FPquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doet nieuws over Mart Smeets op de FP ofzo,.
Had ik met jouquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Eerst vond ik Pino maar een rare snuiter, maar inmiddels vind ik hem wel aardig..
Zo raar ben ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Eerst vond ik Pino maar een rare snuiter, maar inmiddels vind ik hem wel aardig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Pietertje gaat gelukkig de uitzending nog redden.
Die heeft een hele zomer materiaal...die gaat straks knallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Het gras isquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:47 schreef Injetta het volgende:
Economen zijn dus eigenlijk nutteloos...
Zonder dat je het doorziet ben je helemaal machteloos. Maar ze weten veel minder dan 'wij' zouden willen dat ze weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:47 schreef Injetta het volgende:
Economen zijn dus eigenlijk nutteloos...
Zo zien mijn handen eruitquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Zo'n hand krijg je als je teveel op FOK! zit.
.
Het raakt je we he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige toevoeging.
Juist niet denkquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Wat zit Matthijs te trillen joh, heeft ie gesnoven?
.
Hij heeft alvast een blauw pilletje gesnoept voor straks na de uitzending.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
.
Hij is helemaal van slag omdat het over Ramses gaat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
.
Eventjes lezen. Het zijn maar een paar letters.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben die gifjes met DWDD te maken?
Oke, succes. Als je m'n vraag hebt gelezen hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eventjes lezen. Het zijn maar een paar letters.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, succes. Als je m'n vraag hebt gelezen hoor ik het wel.
Vanmiddag gestopt. Voelde me 20 minuten kut.quote:
quote:
Oeeeeeeeehquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag gestopt. Voelde me 20 minuten kut.
Bedankt voor de interesse. Heb je al een nieuwe plek voor je naald ?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Dit vinden jullie toch altijd geweldig?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
GODSAMME WAUW WAUW WAUW FANTASTISCH WAT MOOI KIPPENVEL
[/Giel]
bitch fight.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag gestopt. Voelde me 20 minuten kut.
Bedankt voor de interesse. Heb je al een nieuwe plek voor je naald ?
Wie wat en waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Dit vinden jullie toch altijd geweldig?
blik bejaarden?!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[/Giel]
jankend tegen de vangrailquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[/Giel]
Tenminste wel een zuipstem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is op zich helemaal niet slecht.
Nu herken ik hem ook...zat deze zomer nog bij Mart geloof ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef tong80 het volgende:
Dit is erg. Nu herken ik 'm. Alex Rukka ofzo. Wat een tanenkrommend gebler
Gé Eeinders en Frank Boeijen zijn wel geweldig.quote:
Nee gewoon flauwquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat is dat met die herten vandaag? Ben je verliefd ofzo?
Uitverkocht jongen en met die van julliequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het goed met de theatershow, Cor?
.
Da's VARA. Mogen ook mensen presenteren die door anderen worden uitgekotst... Ik noem een Claudia...quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef JaneDoe het volgende:
godver waarom moet paul altijd zingen
JE KAN T NIET!
Lijkt gewoon nergens op, dit gebeuren.quote:
Kim Holland zingt nog hoger.quote:
Gemiddeld wel ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen crew zijn hebben gemiddeld 20 IQ-punten minder dan users die dit wél zijn.
Wij hadden laatst een act waardoor sommige theaters ons ineens niet meer willen hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Uitverkocht jongen en met die van jullie
Een schande, travestie zelfsquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dit was eigenlijk Ramses-ontheiliging.
Oh vertel, dat zijn de bestequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een act waardoor sommige theaters ons ineens niet meer willen hebben.
.
Frank Boeijenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gé Eeinders en Frank Boeijen zijn wel geweldig.
Ik moet eerst naar Robben kijken. Daarna doen we wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smeer je maar alvast in met jello, ik ben onderweg.
is geen drama. Je houdt van deze grote zanger Ramses of je houdt er niet van.. Ik dus wel! Ik verheug op de 4 delige Avro serie rondom Ramses en Liesbeth op 11 januari . Geregisseerd door Michiel van Erp.quote:
ÉÉN BROOD!!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hard nederlands praten is frans!
iets voor jou?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
WTF schoonmaken als clown, wat is dat voor fetish
Oke!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Hier konden Gramulanion en ik wel om lachen.
Gemiddeld wel ja....quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
Mensen die ooit gerookt hebben, hebben gemiddeld 20 IQ-punten minder dan mensen die dat nooit hebben gedaan.
Daarna even aan elkaars piemel voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Hier konden Gramulanion en ik wel om lachen.
Mensen die dit soort statistieken geloven missen er zelfs 30.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
Mensen die ooit gerookt hebben, hebben gemiddeld 20 IQ-punten minder dan mensen die dat nooit hebben gedaan.
Die hebben we constant vast.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarna even aan elkaars piemel voelen natuurlijk.
niet gehoord. was het echt zo slecht? In de freaknacht was het gewoon leuk namelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het wel een prima zanger overigens, maar dat vanmorgen was echt SLECHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |