zo, gevarieerde maaltijd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
er zat zelfs sla tussen!quote:
mallerd!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
quote:
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.quote:
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.
Vooral de sushi-hut heeft daar regelmatig last van.
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straatquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!
Probleem van het Mediapark is dat alles hetzelfde huisnummer is (Sumatralaan 45), en daar kunnen bezorgdiensten niet goed tegen.
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straat
en das niet echt handig nee.....maar ze kunnen zich dan gewoon bij de portier melden toch?
SjannePaul dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.
ja, die liveversie vind ik beter dan de radioversie of de versie zonder rapnegert!quote:
Vind beide tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die liveversie vind ik beter dan de radioversie of de versie zonder rapnegert!
ah ja.....dan dus maar opwachten bij de poort!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben je d'r al bijna. Het probleem is dus het NPO-gebouw te vinden waar SjannePaul zit.
Ik denk dat het door Tjibbe komt hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef ddx het volgende:
Duidelijk Michiel die de show maakt, tot nu toe weinig boeiends.
En gast gaat ook niet echt iets toevoegen volgens mij.
Volgende week zijn ze (michiel en Tjibbe) weer terug.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
ow, Jamai vind ik meestal wel gezellig. en ekdom en domien hebben gewoon niet zo'n klik als michiel met beide heeft. en ik mis Tjibbe
michiel is als bezoeker op The Great Wide Open geloof ik..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgende week zijn ze (michiel en Tjibbe) weer terug.
Zijn ze nu beide bij dat festival in Friesland?
I beg to differ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
sirolf! je bent de meest officiële bron van het station!
Nu wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al, en toen luisterde ik niet eens.
je kunt het program wel overnemen joh!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al, en toen luisterde ik niet eens.
Lijkt mij niet zo'n goed plan... of je moet van non-stop muziek houden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt het program wel overnemen joh!
ow! dus jij beunt bij als DJ Free bij Skaaiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n goed plan... of je moet van non-stop muziek houden.
Op de Twittersquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien vanaf SoundCloud... Iemand een link?
https://soundcloud.com/thereflex/rock-with-you-o-the-reflex-1quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien vanaf SoundCloud... Iemand een link?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jamai![]()
Kunnen ze die straks niet even uit het raam flikkeren. Of nog liever, van het dak.
WAAR???quote:
ja, maar daar luister ik niet naar. ik luister naar Keizer Stenders!quote:
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-53c65bd9.htmlquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar daar luister ik niet naar. ik luister naar Keizer Stenders!
das idd een puik setlistjequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-53c65bd9.html
Setlistje hoor.
een cheapass jumbosalami. beetje matig, maar voor 1.75euro verwacht ik ook niet zoveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |