abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130953096
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 05:46 schreef Gray het volgende:

In jouw geval denk ik dat jij hiervoor veel meer rust in je kop, en daarmee je lijf, zal moeten maken. Je praat heel veel, maar je lijkt ook om de kern heen te lullen soms. Het is wat me opviel toen je na de spraakwaterval op het terras jezelf op een gegeven moment begon te herhalen. Het lijkt een intellectuele zoektocht die tegelijkertijd als vlucht optreedt voor hetzelfde antwoord. Dat intellect is benijdenswaardig, en heel gunstig in jouw vakgebied, maar staat je in deze situatie in de weg.

Daarom: een goedbedoelde shut-the-fuck-up, sit down and relax. ;)

En gefeliciteerd met je huisje! ^O^
Haha, verdomme Gray :D Het klopt ook gewoon hoor. Spraakwaterval, het intellectueel lullen werkt in mijn vakgebied prima, en ik weet precies wat ik moet en kan doen maar dan lul ik soms ook om de appelmoes heen. Ik denk dat jijzelf dus dat heel goed bij mij merkt :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 8 september 2013 @ 18:19:45 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130955711
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:56 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hoezo? Je kunt toch in een gesprek zeggen dat er een film in de bios draait die je leuk lijkt (bijv. the Conjuring, die ga ik overmorgen zien :D), en als het diegene dan ook leuk lijkt kun je hem meevragen, of naar een andere film.

We hebben het niet zo vaak over films. Zo weet ik niet echt welke films er nu in de bios draaien :P. Ik praat over series en de andere wil mij anime verslaafd maken. :D
Oh.
  zondag 8 september 2013 @ 18:20:41 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130955764
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ook :')

Hoort gewoon bij depressie/angst. Maar je maakt het jezelf wijs en je gelooft het helemaal, ook al weet je rationeel dat het onzin is.
Het is voor mij vooral heel vervelend dat ik atm maar weinig meekrijg van de lessen en geen energie heb om me sociaal op te stellen. Ik doe m'n best wel leuk te doen maar dat kost zo'n beetje al mn energie. Het is nog 1.5 week wachten tot ik bij mn nieuwe psych terecht kan en hopen dat het minder wordt.
Het is echt vreselijk. Ik krijg sowieso weinig mee van lessen omdat ik dan gewoon ga tekenen en niks meekrijg van wat de docent zegt ofzo :'). Het sociaal doen lukt me wel, al ben ik veel te opdringerig waardoor anderen me niet mogen.
Oh.
pi_130955786
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Neuken?
Grappie, maar ik heb er ook last van. Maar hier te warm voor sex.

Oh en groetjes uit Thailand dus hihi. Leuk hier, beetje warm. Lekker eten ook.
Morgen met vliegtuig naar chiang mai. Zit nu nog in Bangkok
Nooit te warm voor sex, zelfs in Thailand niet. Prachtig land lijkt t me trouwens. :)

Tip voor als je naar een boeddhistische tempel oid gaat: bedek je lijf (m/v), geen foto's en geen publieke affectie tonen. En niet aan de boeddhabeelden zitten. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef kuolema het volgende:
Oh ja en ik heb een beetje smetvrees. Desinfecteerdrang enzo. Mensen zijn vies, wil ze niet aanraken, dode huidcellen, bacteriën, adem, enz.
Denk constant aan de viezigheid op vaak aangeraakte dingen en probeer die te vermijden of schoon te maken.
Hah, heb ik ook een beetje. Ik móet schone handen hebben, anders voel ik me ongemakkelijk. Zou willen dat t door lab-ervaring is, maar blijkbaar liep ik als tiener ook al constant m'n handen te wassen. :P

En ook aan jou: een goedbedoelde shut-the-fuck-up, jij (doem)denker. ;)
  zondag 8 september 2013 @ 20:18:21 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130959605
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit te warm voor sex, zelfs in Thailand niet. Prachtig land lijkt t me trouwens. :)

Tip voor als je naar een boeddhistische tempel oid gaat: bedek je lijf (m/v), geen foto's en geen publieke affectie tonen. En niet aan de boeddhabeelden zitten. ;)

[..]

Hah, heb ik ook een beetje. Ik móet schone handen hebben, anders voel ik me ongemakkelijk. Zou willen dat t door lab-ervaring is, maar blijkbaar liep ik als tiener ook al constant m'n handen te wassen. :P

En ook aan jou: een goedbedoelde shut-the-fuck-up, jij (doem)denker. ;)
Haha ja, ik weet me wel te gedragen hoor ;) publieke affectie wordt in Azië hoe dan ook niet gewaardeerd :)
Mijn buren gillen. Ik heb zin om ze te slaan.... heel hard. Ze rennen ook door het pand heen hier. Om fokking 1 uur snachts. En ik kon al moeilijk in slaap komen. Eikels
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 8 september 2013 @ 21:15:58 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130963818
Zo de week zit er weer zo goed als op.
Redelijke week gehad. Op t werk gelukkig wel weer wat dingen gedaan, maar niet genoeg.

Donderdag gesprek met de psych gehad. Over emoties gehad, en hoe ik daarmee omging. Op de vraag hoe ik omging met woede kon ik weinig anders zeggen dan dat ik zelden tot nooit boos maar. Eerder teleurgesteld. Het is toch vreemd als je nooit echt boos bent. Of dat je die emotie omzet naar iets anders? Of dat je het misschien wel ervaart maar niet zo registreert / opslaat?

Opnieuw een vragenlijst meegekregen die ik moest invullen. En ik moet nu een week bijhouden wat
ik precies allemaal doe en hoeveel plezier/voldoening het me gegeven heeft gegeven.

Vrijdags had ik een goede avond met m'n beste vriend. De avond daarop ergerde ik me aan iedereen in de kroeg. En voel je je gelijk heel eenzaam. Irritant dergelijke omslagen.

Morgen naar de opendag van een bedrijf. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. M'n baas vroeg nog wel wat ik ging doen, maar niets gezegd erover. Het viel een andere collega al op dat ik meer voor mezelf houdt.. minder vertel waarom ik soms eerder wegga/vrij neem.

Achja, we zien het allemaal wel weer. Vanavond maar niet de kroeg in.. want wordt toch niets en morgen relatief vroeg op en belangrijke dag.
pi_130965055
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Zo de week zit er weer zo goed als op.
Redelijke week gehad. Op t werk gelukkig wel weer wat dingen gedaan, maar niet genoeg.

Donderdag gesprek met de psych gehad. Over emoties gehad, en hoe ik daarmee omging. Op de vraag hoe ik omging met woede kon ik weinig anders zeggen dan dat ik zelden tot nooit boos maar. Eerder teleurgesteld. Het is toch vreemd als je nooit echt boos bent. Of dat je die emotie omzet naar iets anders? Of dat je het misschien wel ervaart maar niet zo registreert / opslaat?

Opnieuw een vragenlijst meegekregen die ik moest invullen. En ik moet nu een week bijhouden wat
ik precies allemaal doe en hoeveel plezier/voldoening het me gegeven heeft gegeven.

Vrijdags had ik een goede avond met m'n beste vriend. De avond daarop ergerde ik me aan iedereen in de kroeg. En voel je je gelijk heel eenzaam. Irritant dergelijke omslagen.

Morgen naar de opendag van een bedrijf. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. M'n baas vroeg nog wel wat ik ging doen, maar niets gezegd erover. Het viel een andere collega al op dat ik meer voor mezelf houdt.. minder vertel waarom ik soms eerder wegga/vrij neem.

Achja, we zien het allemaal wel weer. Vanavond maar niet de kroeg in.. want wordt toch niets en morgen relatief vroeg op en belangrijke dag.
Irritatie is een vorm van boosheid in mijn ogen...
  zondag 8 september 2013 @ 21:35:58 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130965403
quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 21:31 schreef Gray het volgende:

Dan ben ik heel vaak heel boos :')
pi_130967868
quote:

[..]

Irritatie is wel een vreemd iets ja.
pi_130970240
Oke heel verhaal gedaan, ge-edit om grammaticale fout en nu is het bericht weg, fml.

Samenvatting:

Gesprek met m'n moeder gehad, dat was fijn. Ze vond mijn gedrag de laatste weken 'ongezond'. Ik schrok er van maar weet donders goed waar ze het over heeft: ik ben down, maar ook ontzettend rusteloos en gespannen. Ze had het over een geagiteerde depressie.

Hoewel ik me van de buitenkant goed voel (sociaal gezien), ben ik van binnen ontzettend aan het malen. Ik eis veel van mezelf, zo moet ik werken, studeren, yoga, dansen, schrijven, een project doen vanuit de uni (want diploma's zijn uiteraard niet genoeg), tijd besteden aan vrienden en familie, naar borrels en feesten van m'n studievereniging. Als ik dit niet doe vind ik mezelf een loser. Als ik langer dan een uur thuis ben heb ik het gevoel dat mijn huisgenoten denken dat ik geen leven heb. Ik moet dus van mezelf altijd weg zijn, altijd iets te doen hebben, altijd vooruit, want zonder dat ben ik bang dat ik niks heb. Ondertussen slaap en eet ik niet goed. Ik word er gewoon helemaal gek van, ik ben zo bang dat als ik iets mis dat dat grote gevolgen heeft voor mijn toekomst, en dat ik omdat ik een sociale fobie heb en al zo lang depressie klachten heb veel harder voor dingen moet werken dan anderen (wat uiteindelijk ook zo is, maar ik moet leren dat het niet allemaal hoeft). Zucht :{

[ Bericht 33% gewijzigd door rednailpolish op 08-09-2013 22:52:25 ]
pi_130971364
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef rednailpolish het volgende:
Oke heel verhaal gedaan, ge-edit om grammaticale fout en nu is het bericht weg, fml.

Samenvatting:

Gesprek met m'n moeder gehad, dat was fijn. Ze vond mijn gedrag de laatste weken 'ongezond'. Ik schrok er van maar weet donders goed waar ze het over heeft: ik ben down, maar ook ontzettend rusteloos en gespannen. Ze had het over een geagiteerde depressie.

Hoewel ik me van de buitenkant goed voel (sociaal gezien), ben ik van binnen ontzettend aan het malen. Ik eis veel van mezelf, zo moet ik werken, studeren, yoga, dansen, schrijven, een project doen vanuit de uni (want diploma's zijn uiteraard niet genoeg), tijd besteden aan vrienden en familie, naar borrels en feesten van m'n studievereniging. Als ik dit niet doe vind ik mezelf een loser. Als ik langer dan een uur thuis ben heb ik het gevoel dat mijn huisgenoten denken dat ik geen leven heb. Ik moet dus van mezelf altijd weg zijn, altijd iets te doen hebben, altijd vooruit, want zonder dat ben ik bang dat ik niks heb. Ondertussen slaap en eet ik niet goed. Ik word er gewoon helemaal gek van, ik ben zo bang dat als ik iets mis dat dat grote gevolgen heeft voor mijn toekomst, en dat ik omdat ik een sociale fobie heb en al zo lang depressie klachten heb veel harder voor dingen moet werken dan anderen (wat uiteindelijk ook zo is, maar ik moet leren dat het niet allemaal hoeft). Zucht :{

Goeie manier om jezelf uit te putten
pi_130971735
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goeie manier om jezelf uit te putten
Tsja. Het rare is dat dit zich niet vertaalt in moeheid, maar in nog meer angst en spanning. Ik weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen en ik zie niet in hoe ik er ooit uit kom, maar misschien moet je daar eerst 50 voor zijn ofzo.
pi_130971905
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef rednailpolish het volgende:

[..]

Tsja. Het rare is dat dit zich niet vertaalt in moeheid, maar in nog meer angst en spanning. Ik weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen en ik zie niet in hoe ik er ooit uit kom, maar misschien moet je daar eerst 50 voor zijn ofzo.
Zolang hoef je daar helemaal niet op te wachten, een burnout heb je vrij vlot te pakken. Die vermoeidheid komt dan vanzelf ;)
Bespreek dit met een psycholoog oid, een burnout wil je echt niet :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130971921
quote:

[..]

Volgende meet tap ik maar even een litertje rust van je af. Ik word er niet goed van ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_130971955
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Zolang hoef je daar helemaal niet op te wachten, een burnout heb je vrij vlot te pakken. Die vermoeidheid komt dan vanzelf ;)
Huis huis huis! Yes :P Contractje voor 4 volle maanden.

Hoe was ut weekend?
pi_130972118
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Huis huis huis! Yes :P Contractje voor 4 volle maanden.

Hoe was ut weekend?
Zo, wat onwijs tof voor je! *O*
Kan je weer even vooruit, jong. Blik op de toekomst ;)

Niet gelovig maar ik heb behoefte om iets/iemand op m'n blote knietjes te bedanken dat het over is. Eenzaam tot op het bot. Komend weekend ga ik eens volplannen, kijken hoe dat afloopt. Dan vlucht ik maar eens :7
Tante minthy!! O+
pi_130972126
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef rednailpolish het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dit

Edit: Dus zoals ik het goed begrijp, zit je nu in een vicieuze cirkel van steeds meer van jezelf eisen en steeds verder weg zakken in alles wat je van jezelf "moet" doen?
pi_130972215
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Zo, wat onwijs tof voor je! *O*
Kan je weer even vooruit, jong. Blik op de toekomst ;)

Niet gelovig maar ik heb behoefte om iets/iemand op m'n blote knietjes te bedanken dat het over is. Eenzaam tot op het bot. Komend weekend ga ik eens volplannen, kijken hoe dat afloopt. Dan vlucht ik maar eens :7
Ik heb een stuk of 8/9 mails op en neer geschoten met ex vandaag. Het begon lief, toen minder lief, toen schelden, toen tieren einzZ!@! en toen, ja, daar wacht ik nu op :)

Het doet me allemaal minder en minder.
pi_130972224
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgende meet tap ik maar even een litertje rust van je af. Ik word er niet goed van ;(
Doe voor mij maar een litertje bier dan.
pi_130972282
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb een stuk of 8/9 mails op en neer geschoten met ex vandaag. Het begon lief, toen minder lief, toen schelden, toen tieren einzZ!@! en toen, ja, daar wacht ik nu op :)

Als het je minder en minder doet, waarom er nog energie in steken? Het lijkt me op zich een goed iets dat het je minder doet, dat wel :Y
Tante minthy!! O+
pi_130972306
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Dit

Edit: Dus zoals ik het goed begrijp, zit je nu in een vicieuze cirkel van steeds meer van jezelf eisen en steeds verder weg zakken in alles wat je van jezelf "moet" doen?
Ja. Hoe meer ik van mezelf eis, hoe meer gespannen ik word, hoe banger ik daardoor weer ben dat het allemaal niet lukt, hoe harder ik dan ga werken. Gevolg: ergere depressie door meer spanning en onzekerheid.

En s_e, gefeliciteerd met je huis!
pi_130972349
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe voor mij maar een litertje bier dan.
Geef van tevoren even door waar het is, dan kan ik uit de buurt van je brute en bronstige hormonen blijven :{w
Tante minthy!! O+
pi_130972362
quote:

[..]

Nope :N
Het is zeker iets wat ik al heb besproken en nog een keer ga bespreken met m'n psycholoog idd.
pi_130972428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik lees nog maar net mee dus weet er niet zoveel van, maar waarom blijf je met haar in contact dan? Lijkt me dat je hier ook niet vrolijker van wordt.
pi_130972545
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef rednailpolish het volgende:

[..]

Nope :N
Het is zeker iets wat ik al heb besproken en nog een keer ga bespreken met m'n psycholoog idd.
Goed om te horen dat je er al vroeg bij bent! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')