zo, gevarieerde maaltijd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
er zat zelfs sla tussen!quote:
mallerd!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
quote:
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.quote:
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.
Vooral de sushi-hut heeft daar regelmatig last van.
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straatquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!
Probleem van het Mediapark is dat alles hetzelfde huisnummer is (Sumatralaan 45), en daar kunnen bezorgdiensten niet goed tegen.
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straat
en das niet echt handig nee.....maar ze kunnen zich dan gewoon bij de portier melden toch?
SjannePaul dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.
ja, die liveversie vind ik beter dan de radioversie of de versie zonder rapnegert!quote:
Vind beide tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die liveversie vind ik beter dan de radioversie of de versie zonder rapnegert!
ah ja.....dan dus maar opwachten bij de poort!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben je d'r al bijna. Het probleem is dus het NPO-gebouw te vinden waar SjannePaul zit.
Ik denk dat het door Tjibbe komt hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef ddx het volgende:
Duidelijk Michiel die de show maakt, tot nu toe weinig boeiends.
En gast gaat ook niet echt iets toevoegen volgens mij.
Volgende week zijn ze (michiel en Tjibbe) weer terug.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
ow, Jamai vind ik meestal wel gezellig. en ekdom en domien hebben gewoon niet zo'n klik als michiel met beide heeft. en ik mis Tjibbe
michiel is als bezoeker op The Great Wide Open geloof ik..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgende week zijn ze (michiel en Tjibbe) weer terug.
Zijn ze nu beide bij dat festival in Friesland?
I beg to differ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
sirolf! je bent de meest officiële bron van het station!
Nu wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al, en toen luisterde ik niet eens.
je kunt het program wel overnemen joh!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al, en toen luisterde ik niet eens.
Lijkt mij niet zo'n goed plan... of je moet van non-stop muziek houden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt het program wel overnemen joh!
ow! dus jij beunt bij als DJ Free bij Skaaiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n goed plan... of je moet van non-stop muziek houden.
Op de Twittersquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien vanaf SoundCloud... Iemand een link?
https://soundcloud.com/thereflex/rock-with-you-o-the-reflex-1quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien vanaf SoundCloud... Iemand een link?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jamai![]()
Kunnen ze die straks niet even uit het raam flikkeren. Of nog liever, van het dak.
WAAR???quote:
ja, maar daar luister ik niet naar. ik luister naar Keizer Stenders!quote:
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-53c65bd9.htmlquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar daar luister ik niet naar. ik luister naar Keizer Stenders!
das idd een puik setlistjequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-53c65bd9.html
Setlistje hoor.
een cheapass jumbosalami. beetje matig, maar voor 1.75euro verwacht ik ook niet zoveelquote:
de band heet The Real Youth, maar welk nummer...quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hoe heette ze nou, en welk nummer speelden ze? (aka youtube linkje?)
Doet me denken aan All Missing Pieces, ook een punkbandje met toen 3 ventjes van 10, 12 & 14quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dat kinderpunkbandje uit den haag![]()
zegt me niet zoveelquote:
ik vermoed dat het bij The Hague Devils ook hierbij blijft....quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:07 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ook Haags, maar goed 1 'hitje'
ze moeten dit nummer mixen met Una Paloma Blanca! George Bakermat!quote:
black keys zat er ook nog bijquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:21 schreef Qunix het volgende:
Alicia Keys - Fallin'
-
Deur opslot = sleutel
ja, maar ook weer niet helemaal..quote:
lekker istie, weinig kostie!quote:
en dan Sanders eerst officiele FNminuutjes afpakken? nee, dat gaat Rob Sander niet aandoenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:58 schreef ddx het volgende:
Anders leent hij toch ff tijd bij Sander, hij heeft eerder de popquiz na 1'en gedaan
jemig Roel! je gaat toch niet serieus beweren dat je die nog niet kende? dit plaatje, of 1 die er erg veel op lijkt, doet al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren de rondequote:
jezus!quote:
Kan ik niet. Jammer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:30 schreef Pino112 het volgende:
V&A / [TK] 1 ticket voor the Boxer Rebellion Nijmegen
Misschien nog iets voor iemand?
WIE??quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, vandaag keert Johannes terug op de Nederlandse velden
FREE JOHANNES VERMEERquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, vandaag keert Johannes terug op de Nederlandse velden
ik twijfel ook...nogal een stalkertje...quote:
kostelijke middag, waarde bakker!quote:
Ik geloof dat ik een dwarslaesie.quote:
Zeg, is Mexicanobakker?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een dwarslaesie.
Topshow, kwaliteitsvoorstelling.quote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oja de shirtjes uit bij Major Lazor.
Wat een woord is het he.quote:
topwoordquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topwoord
de zandman en ambroziuz zijn het met mij eens.
topshow = note inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 00:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag je niet meer zeggen geloof ik?
Nee in VI is het toegestaan. Als enige.quote:
topquote:Op zondag 8 september 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee in VI is het toegestaan. Als enige.
Ja, als iemand een TR doet heb je een ban.quote:Op zondag 8 september 2013 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh staat er een ban op ofzo?
Moederneuk nog eens aan toe
Kijk maar ns in het Vuelta topicquote:
Nouja ik heb dit kalenderjaar nog geen notes ontvangen, dus ik sta er wel voor openquote:Op zondag 8 september 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als iemand een TR doet heb je een ban.
4 notes tijdens TDF, nu al 2 tijdens de Vuelta. Gaat lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja ik heb dit kalenderjaar nog geen notes ontvangen, dus ik sta er wel voor open
jankmuilerij soms op dit forum.
vlegelquote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4 notes tijdens TDF, nu al 2 tijdens de Vuelta. Gaat lekker.
goed topikquote:Op zondag 8 september 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT / Vuelta 2013 #11 - Stilstaan in de regen
JOHANNESquote:Op zondag 8 september 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaan we niet verbaasd zitten doen.
Haiquote:Op zondag 8 september 2013 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag schat
Hoe hangtie er bij vandaag xox
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 september 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Rudy op Radio 6![]()
Elk weekend van 10-12, dus voortaan Radio 6
Rudy > Annemiek
Geweldig jaquote:Op zondag 8 september 2013 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipDomino fragment
[ afbeelding ]
A message to you Rudy![]()
Rudy = Mani89quote:
hoi!quote:
boomstammetje!quote:
Nee, ik vind het erg gaafquote:Op zondag 8 september 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
eens even horen of mevr Rabbering Lorde verkracht...
tis niet slecht iddquote:
weat een KoLderquote:Op zondag 8 september 2013 12:26 schreef remcoP het volgende:
KoL dus eigenlijk megahit. Had ik toch liever gehad dan Coldplay
ja, dat is de naam van de kandidate!quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef alors het volgende:
Ik zocht de fb van Timur in chrome (dus automatisch aanvullen) ik tikte in Timur f... en toen stond er 'timur fleurtje stijf'!!!
quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef alors het volgende:
Ik zocht de fb van Timur in chrome (dus automatisch aanvullen) ik tikte in Timur f... en toen stond er 'timur fleurtje stijf'!!!
Eén leuke plaat voor je:quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef alors het volgende:
Dat worden een hoop awkward momenten op het werk straks.
ehm...Roel....Domien was vorige week...quote:
WAT EEN VERGISSING WAT EEN VERGISSING!!quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...Roel....Domien was vorige week...
Leukquote:
Dat lijkt me niet zo'n goed plan als je keelpijn hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi!
* 3rdRock gooit liter versgepest sinaasappelsap in je mik
Tof nummerquote:
ownee, das niet handig. 1 troost...ik heb ook al 2dg last van mijn keel. en gedeelde smart.....quote:Op zondag 8 september 2013 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan als je keelpijn hebt.
eindbazenplaatquote:
ik vind die clip toevallig wel leukquote:
haha, ze waren bij Stenders en toen deden ze ook een ander liedje.....en daarvan leek de intro op Plagequote:
Wat een faalbandquote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze waren bij Stenders en toen deden ze ook een ander liedje.....en daarvan leek de intro op Plage
en de zangeres is vrijgezel. werk gevraagd of ze dan erg kritisch was. nee, dat was ze niet, maar wel kieskeurig.....quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en de zangeres is vrijgezel. werk gevraagd of ze dan erg kritisch was. nee, dat was ze niet, maar wel kieskeurig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |