Inkomen en sociaal is waar ik hey nog voor doe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Voordelen tegen de nadelen wegstrepen. Wat levert het werk je op aan positieve en negatieve dingen?
Als je kapt dan valt er wel wat weg (inkomen, sociale contacten, reden om de deur uit te moeten).
Gewoon terugpushen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet te luisteren vanaf onderen en vanaf hogerop steeds meer te pushen.
Verstuurd, zie PMquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens hoor!![]()
Doe maar
Snap je niet helemaal?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon terugpushen.
En zelf niet pushen, kijken of het misschien wel doorkomt op een andere manier.
Dat zijn wel 2 (in mijn ogen) belangrijke zaken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Inkomen en sociaal is waar ik hey nog voor doe.
Mja, het is maar 2x per week.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 (in mijn ogen) belangrijke zaken.
Ik zit nu zo'n 5 maanden thuis en ik mis het sociale stuk ontzettend, ook al weet ik dat ik dat nu slechts beperkt aankan. Je wereldje wordt ontzettend klein
Het is wel een probleem wanneer je sociale leven je werk begint te worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mja, het is maar 2x per week.
En zoveel contact heb je ook niet want je bent druk met je werk. Maar toch. Ik heb er steeds minder plezier in.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is wel een probleem wanneer je sociale leven je werk begint te worden.
Ik kom er om geld te verdienen. En fijne collegas zijn tof om te hebben en daar heb je wel contact mee. Maar dat is geen sociaal leven iddquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik bedoelde dat natuurlijk andersom. Het is een probleem wanneer je je vrienden en vriendinnetjes op het werk als sociale leven gaat beschouwen.
Dat doe ik wel! Nou ja, ik huppel daar een flink aantal uren per week rond en spreek privé ook wel eens met iemand af. Ze zitten wel in m'n sociale cirkelquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik bedoelde dat natuurlijk andersom. Het is een probleem wanneer je je vrienden en vriendinnetjes op het werk als sociale leven gaat beschouwen.
Komt omdat we in metaforen praten.quote:
Het fysieke aspect is bijzaak; jij kan en verdient veel beter wat betreft emotionele interactie. Maar het ligt niet bij haar; het is aan jou om beter te willen. Zoals je zelf aangeeft lijkt het op een verslaving, en bij een drugsgebruiker leg je de verantwoordelijkheid ook niet bij de drug. Het is aan jou om te vinden waar die drang vandaan komt (en dat weet je al) en om daar afstand van te nemen. Je zal daar jezelf op moeten blijven wijzen, net zolang tot het óf klikt, óf van je af valt (wat in wezen hetzelfde is).quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat .. ja .. uhm. Ik weet het niet Gray. Je hebt een foto van d'r gezien. Je zei zelf, ik kan beter. Maar het is gewoon een vieze verslaving. Overigens heb ik denk ik nu een huisje te pakken voor een aantal maand. Wanneer we dus gaan meeten kan mijn huidige vlam waarschijnlijk wel mee.
Ik heb dan ook netjes een uurtje flink lopen janken in bed
Neuken?quote:Op zondag 8 september 2013 14:11 schreef Gray het volgende:
Komt me niet bekend voor Lex. Een manische migraine ofzo?
En wordt het weer volle maan ofzo? Pffff, hormonen!
Hoezo? Je kunt toch in een gesprek zeggen dat er een film in de bios draait die je leuk lijkt (bijv. the Conjuring, die ga ik overmorgen zienquote:
Het fijne van wiskunde is dat het zo exact is, zo..waar. Maar economiequote:Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Spelling kan ik helemaal niks van. Geef mij een wiskunde boek, econometrie boek of dingen zoals dit and i'm your man. Spelling kan ik echt niks van. Ik baal daar wel serieus van. Ik ben in het engels beter, dat wel.
Ik heb het op mijn VWO met een 5.5 weten af te ronden, maar dat kwam ook alleen maar omdat mijn Nederlandse lerares echt een enorm tof wijf was en me continu kaartjes stuurde tijdens mijn laatste 2 jaar.
Het is 'ervoor uitkomen', dus 'ik wil daar wel voor uitkomen'quote:Ik wil daar wel vooruit komen.
Dan zul je wel chronisch onder de gordelroos zittenquote:Ik kan totaal niet tegen overhypte media dingen (Bieber, etc.)
Meuk zoals al die reality tv-shows van Geordie Shore krijg ik gordelroos van.
Sletterige tieners die stoer doen in een club krijg ik gordelroos van.
- Ik ben een control freak en totaal niet flexibel. Kan totaal in paniek raken als mijn planning in de war raakt, ik geen overzicht meer heb, de controle verlies (100% controle of helemaal niet, ertussenin kan niet). Ik vind het frustrerend dat ik geen controle heb over andere mensen. Kan niet tegen onverwachte dingen, zelfs niet als die leuk zijn.quote:Maar wat zijn je slechte kanten dan?
Geniet ervan Murm!quote:Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef Murmeli het volgende:
Oh en groetjes uit Thailand dus hihi. Leuk hier, beetje warm. Lekker eten ook.
Morgen met vliegtuig naar chiang mai. Zit nu nog in Bangkok
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer het gevoel dat niemand uit mijn klas me mag en ik gehaat word. En dat het dus nooit meer goed gaat komen
.
En ben je ook ineens optimistischer over de toekomst? Plannen aan het maken enzo? Razendsnelle gedachten? Heb je ineens het idee dat je geniaal bent? Zulke momenten heb ik wel eens.quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie kunnen het je misschien niet goed voorstellen, maar ik maak nu het omgekeerde mee van mijn normale klachten. Ik voel me helemaal top en ik heb zo'n enorm last van mijn hoofd. Ik moet constant lachen, terwijl mijn hoofd bijna uit elkaar knalt van de spanning en de pijn. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in mijn leven, maar ik heb het niet onder controle. Bestaat er zoiets als "goed gevoel hoofdpijn"?
Het is net alsof ik constant high ben.
Hier nog eentje. Ik hou mensen op het moment bewust op afstand om te voorkomen dat het te close wordt en ik na een paar dagen contact weer ga denken dat diegene me niet meer moet. Rationeel slaat het nergens opquote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Hoort gewoon bij depressie/angst. Maar je maakt het jezelf wijs en je gelooft het helemaal, ook al weet je rationeel dat het onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |