Herkenbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 09:48 schreef kuolema het volgende:
Man wat ben ik gespannen. Hart klopt te snel, vanaf het moment dat ik wakker word. Slecht voorteken...maar ik weet waardoor het komt. Ik wilde zo graag goed beginnen met mijn studie, ben zo bang dat het fout gaat dat ik er zenuwachtig van werd/word en daardoor gaat het dus juist mis. Ik ben er wel mee bezig, maar dan in gedachten, maak me er constant druk om maar i.p.v. die spanning om te zetten in iets productiefs word ik er alleen maar energieloos van. Wil niet meer naar buiten/van mijn kamer af/wil in bed blijven liggen. Het is zo tegenstrijdig...ik doe weer precies wat ik niet moet/wil doen.Bah. Ik had nu in de trein moeten zitten richting college...En ik heb vanmiddag ook nog met iemand afgesproken. Wil niet. Kutik.
Nieuwe dag, het eerste wat ik dacht was "misschien was ik ietswat te ver gegaan gister op fok", mijn excuus.quote:Op maandag 9 september 2013 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
Doe's normaal, magnetronkoffie... ridiculiseren en de dienst uitmaken over wie legitiem depressief is en wie niet doe je thuis maar. Niet iedereen komt met de volle details binnen en sommige dingen die voor anderen een keuze zijn, zijn dit voor een ander niet.
En dan raad en reageer je niet, als het je zo stoort.
Bedoel je specifiek dit topic? Of bedoel je fok überhaubt? Of bedoel je R&P überhaubt?quote:Op maandag 9 september 2013 07:52 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb al langer het idee dat al dat gepraat hier helemaal geen zin heeft. No offense...
Waar kwam die high ook alweer door? Ik heb het een beetje gemist denk ikquote:Op maandag 9 september 2013 11:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me nu wat beter en rustiger in mijn hoofd. Die intense "high" van gisteren is wat afgezakt
Ik heb een groep mensen ontmoet die me accepteren zoals ik ben en ik heb leuke gesprekken met ze gehadquote:Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar kwam die high ook alweer door? Ik heb het een beetje gemist denk ik
Ik heb ook 1 keer iemand gemeet via een topic op Fok! bedenk ik me nu...quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek dit topic? Of bedoel je fok überhaubt? Of bedoel je R&P überhaubt?
Zelf ervaar ik dat namelijk helemaal niet zo. Gisternacht nog een aantal goeie opmerkingen van Minthy gelezen die me toch wel weer wat van die "Hee, daar heeft ze wel gelijk in!" momentjes gegeven heeft. Dus naar mijn mening is dat gepraat met elkaar juist niet zinloos. Sterker nog, een aantal mensen hier hebben elkaar mede door dit topic zelfs gemeet
(ik helaas nog niet magoed
)
Ligt er ook aan hoevaak je dat spul al gebruikt hebt de laatste tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word wakker en gelijk verstijfd van angst, pijn aan mn hoofd, paniekerig, rillingen. .. wat moet ik doen?? Oxazepam? (Alweer..)
Klinkt heel goed allemaal!quote:Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een groep mensen ontmoet die me accepteren zoals ik ben en ik heb leuke gesprekken met ze gehadEr zat ook een leuke meid tussen waar ik mee gesproken heb en ze deed ook aardig tegen mij
Ik werd helemaal gek in mijn hoofd. Ik kon gisteren niet ophouden met lachen. Ik glimlach nu nog steeds, maar ik heb mezelf nu meer onder controle
Alleen in 'noodgevallen' maar da's de laatste tijd vaak.. Misschien om de dag of twee dagen wel. 10 of 20 en max 30 mgquote:Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoevaak je dat spul al gebruikt hebt de laatste tijd.
Als je dat spul nauwelijks gebruikt, zou ik zeggen "doen!".
Je wilt namelijk niet verslaafd raken aan dat spul, dan ben je nog verder van huis.
Zelf heb ik gemerkt dat je die gesprekken 'soms' zelf een beetje moet bijsturen. Als je zelf niks inbrengt, zullen ze meestal zelf ook maar een beetje slap met je meelullen en wat schiet je daar nou mee op?quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer iemand gemeet via een topic op Fok! bedenk ik me nu...![]()
Maar mijn opmerking over praten is vooral hoe ik het de laatste tijd ervaar. De gesprekken met de psycholoog begin ik steeds waardelozer te vinden.
Bah, kut is dat... Kan je je behandelaar bellen om advies?quote:Op maandag 9 september 2013 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word wakker en gelijk verstijfd van angst, pijn aan mn hoofd, paniekerig, rillingen. .. wat moet ik doen?? Oxazepam? (Alweer..)
Lijkt me een gevalletje "meteen bespreken met je behandelaar", want zo gaat het natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2013 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen in 'noodgevallen' maar da's de laatste tijd vaak.. Misschien om de dag of twee dagen wel. 10 of 20 en max 30 mg
Net nieuwe psych gebeld, kan er niet eerder terecht dan volgende week woensdag.quote:Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Bah, kut is dat... Kan je je behandelaar bellen om advies?
Je bent dus op jezelf aangewezen. Heel lastig is dat weet ik uit eigen ervaringquote:Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net nieuwe psych gebeld, kan er niet eerder terecht dan volgende week woensdag.
Hopelijk kan ik bij mn oude psych terecht zo snel mogelijk. Ik kan momenteel helemaal niet naar school niks
Dank jequote:Op maandag 9 september 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt heel goed allemaal!
Maar ik zou niet meteen -te- hard van stapel lopen. Of ze je op de lange duur accepteren, weet je waarschijnlijk (nog) niet, dat moet je maar afwachten.
Maar ik zou zeggen, geniet er van!
Ik nam eerst juist telkens geen oxazepam in een hele erge periode omdat ik het als zwakte zag, en ook vooral omdat mijn moeder altijd zei dat het geen goed middel was en altijd al schrikt bij het woord, maar als rampenmiddel, terwijl er constant rampen zijn lijkt me ook weer te veel...quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent dus op jezelf aangewezen. Heel lastig is dat weet ik uit eigen ervaring
Ik wens je alvast heel veel sterkte(en niet meer innemen dan je voorgeschreven hebt gekregen he?
)
Probeer je door dat spul minder kut te voelen, maar ga niet blijven innemen totdat je je weer goed voelt, want dan heb je straks steeds meer van dat spul nodig.
Je moet het conservatief doseren
quote:Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Gewas het volgende:
Zit je net effe het nieuws te lezen...
Kabinet snijdt hard in inkomen chronisch zieke
Ik kan hier weer zo boos om worden.
Ehm...hoe moet ik in godsnaam zo'n inkomstenverlies gaan opvangen? Das zo'n beetje ¤180 per maand?quote:Het hardst getroffen wordt een alleenstaande Wajonger die 13,5 procent moet inleveren, wat overeenkomt met 1916 euro.
Te weinig innemen is ook slechte dosering he?quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik nam eerst juist telkens geen oxazepam in een hele erge periode omdat ik het als zwakte zag, en ook vooral omdat mijn moeder altijd zei dat het geen goed middel was en altijd al schrikt bij het woord, maar als rampenmiddel, terwijl er constant rampen zijn lijkt me ook weer te veel...
Dat boeit het kabinet totaal nietquote:Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Gewas het volgende:
Zit je net effe het nieuws te lezen...
Kabinet snijdt hard in inkomen chronisch zieke
Ik kan hier weer zo boos om worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |