meer ook niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef _NZT_ het volgende:
lolquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
Een grote brand bij een plastic fabriek in Zevenaar.
Klaas is zijn knuffelbeer kwijtquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
En we zijn een kijkje gaan nemen bij de Havendagen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
Hoe komt Hansie er weer op hequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Feliciteren met een puntMaar toch Hansie
Waarom Louis had gezegd dat kwalificatie wedstrijden een opoffering voor hem als bondscoach zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef dieselnoi het volgende:
Was die hele fabriek van plastic?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
oh jongens tochquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
Dat hebben Wilfriend en Johan hem in z'n oortje gefluisterd.quote:
Ja. Dan is het ook niet zo vreemd dat hij in de fik vliegt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was die hele fabriek van plastic?
Seconde 16 laat zien dat Louis de reïncarnatie van Adolf Hitler is.quote:
Teken een klein zwart snorretje precies onder z'n neus and you are good to goquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Teken een klein zwart snorretje precies onder z'n neus and you are good to go
quote:
Lekkere emo tv, ik hoop wel dat er een leuke prijsvraag of een gezellig belspelletje bijzit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Prachtige documentaire lijkt me dat. Allemaal mensen die vertellen hoe erg het wel niet is.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekkere emo tv, ik hoop wel dat er een leuke prijsvraag of een gezellig belspelletje bijzit.
Ik weet niet wat jij lult.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Sneijder, de Immers van Oranje![]()
Knap, zoveel kansen missen
Ik was toch vrij duidelijk, dacht ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lult.
Het was duidelijke onzin inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was toch vrij duidelijk, dacht ik
Die mening mag jij hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het was duidelijke onzin inderdaad.
Heb je daar vaker last van, je subjectieve waarnemingen als feiten presenteren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Dat is geen mening dat is gewoon een feit.
Heb jij daar vaker last van, dat je nogal overdrijft?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van, je subjectieve waarnemingen als feiten presenteren?
Nou, ik vind niet bepaald dat ik overdrijf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:16 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Heb jij daar vaker last van, dat je nogal overdrijft?
Ik dus wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet bepaald dat ik overdrijf.
god kolere wat een treurnis die van gangelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Joost lekker alles goed lullen
Wat noem jij 'veel'? Je overdrijft wel degelijk door te zeggen dat Sneijder 'veel' kansen heeft gemist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Het is echter wel een mening, geen feit.
Elke keer als je Sneijder aan de bal zag, wist je dat hij het ging verkloten, en hij stelde zelden teleur. Vergelijk het met Kuijt, die is elke minuut die hij speelde van positieve invloed geweest. Die creëerde kansen in plaats van ze dood te laten lopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Wat noem jij 'veel'? Je overdrijft wel degelijk door te zeggen dat Sneijder 'veel' kansen heeft gemist.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer als je Sneijder aan de bal zag, wist je dat hij het ging verkloten, en hij stelde zelden teleur. Vergelijk het met Kuijt, die is elke minuut die hij speelde van positieve invloed geweest. Die creëerde kansen in plaats van ze dood te laten lopen.
En ook al ben ik een Kuijtfan, van Sneijder verwacht ik toch meer dan van Dirk. Maar hij heeft echt veel ballen verneukt.
Moet ik die brieven dan eerst openmaken voor ik ze post? Hoe weet ik anders of het onzin isquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kunt je beter bezig houden met het rond brengen van post zo te zien. Hou op met het posten van onzin
Een kans voor de tegenstander is ook een kans.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kunt je beter bezig houden met het rond brengen van post zo te zien. Hou op met het posten van onzin en ga anderen voor de gek houden. Misschien is voetbalzone een optie?
Nou nou nou, die eerste minuut was een beetje en jammere binnenkomer. Maar die werd ook wel bar slecht aangespeeldquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een kans voor de tegenstander is ook een kans.
Het eerste wat ik Kuyt heb zien doen (na zijn invalbeurt) was het verspelen van de bal. Kuyt is niet meer Oranje-waardig. Ik heb Sneijder nog bij een aantal goede combinaties gezien en gaf meermaals slimme (steek)passjes op v. Persie. Kuyt gaf alleen voorzetten vanaf de zijkant en durfde nauwelijks te combineren om te zoeken naar een opening. (die niet goed waren)quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer als je Sneijder aan de bal zag, wist je dat hij het ging verkloten, en hij stelde zelden teleur. Vergelijk het met Kuijt, die is elke minuut die hij speelde van positieve invloed geweest. Die creëerde kansen in plaats van ze dood te laten lopen.
En ook al ben ik een Kuijtfan, van Sneijder verwacht ik toch meer dan van Dirk. Maar hij heeft echt veel ballen verneukt.
Je hebt dus niet gezien hoe die bal aangespeeld was begrijp ik? Maakt niet uit, het was nogal een saaie wedstrijd. Ik denk dat ik bij al die goede passes en combinaties net als jij toen was ingedut. Want zoveel heb ik er niet gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het eerste wat ik Kuyt heb zien doen (na zijn invalbeurt) was het verspelen van de bal. Kuyt is niet meer Oranje-waardig. Ik heb Sneijder nog bij een aantal goede combinaties gezien en gaf meermaals slimme (steek)passjes op v. Persie. Kuyt gaf alleen voorzetten vanaf de zijkant en durfde nauwelijks te combineren om te zoeken naar een opening. (die niet goed waren)
Maar we zijn nu bezig met een nutteloze discussie. Het was geen goede wedstrijd, daarover kunnen we het eens zijn. Maar dingen roepen als Sneijder miste veel kansen (dan denkt men toch echt aan minimaal acht (grote) kansen) en vervolgens ook nog beweren dat Kuyt goed speelde en veel kansen creëerde doen mij jouw reacties (omtrent voetbal) niet meer echt serieus noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gezien hoe die bal aangespeeld was begrijp ik? Maakt niet uit, het was nogal een saaie wedstrijd. Ik denk dat ik bij al die goede passes en combinaties net als jij toen was ingedut. Want zoveel heb ik er niet gezien
Nou ja, je eerste reactie deed al niet echt getuigen van een open instelling hè. Gedoemd te mislukken vanaf het moment dat iemand het waagt iets anders dan jij te opperenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Maar we zijn nu bezig met een nutteloze discussie. Het was geen goede wedstrijd, daarover kunnen we het eens zijn. Maar dingen roepen als Sneijder miste veel kansen (dan denkt men toch echt aan minimaal acht (grote) kansen) en vervolgens ook nog beweren dat Kuyt goed speelde en veel kansen creëerde doen mij jouw reacties (omtrent voetbal) niet meer echt serieus noemen.
Sneijdertje heeft bij Inter een geweldig jaar gedraaid, verder heeft hij in het buitenland helemaal niks laten zien. Dat is ook de reden dat hij nu in Turkije speelt. Als er nog wat in zat, dan speelde hij nu echt wel in een grote competitie, maar geen enkele club zit op hem te wachten. Over twee jaar kan hij terugkomen naar de Eredivisie en hier een beetje rond sjokken en op z'n gemak met net niet steekpasses strooien, af en toe van 30 meter een bal op doel schieten en zich helemaal het mannetje voelen omdat het hier wél lukt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Willen jullie nou serieus zeggen dat je Sneijder goed vond spelen? Of zelfs matig? Ik vond het echt gewoon slecht
Ik zie hier zoveel reacties voorbij komen, maar toen ik die van jouw las dacht ik echt even: wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, je eerste reactie deed al niet echt getuigen van een open instelling hè. Gedoemd te mislukken vanaf het moment dat iemand het waagt iets anders dan jij te opperen
Ik denk dat wij een andere wedstrijd hebben zitten kijken, als je niet zag dat Sneijder zonder greintje kans de bal meters overschoot, paasjes voorlegde waar je met geen mogelijkheid bij kan, kansloos van veel te ver op doel schoot etc etc etc.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik zie hier zoveel reacties voorbij komen, maar toen ik die van jouw las dacht ik echt even: wat een onzin.
Ik zie ook nauwelijks meer topspelers die het in het buitenland echt kunnen gaan maken, en Nederland weer op de kaart kunnen zetten. Spelers als Sneijder en van Persie inderdaad. Hoewel ik van van Persie ook nooit had verwacht dat het de top scorer van Engeland kon worden, toen hij nog bij Feijenoord zat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef TLC het volgende:
Sneijder was vandaag niet bepaald echt een meerwaarde voor Oranje.
Stel je voor dat over een paar jaar spelers als Robben, van Persie, Sneijder en VDV stoppen, dan is er helemaal niks meer, dan is het nationaal clubvoetbal dood en Oranje min of meer ook
dan is het een grote woestijn van immense leegte![]()
Hoe snel het Nederlands voetbal in een jaar of 20 achteruit kan gaan, van Nederlandse ploegen die het erg goed deden in Europa, Oranje die telkens wel ver kwam op een eindronde, tot dit![]()
En veel talenten die Nederland schijnt te hebben, de van Ginkels, de Buttners en de Ake's van deze wereld zitten liever op de bank of tribune met hun iphone hun bankrekeningen te checken..
Jij hebt met ergernis zitten kijken en daardoor zijn jou enkel de momenten bijgebleven die niet zo goed verliepen. Sneijder speelde geen topwedstrijd maar hij heeft wel laten zien dat hij in Oranje thuis hoort. Gaandeweg het jaar zal hij alleen maar meer in vorm komen. Tevens kun je een '10' niet beoordelen op het missen van kansen. Een spits die de ene naar de andere intikker mist dat is iemand waarvan ik zeg: die heeft veel kansen gemist. Jij doelt enkel op die afstandsschoten waarvan ik er niet veel voorbij heb zien komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een andere wedstrijd hebben zitten kijken, als je niet zag dat Sneijder zonder greintje kans de bal meters overschoot, paasjes voorlegde waar je met geen mogelijkheid bij kan, kansloos van veel te ver op doel schoot etc etc etc.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:54 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Jij hebt met ergernis zitten kijken en daardoor zijn jou enkel de momenten bijgebleven die niet zo goed verliepen. Sneijder speelde geen topwedstrijd maar hij heeft wel laten zien dat hij in Oranje thuis hoort. Gaandeweg het jaar zal hij alleen maar meer in vorm komen. Tevens kun je een '10' niet beoordelen op het missen van kansen. Een spits die de ene naar de andere intikker mist dat is iemand waarvan ik zeg: die heeft veel kansen gemist. Jij doelt enkel op die afstandsschoten waarvan ik er niet veel voorbij heb zien komen.
Kom maar eens met beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post niet goed gelezen.
Die is gek. Wel een mooi zwaktebod, met argumenten kan je niet weerleggen dat het spel zwak was, door de matige afstandsschoten, de slechte paasjes war je steeds niet lekker bijkunt en de kansen die hij kreeg die werden vernaggeld (waar heb je dan een nummer 10 voor?) dus vraag je maar om beelden, omdat je weet dat ik die toch niet op ga zoeken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Kom maar eens met beeldmateriaal.
Gek hé?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
Wat betekent dit voor de FIFA-ranglijst eigenlijk? We zouden volgens mij zelfs bij winst al zakken naar plaats 7.
quote:Al was dat dit keer natuurlijk eigenlijk alleen te wijten aan halfslachtig ingrijpen van de verdedigers Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi.
quote:
Slechter dan slecht.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Syntix het volgende:
Hoe slecht waren De Vrij en BMI? Ik heb er niks van gezien...
Die sliding op de keeper was wel een toppertje.quote:
Gelukkig maakten de middenvelders en aanvallers wel het verschil.. Nauwelijks een kans gecreëerd in de 2de helftquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
Lekker Televaag
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijder__.html?cid=rss
[..]
Nee die clubs danquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
Door deze aids hebben we geen clubvoetbalKrijg de tyfus met je interlandvoetbal.
![]()
![]()
Er blijven hoe dan ook maar 34 competitierondes. Het is niet zo dat er een ronde geschrapt wordt omdat er 2 interlands gespeeld worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
Door deze aids hebben we geen clubvoetbalKrijg de tyfus met je interlandvoetbal.
![]()
![]()
Interlandvoetbal leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee die clubs dan
Enige fatsoenlijke voetbal dat leuk is, is interland voetbal.
Hier iig:quote:Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Is dat interview met Louis nog ergens terug te zien?
Bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier iig:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-bekende-weg.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |