abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130978815
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 09:48 schreef kuolema het volgende:
Man wat ben ik gespannen. Hart klopt te snel, vanaf het moment dat ik wakker word. Slecht voorteken...maar ik weet waardoor het komt. Ik wilde zo graag goed beginnen met mijn studie, ben zo bang dat het fout gaat dat ik er zenuwachtig van werd/word en daardoor gaat het dus juist mis. Ik ben er wel mee bezig, maar dan in gedachten, maak me er constant druk om maar i.p.v. die spanning om te zetten in iets productiefs word ik er alleen maar energieloos van. Wil niet meer naar buiten/van mijn kamer af/wil in bed blijven liggen. Het is zo tegenstrijdig...ik doe weer precies wat ik niet moet/wil doen.Bah. Ik had nu in de trein moeten zitten richting college...En ik heb vanmiddag ook nog met iemand afgesproken. Wil niet. Kutik. |:(
Herkenbaar.

Ooit propranolol geprobeerd? Ik ben officieel van de medicatie af maar ik gebruik dit soort troep echt als snoepjes wanneer ik me niet goed voel. Het zorgt voor een lagere hartslag zodat er minder zuurstof naar de hersenen gaat en je daardoor minder angstig penibel in je hoofd wordt :)

Of een hartslag meter horloge? De huisarts zei wel eens, als je het idee hebt dat je hart uit je kast bonkt, wil helemaal niet zeggen dat hij razendsnel gaat. Trek zo'n horloge om en je krijgt een bevestiging dat het wel meevalt. Wat gebeurt er? Angst valt weg!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 september 2013 @ 10:28:29 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130979290
@s_e natuurlijk mag je er blij mee zijn. Best fijn om te merken dat t geholpen heeft. Maar nu je dat weet kan je t toch beter afkappen. Het gaat altijd t zelfde, in de korte tijd dat ik hier kom. Even is ze aardig, jij blij, en vervolgens scheld ze je weer vol, jij niet blij.
En zo gaat t door en door.
Dan kan t wel minder met je doen mentaal en fysiek maar het doet wel wat met je en niets positiefs.

Miss vind je t w3l leuk om jezelf te kwellen, kan ook. Dat je in ieder geval gevoel hebt bij iets. dat ies je nog wel raakt ipv het gevoelloze wat je soms ervaart. Dus houd je de kwelling maar in stand.
pi_130979840
Grappig hoe het brein het altijd voor elkaar krijgt na een klein aantal goede dagen voldoende plaats te maken voor een significante teleurstelling.
pi_130980300
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
Doe's normaal, magnetronkoffie... ridiculiseren en de dienst uitmaken over wie legitiem depressief is en wie niet doe je thuis maar. Niet iedereen komt met de volle details binnen en sommige dingen die voor anderen een keuze zijn, zijn dit voor een ander niet.

En dan raad en reageer je niet, als het je zo stoort. :*
Nieuwe dag, het eerste wat ik dacht was "misschien was ik ietswat te ver gegaan gister op fok", mijn excuus.
pi_130980336
:*
Ja doei.
pi_130981439
Ik voel me nu wat beter en rustiger in mijn hoofd. Die intense "high" van gisteren is wat afgezakt :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130981474
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 07:52 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb al langer het idee dat al dat gepraat hier helemaal geen zin heeft. No offense...
Bedoel je specifiek dit topic? Of bedoel je fok überhaubt? Of bedoel je R&P überhaubt?

Zelf ervaar ik dat namelijk helemaal niet zo. Gisternacht nog een aantal goeie opmerkingen van Minthy gelezen die me toch wel weer wat van die "Hee, daar heeft ze wel gelijk in! :) " momentjes gegeven heeft. Dus naar mijn mening is dat gepraat met elkaar juist niet zinloos. Sterker nog, een aantal mensen hier hebben elkaar mede door dit topic zelfs gemeet :Y (ik helaas nog niet magoed ;( )
pi_130981518
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me nu wat beter en rustiger in mijn hoofd. Die intense "high" van gisteren is wat afgezakt :)
Waar kwam die high ook alweer door? Ik heb het een beetje gemist denk ik :@
pi_130981802
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar kwam die high ook alweer door? Ik heb het een beetje gemist denk ik :@
Ik heb een groep mensen ontmoet die me accepteren zoals ik ben en ik heb leuke gesprekken met ze gehad :) Er zat ook een leuke meid tussen waar ik mee gesproken heb en ze deed ook aardig tegen mij :)
Ik werd helemaal gek in mijn hoofd. Ik kon gisteren niet ophouden met lachen. Ik glimlach nu nog steeds, maar ik heb mezelf nu meer onder controle :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:26:30 #260
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130982371
Ik word wakker en gelijk verstijfd van angst, pijn aan mn hoofd, paniekerig, rillingen. .. wat moet ik doen?? Oxazepam? (Alweer..)
:')
pi_130982397
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bedoel je specifiek dit topic? Of bedoel je fok überhaubt? Of bedoel je R&P überhaubt?

Zelf ervaar ik dat namelijk helemaal niet zo. Gisternacht nog een aantal goeie opmerkingen van Minthy gelezen die me toch wel weer wat van die "Hee, daar heeft ze wel gelijk in! :) " momentjes gegeven heeft. Dus naar mijn mening is dat gepraat met elkaar juist niet zinloos. Sterker nog, een aantal mensen hier hebben elkaar mede door dit topic zelfs gemeet :Y (ik helaas nog niet magoed ;( )
Ik heb ook 1 keer iemand gemeet via een topic op Fok! bedenk ik me nu... :P

Maar mijn opmerking over praten is vooral hoe ik het de laatste tijd ervaar. De gesprekken met de psycholoog begin ik steeds waardelozer te vinden.
pi_130982447
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word wakker en gelijk verstijfd van angst, pijn aan mn hoofd, paniekerig, rillingen. .. wat moet ik doen?? Oxazepam? (Alweer..)
Ligt er ook aan hoevaak je dat spul al gebruikt hebt de laatste tijd.
Als je dat spul nauwelijks gebruikt, zou ik zeggen "doen!".

Je wilt namelijk niet verslaafd raken aan dat spul, dan ben je nog verder van huis.
pi_130982477
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb een groep mensen ontmoet die me accepteren zoals ik ben en ik heb leuke gesprekken met ze gehad :) Er zat ook een leuke meid tussen waar ik mee gesproken heb en ze deed ook aardig tegen mij :)
Ik werd helemaal gek in mijn hoofd. Ik kon gisteren niet ophouden met lachen. Ik glimlach nu nog steeds, maar ik heb mezelf nu meer onder controle :)
Klinkt heel goed allemaal!

Maar ik zou niet meteen -te- hard van stapel lopen. Of ze je op de lange duur accepteren, weet je waarschijnlijk (nog) niet, dat moet je maar afwachten.

Maar ik zou zeggen, geniet er van! :)
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:31:44 #264
pi_130982479
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoevaak je dat spul al gebruikt hebt de laatste tijd.
Als je dat spul nauwelijks gebruikt, zou ik zeggen "doen!".

Je wilt namelijk niet verslaafd raken aan dat spul, dan ben je nog verder van huis.
Alleen in 'noodgevallen' maar da's de laatste tijd vaak.. Misschien om de dag of twee dagen wel. 10 of 20 en max 30 mg
pi_130982515
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 keer iemand gemeet via een topic op Fok! bedenk ik me nu... :P

Maar mijn opmerking over praten is vooral hoe ik het de laatste tijd ervaar. De gesprekken met de psycholoog begin ik steeds waardelozer te vinden.
Zelf heb ik gemerkt dat je die gesprekken 'soms' zelf een beetje moet bijsturen. Als je zelf niks inbrengt, zullen ze meestal zelf ook maar een beetje slap met je meelullen en wat schiet je daar nou mee op? :P
pi_130982554
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah, kut is dat... Kan je je behandelaar bellen om advies?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130982579
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alleen in 'noodgevallen' maar da's de laatste tijd vaak.. Misschien om de dag of twee dagen wel. 10 of 20 en max 30 mg
Lijkt me een gevalletje "meteen bespreken met je behandelaar", want zo gaat het natuurlijk niet.
Je moet wel tot rust zien te komen, al is het alleen maar dat je rustige momenten hebt om van de paniekmomenten bij te kunnen komen.

Totdat je je behandelaar spreekt (en als je het idee hebt dat je zo paniekerig blijft)zou ik zeggen gewoon wel innemen, daar heb je dat spul ten slotte ook voor gekregen. Maar houd je wel aan de voorgeschreven dosis. Als je met dat spul gaat verhogen op eigen houtje, kan je problemen verwachten en zo ver moet je het niet laten komen.

Zelf heb ik ook een benzo liggen en die gebruik ik alleen maar voor noodgevallen (als ik in mijn hoofd bijvoorbeeld niet tot rust kan komen).

Ik gebruik het als noodrem, niet om me weer lekker te laten voelen, ik wil me gewoon niet ontzettend kut voelen.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:38:17 #268
pi_130982595
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Bah, kut is dat... Kan je je behandelaar bellen om advies?
Net nieuwe psych gebeld, kan er niet eerder terecht dan volgende week woensdag.
Hopelijk kan ik bij mn oude psych terecht zo snel mogelijk. Ik kan momenteel helemaal niet naar school niks
pi_130982654
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Net nieuwe psych gebeld, kan er niet eerder terecht dan volgende week woensdag.
Hopelijk kan ik bij mn oude psych terecht zo snel mogelijk. Ik kan momenteel helemaal niet naar school niks
Je bent dus op jezelf aangewezen. Heel lastig is dat weet ik uit eigen ervaring :N

Ik wens je alvast heel veel sterkte :) (en niet meer innemen dan je voorgeschreven hebt gekregen he? :P )

Probeer je door dat spul minder kut te voelen, maar ga niet blijven innemen totdat je je weer goed voelt, want dan heb je straks steeds meer van dat spul nodig.

Je moet het conservatief doseren :P
pi_130982681
Zit je net effe het nieuws te lezen...

Kabinet snijdt hard in inkomen chronisch zieke

Ik kan hier weer zo boos om worden.
pi_130982707
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klinkt heel goed allemaal!

Maar ik zou niet meteen -te- hard van stapel lopen. Of ze je op de lange duur accepteren, weet je waarschijnlijk (nog) niet, dat moet je maar afwachten.

Maar ik zou zeggen, geniet er van! :)
Dank je :)
Ik kijk wel hoe het gaat over een half jaartje :)
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:46:23 #272
pi_130982783
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent dus op jezelf aangewezen. Heel lastig is dat weet ik uit eigen ervaring :N

Ik wens je alvast heel veel sterkte :) (en niet meer innemen dan je voorgeschreven hebt gekregen he? :P )

Probeer je door dat spul minder kut te voelen, maar ga niet blijven innemen totdat je je weer goed voelt, want dan heb je straks steeds meer van dat spul nodig.

Je moet het conservatief doseren :P
Ik nam eerst juist telkens geen oxazepam in een hele erge periode omdat ik het als zwakte zag, en ook vooral omdat mijn moeder altijd zei dat het geen goed middel was en altijd al schrikt bij het woord, maar als rampenmiddel, terwijl er constant rampen zijn lijkt me ook weer te veel...
pi_130982832
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Gewas het volgende:

quote:
Het hardst getroffen wordt een alleenstaande Wajonger die 13,5 procent moet inleveren, wat overeenkomt met 1916 euro.
Ehm...hoe moet ik in godsnaam zo'n inkomstenverlies gaan opvangen? Das zo'n beetje ¤180 per maand?
Ik heb maandelijks zo'n ¤300 te besteden en dat geld is inclusief boodschappen, kleding en bijvoorbeeld reparatiekosten van mijn fiets en andere onvoorziene onkosten.
Dan houd ik per dag zo'n ¤4 over ipv ¤10, leuk! -_-

Dat wordt dus geen fok!meets meer voor mij! -_-
pi_130982881
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik nam eerst juist telkens geen oxazepam in een hele erge periode omdat ik het als zwakte zag, en ook vooral omdat mijn moeder altijd zei dat het geen goed middel was en altijd al schrikt bij het woord, maar als rampenmiddel, terwijl er constant rampen zijn lijkt me ook weer te veel...
Te weinig innemen is ook slechte dosering he? :P

Doseren! :) :P
pi_130982977
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Gewas het volgende:

Dat boeit het kabinet totaal niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')