Vanmorgen werd Louis van Gaal al geopperdquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef JimboSlice het volgende: [..] Getuige zijn kleding en stem zal het wel Luiz zijn
Hij ging allerlei mega top 50 hitjes medleyen, echt slecht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef remcoP het volgende:
[..]
niet gehoord. was het echt zo slecht? In de freaknacht was het gewoon leuk namelijk.
van 20 naakte Louises krijg ik dat welquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging allerlei mega top 50 hitjes medleyen, echt slecht.
Dit nummer Louise was trouwens ook vrij kut20x Louise en dan denken dat men daar een harde piemel van krijgt.
is het dan al kerst?quote:
Dus Kazan moet ik maar toevoegen op twittertquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pfff niet echt. Pieter is een lul. Kazan is een cult lul.
Louise is idd wel minder dan Do you love me at allquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging allerlei mega top 50 hitjes medleyen, echt slecht.
Dit nummer Louise was trouwens ook vrij kut20x Louise en dan denken dat men daar een harde piemel van krijgt.
Wie van de 20?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus Kazan moet ik maar toevoegen op twittert
van de naakte Louise die ik ken wel, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
van 20 naakte Louises krijg ik dat wel
Picsquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik typ met één hand. Andere hand zit in het broekje.
Je hebt er wel de leeftijd voor hoor ik net.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook trapezehangen! lijkt me tof
Is voor alle leeftijden leukquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er wel de leeftijd voor hoor ik net.
twitter:ggmm_ggmm twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 20:13:35@kazanhans Goochel je Twitteraccount weg aub. reageer retweet
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die dit grappig vinden?
Bejaarden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die dit grappig vinden?
Stoerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 20:13:35@kazanhans Goochel je Twitteraccount weg aub. reageer retweet
jezelf quoten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Deze baas weet.twitter:MartijnKonings twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 20:13:51Twitter uitleggen op tv. Niet doen, jongens. Nog steeds niet. #dwdd reageer retweet
Ja dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Deze baas weet.twitter:MartijnKonings twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 20:13:51Twitter uitleggen op tv. Niet doen, jongens. Nog steeds niet. #dwdd reageer retweet
Martijn Konings
preciesquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Martijn Konings
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Deze baas tweet.twitter:MartijnKonings twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 20:13:51Twitter uitleggen op tv. Niet doen, jongens. Nog steeds niet. #dwdd reageer retweet
Martijn Konings
Grap dichtheid is nog steeds 0,0....quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft zijn tempo wel verlaagd.
quote:
Ah, dat verklaart het wel inderdaadquote:
Heeft zijn vrouw uitgekozen.quote:
Killing Joke?quote:
Ik keek al in het begin, om het effect te kunnen zien. Het is nog veel erger, hij begon onder de 3000, nu heeft ie er 9200.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
@kazanhans kreeg er in de afgelopen halve minuut duizend volgers bij.
En jij bedankt voor je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag Karina en Specularium bedanken voor een leuk topic.
Ondanks de aanwezigheid van Davy en Gramulanion, die weer zeer vervelend waren.
Ziek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik keek al in het begin, om het effect te kunnen zien. Het is nog veel erger, hij begon onder de 3000, nu heeft ie er 9200.
Heloef komt op TV.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
zullen we naar frank of ronald kijken?
Ronald. Al heeft hij een haarstukjequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
zullen we naar frank of ronald kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Maxima had nog even moeten lachen eigenlijk.
3000 volgers is al een hype en genoeg om bij DWDD te komen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik keek al in het begin, om het effect te kunnen zien. Het is nog veel erger, hij begon onder de 3000, nu heeft ie er 9200.
De user wel. Ik weet niet of het een of andere pursunelitie is.quote:
Ja, bij Collegetour.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De user wel. Ik weet niet of het een of andere pursunelitie is.
Wie dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIJ IES GEEEEEEEEEEEEEEEEEEK
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Praat ik in zo'n moeilijke taal dat je het niet snapt?
Ik vond het best mooi weer vandaag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Praat ik in zo'n moeilijke taal dat je het niet snapt?
Ik snap niet wat je wil zeggen. Maar ok, het zal wel.quote:
"Heloef komt op TV".quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je wil zeggen. Maar ok, het zal wel.
goed op tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef Wire het volgende:
Oh kom nu pas achter dat dwdd weer terug is.
Heej je bent er weer.quote:Op zondag 8 september 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook aan jou.
En een beetje aan die DWDD flopshows van vorige week.
Wel jammer dat ik niet mijn steentje bijdragen aan het geklaag over DWDD op FOK!quote:Op zondag 8 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej je bent er weer.
Ja het waren niet de allerbeste van de week
Maandag kun je er weer tegenaan. Maar zul je altijd zien, dan is er natuurlijk wel een topshow.quote:Op zondag 8 september 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik niet mijn steentje bijdragen aan het geklaag over DWDD op FOK!
Aan de andere kant, nu ben ik nog vers.
Zonder Pieter Derks kan het geen topshow worden. Maar ik ga wel kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 02:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Maandag kun je er weer tegenaan. Maar zul je altijd zien, dan is er natuurlijk wel een topshow.
Niet lang nadat Karina en johannes_vermeer elkaar emotioneel weer ontmoeten was ook Mani89 ter plekke.quote:Op zondag 8 september 2013 02:09 schreef Mani89 het volgende:
Topshow of geen topshow, ik kots dit hele topic onder met DWDD-haat.
Ja hij stalkt je! Zeg er wat van Johannes.quote:Op zondag 8 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet lang nadat Karina en johannes_vermeer elkaar emotioneel weer ontmoeten was ook Mani89 ter plekke.
Is het ook. Al was er vorige week wel een topshow met anti-pedo tokkies.quote:Op zondag 8 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik denk niet dat ik P&W ga kijken elke avond, dat vind ik eigenlijk super saai.
Sinds ik gezegd heb dat hij een grappige jongen is waant hij zich mister bigstar maar eigenlijk is hij een notoire querulant die pas komt kijken in het vak, een zondagspak en een stropdas aan heeft getrokken en denkt dat hij heel wat is. Hij denkt dat hij het voetbal bedrijfsmatig kan runnen, maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij stalkt je! Zeg er wat van Johannes.
Tja dat krijg je ervan he? Als je teveel complimentjes geeft. Je moet hem maar snel weer terug op aarde brengen met een strenge speech.quote:Op zondag 8 september 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds ik gezegd heb dat hij een grappige jongen is waant hij zich mister bigstar maar eigenlijk is hij een notoire querulant die pas komt kijken in het vak, een zondagspak en een stropdas aan heeft getrokken en denkt dat hij heel wat is. Hij denkt dat hij het voetbal bedrijfsmatig kan runnen, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Je hebt weer een hele tijd in de spiegel kunnen oefenen of niet? Wat een arrogant kwalletje ben jij johannes. Ik ga naar huis.quote:Op zondag 8 september 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds ik gezegd heb dat hij een grappige jongen is waant hij zich mister bigstar maar eigenlijk is hij een notoire querulant die pas komt kijken in het vak, een zondagspak en een stropdas aan heeft getrokken en denkt dat hij heel wat is. Hij denkt dat hij het voetbal bedrijfsmatig kan runnen, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Die mevrouw met dat bord mag nu weg hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 02:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt weer een hele tijd in de spiegel kunnen oefenen of niet? Wat een arrogant kwalletje ben jij johannes. Ik ga naar huis.
quote:Tafelheer: Adriaan van Dis
Nee.quote:
Als je doorklikt staat het er nog hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dat die sylvia toth komt is nu weer weggehaald.
quote:Een nieuwe Van Gogh: ‘Zonsondergang Bij Montmajour’
Nog nooit is er in de geschiedenis van het Van Gogh Museum zo’n belangrijke ontdekking gedaan. Een nieuw werk dat toegevoegd kan worden aan het oeuvre van de wereldberoemde schilder is op zichzelf al zeldzaam, maar wat maakt het extra bijzonder? Vanavond bij ons aan tafel, directeur van het Van Gogh Museum, Axel Rüger en onderzoeker en kunsthistoricus Teio Meedendorp over deze spectaculaire ontdekking.
Inderdaad zegquote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef Tem het volgende:
Nu al een razende aidsuitzending. Het weer past er goed bij.
Dat is er zo bagger aan. Dat compleet overdrevene.quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Aznavour, 1 van de stokpaardjes van Matthijs.
Heeft ie daar nou nog niet alles al een keer over gezegdquote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Nou inderdaad zegquote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Sssst zometeen lezen ze mee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben allang blij dat die chansonbelg er niet zit.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben allang blij dat die chansonbelg er niet zit.
Hopelijk is hij ergens met een vliegtuig hard naar beneden gekomen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef Uccie het volgende:
Waarom is die chansonbelg er eigenlijk niet...niet dat ik hem ga missen
Bossie geloof ik.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Oef heel wat FOK!Kers die voortijdig overlijden denk ik.
Nogal ja.quote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef BlueMage het volgende:
Adriaan van Dis vind ik meestal ook behoorlijk irritant.
Niks mis mee constateer ik.quote:
Ik mis er niets aanquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel mooi, de techniek zeker.
Zonder Mulder geen complete maandag.quote:
Flikker eens op met die kutzooi man.quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ziet er volgens jou uit als Alba?
[ afbeelding ]
Om misverstanden te voorkomen: dit is dus Alba
[ afbeelding ]
Ze hebben allebei tieten, nu jij weer.quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ziet er volgens jou uit als Alba?
[ afbeelding ]
Om misverstanden te voorkomen: dit is dus Alba
[ afbeelding ]
dat hautaine gelul gaat na een tijdje wel irriteren jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef BlueMage het volgende:
Adriaan van Dis vind ik meestal ook behoorlijk irritant.
Kerel is Duitser.quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man heeft een irritant accent.
Ja, hij was een stuk aantrekkelijker toen hij zijn mond hieldquote:
Morgen zullen ze vast wel Giel Teringdebiel neerzetten.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder Mulder geen complete maandag.
Mr. Bigstar Tem.quote:
Liever Claudia, ik kijk toch niet.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zullen ze vast wel Giel Teringdebiel neerzetten.
Woensdag toch meestal?quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zullen ze vast wel Giel Teringdebiel neerzetten.
Nee, jij komt alleen maar topics verneuken. Rot lekker op.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh daar hebben we de pseudo-intellectueel weer. Steek je pijp eens aan.
Ook opknuppen?.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Deze man praat met zijn tanden op elkaar.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, jij komt alleen maar topics verneuken. Rot lekker op.
Zou voor jou al helemaal fijn zijn als sylvana er zit.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Claudia, ik kijk toch niet.
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdags toch? Woensdag is meestal Sylvana Simons dag.
Dinsdag is Claudia/Gielquote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerik denk dat je gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |