Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik kan dus serieus nooit meer normaal naar die krengen kijken hequote:
Die heb ik zelf ook nog welquote:
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2-keer-in-de-reet-koekjes![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik las good vibratorsgodverdomme
quote:
Geen slecht planquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
witte room die ik uit je piemel moet zuigen zeker
Veel plezier dan met Aldo zijn piemelquote:
rhubarbje, wat zeg je nou!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
witte room die ik uit je piemel moet zuigen zeker
Dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind alles behalve mezelf () en meisjes vies
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Veel plezier dan met Aldo zijn piemel
Alleen schone deernes mogen mijn piemel betastenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je snijdt je tieten erafquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb trouwens een oplossing gevonden voor m'n bh-dilemma (denk ik). Een bandeau-topje.
Nou ik zei 'witte room die ik uit je piemel moet zuigen zekerquote:
En dat blijft wel zitten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb trouwens een oplossing gevonden voor m'n bh-dilemma (denk ik). Een bandeau-topje.
Wat was je dilemma dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
Hoop ik.quote:
ja maar dat is dan weer minder onder andere topjes denk ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of je snijdt je tieten eraf
Tieten moeten blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of je snijdt je tieten eraf
Euh, nee, ik had iets anders in gedachten damequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja, keuzes maken hequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is dan weer minder onder andere topjes denk ik
WTFL;DRquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, keuzes maken he![]()
een voorbeeld van hoe het niet moet
R&P / Ik maak alleen maar verkeerde keuzes...
Je lijkt wel een beetje op Janiesbrownie qua postgedrag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is dan weer minder onder andere topjes denk ik
ik had niets te doenquote:
Je gaat dat boekwerk toch serieus niet lezen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had niets te doen![]()
geinig zeikverhaal over een of andere hont
Ja nou, ik dus welquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat dat boekwerk toch serieus niet lezen?
Oh die ken ik wel (van hier bedoel ik, niet echt) en die was altijd wel cool!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Janiesbrownie qua postgedrag.
Positief bedoeld uiteraard.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel (van hier bedoel ik, niet echt) en die was altijd wel cool!
nou.....quote:
Nee, in dat geval kijk ik een serie of een film.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon ipv dat je neukt zo'n verhaal lezen
Dat is ook niet coolquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik niet, maar dat wisten jullie al
Is niet neuken een optie dan? Goh...quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon ipv dat je neukt zo'n verhaal lezen
Jij hebt het makkelijker, jij kan kiezen uit mannen of vrouwen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is niet neuken een optie dan? Goh...
Waarom denk je dat ik zoveel vrije tijd hebquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is niet neuken een optie dan? Goh...
Zit wat in. Het gezegde 'pussy is expensive, dick is free' gaat zeker op is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt het makkelijker, jij kan kiezen uit mannen of vrouwen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zit wat in. Het gezegde 'pussy is expensive, dick is free' gaat zeker op is mijn ervaring.
Nee.quote:
piemelroom = creme fraichequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:13 schreef Fera het volgende:
Piemelroom?
Ik leer er steeds weer synoniemen bij.
NEEquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe eens![]()
je krijgt echt een wtf moment
Solo album van iemand van die jostiband?quote:
vanaf 0:40 ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Solo album van iemand van die jostiband?
Let's top it off with some cream fraiche.quote:
south parkquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Let's top it off with some cream fraiche.
Hij kent iig wel zijn dierengeluidenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanaf 0:40 ofzo![]()
super triest
I know right.quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kijk nou, heeft de Cryotic (vriend van Lola) voor me gemaakt
[ afbeelding ]
Cuteeeee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik geklikt? Waarom? Djiezes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanaf 0:40 ofzo![]()
super triest
Why?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik had al zo'n positieve dag vandaag![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:21 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom heb ik geklikt? Waarom? Djiezes.
Je zou bijna zin krijgen om naar Justin Bieber te gaan luisteren na dit. Bijna hè, ben niet helemaal gek.quote:
Eerst in de supermarkt, meisje helemaal in de ban van m'n schildpad tattoo.. Zat gewoon te staren achter de kassaquote:
Chickmagnet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst in de supermarkt, meisje helemaal in de ban van m'n schildpad tattoo.. Zat gewoon te staren achter de kassa
Ze vond 'm tof gezet
Toen kwam ik iemand tegen die me normaal alleen maar ziet met m'n uniform aan en glad geschoren bek.. Die zag me nu voor 't eerst met een 1 of 2 daags baardje en m'n normale kleding.. Ze vond dat ik maar niet meer moest scheren, op m'n bovenlip na dan..![]()
Ik stond perplex![]()
Gheghe, dat is wel goed voor je ego jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst in de supermarkt, meisje helemaal in de ban van m'n schildpad tattoo.. Zat gewoon te staren achter de kassa
Ze vond 'm tof gezet
Toen kwam ik iemand tegen die me normaal alleen maar ziet met m'n uniform aan en glad geschoren bek.. Die zag me nu voor 't eerst met een 1 of 2 daags baardje en m'n normale kleding.. Ze vond dat ik maar niet meer moest scheren, op m'n bovenlip na dan..![]()
Ik stond perplex![]()
mannen met baardquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze vond 'm tof gezet
Ik stond perplex![]()
Als ik zelf nou zo zeker wasquote:
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, dat is wel goed voor je ego ja
Awww, thanks.quote:
Scheren met een trimmerquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik zelf nou zo zeker was
[..]
Dat zeker ja![]()
Morgen weer werken.. Dus ik ga straks eens kijken hoe ik dat baardje zo kort kan bijhouden enzo.. Geen idee hoe dat moet
Ga je ze allemaal halen?quote:
Dat is wel de bedoeling.quote:
Cool! Ik taai es af, kaartavond met de mannen. Dat wordt weer een zware avond...quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mannen zonder baardKrijg je zo'n babyface van
Oh, ik scheer niet electrisch..quote:
Wel trimmen dan hè, op de kortste stand. Dan heb je als het goed is een heel kort baardje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik scheer niet electrisch..
Miss toch maar gaan doen..
waarom heb je een schildpad tattoo?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze vond 'm tof gezet
Ik stond perplex![]()
weerspiegelt zijn eigen snelheidquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb je een schildpad tattoo?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik scheer niet electrisch..
Miss toch maar gaan doen..
Correct. Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel trimmen dan hè, op de kortste stand. Dan heb je als het goed is een heel kort baardje.
ik heb zo het gevoel dat je mij gaat vergeten...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
Hai
Kitekoffer is ingepakt
Kleren gaan in de handbagage
Pas jij nog in de koffer?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb zo het gevoel dat je mij gaat vergeten...
Jeetje dat day zero project is echt cool!quote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
Hai
Kitekoffer is ingepakt
Kleren gaan in de handbagage
Met een beetje proppen moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik pas er vast ook nog wel bij he?
is je koffer 2 m2?quote:
Thnxquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeGoeden reis en have fun alvast
quote:
owjaquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent zo plat als een duppie?
Ook een optiequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie als je daar blijft komen wij gewoon langs
Dan neem ik jouw huisje wel overquote:
Dan moet je zeker zo'n speciale dure kopen??quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel trimmen dan hè, op de kortste stand. Dan heb je als het goed is een heel kort baardje.
Dat is hoe ik op het moment in 't leven sta, een beschermde omgeving en geen haast het te veranderen.. Dat is mijn persoonlijke betekenis, de officiele is veel mooier en langerquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb je een schildpad tattoo?
Kan niet, allemaal volgeboektquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw huisje wel over
Door wie?quote:
Als het een leuke meid is trek ik wel bij haar inquote:
Ga d'r maar niet van uitquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het een leuke meid is trek ik wel bij haar in
Pff ik heb ook altijd pechquote:
Ik weet wel iets met chocolade vla...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben een poging aan het doen tot bruin worden.. Ik verveel me
ik denk dat ik me dan toch liever verveel onder de zonnebankquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet wel iets met chocolade vla...
pupquote:
fucked up, heb mn vinger opengehaald aan een wijnfles en lig me nu te vervelen tot de wekker gaat en ik mijn logge lijf om moet draaien om mezelf nog eens 20 min te vervelenquote:
Zanzibar, Tanzaniaquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar veel plezier in Mozambique.
Hij is bioloog, geen geoloogquote:
Wie drinkt/schenkt er dan ook wijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucked up, heb mn vinger opengehaald aan een wijnfles en lig me nu te vervelen tot de wekker gaat en ik mijn logge lijf om moet draaien om mezelf nog eens 20 min te vervelen
Logge lijf?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucked up, heb mn vinger opengehaald aan een wijnfles en lig me nu te vervelen tot de wekker gaat en ik mijn logge lijf om moet draaien om mezelf nog eens 20 min te vervelen
Die wil ik op mijn begrafenisquote:
Maar niet tijdens het fappen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan m'n coctail nip
schenken he.. Drinken doe ik de laatste tijd ook niet.. Vorig wweekend voelde ik me al kut na 3 slokjes Port hahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie drinkt/schenkt er dan ook wijn
LOL, have fun
Jonge, hij hosselt gewoon zo'n chick daarquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet tijdens het fappen, neem ik aan.
Nee dat niet. Dan denk ik aan een van de Fok dames uiteraardquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet tijdens het fappen, neem ik aan.
67 kilo schoon aan de haakquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Logge lijf?ik had zo'n andere voorstelling van jou
Hoe kun je je dan snijden aan een wijn fles?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schenken he.. Drinken doe ik de laatste tijd ook niet.. Vorig wweekend voelde ik me al kut na 3 slokjes Port haha
Pff. Ik drijf weg man.. Welke mongool verzonnen heeft dat bruin beter is, mogen ze afschieten
Gewoon naaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Kleding crisis godnondeju, ik haat vrouw zijn
de dop was scherp ofzo.. Geen idee..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je je dan snijden aan een wijn fles?Moet niet gekken worden.
Welke mongool gaat er dan ook onder liggen
Gewoon kiezen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Kleding crisis godnondeju, ik haat vrouw zijn
Tuuuurlijk welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man dat kan toch heul nie jonguh
1.10quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh daar is niks mis meetenzij je 1.20m bent
Wijn zonder kurkquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de dop was scherp ofzo.. Geen idee..
Ja ik!
Met die hoeveelheden die wij schenken is een draaidop praktischerquote:
En een goede hoogte om je biertje op te zettenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
IPH
Dan maakt gewicht helemaal niks uit
Oh dat geloof ik directquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met die hoeveelheden die wij schenken is een draaidop praktischer
+62quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
IPH
Dan maakt gewicht helemaal niks uit
kutstudenten.. Allemaal!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik directStelletje alcoholisten
zie dat het dan niet uitmaakt dat ik iph ben!quote:
Uiteraard. Beetje smooth zijn, naakt rondlopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, hij hosselt gewoon zo'n chick daar
Vooral dat laatste zal ongetwijfeld goed doen bij sommige dames.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Beetje smooth zijn, naakt rondlopen.
Met geld wapperen.
oi.quote:
Bij de ladyboysquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zal ongetwijfeld goed doen bij sommige dames.
Gelukkig woon ik aan de andere kant van NL.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef zeefje het volgende:
Net rijles gehad bijna iemandaanreden
Zh was garpje
Heel goedquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik aan de andere kant van NL.
Daar ben ik dus ook achtergekomenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn een redelijk geprijsde scheerapparaat te vinden die ook kan trimmen
Oh, je kan ook voor een trimmer zelf gaan zie ik..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook achtergekomen
Kleiner lettertype gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje zo'n 101 lijstje is nog lang! Ik ben pas op de helft
quote:
dan zijn het toch nog steeds geen 101 dingenquote:
ik moet de mijne nog steeds bijstellen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zijn het toch nog steeds geen 101 dingen
Een naaktfoto posten in kpd, da's wel een goede.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zijn het toch nog steeds geen 101 dingen
Ja iddquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een naaktfoto posten in kpd, da's wel een goede.!
Er staat iets vergelijkbaars opquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een naaktfoto posten in kpd, da's wel een goede.!
boeiendquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Nederland verliest gewoon van Estland
Ja en?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Niemand heeft een date met tijnbrein op zijn lijstje staan zeker?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er staat iets vergelijkbaars op
Jammerquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval
Sowieso niks met daten
Daar gaat het record.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Nederland paupersportland.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Een spannend kiekje voor je vriend maken?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er staat iets vergelijkbaars op
tenzij je een lekker wijf bent.. nee sorry tijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Niemand heeft een date met tijnbrein op zijn lijstje staan zeker?
Wat stelt Nederland nu eigenlijk voorquote:
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat stelt Nederland nu eigenlijk voor
euhm: kaarten leren schudden, mijn opleiding af maken, nieuwe dingen proeven, random mensen een complimentje geven, mijn email inboxen opruimen, een nieuwe vriend maken, een baan vinden etcquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Wat voor dingen heb je al?
zoiets jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een spannend kiekje voor je vriend maken?
Check de link in mijn sig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe werkt dat met dat lijstje nu precies?
Dat zou zo op mijn lijstje kunnen. Op die baan en opleiding naquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm: kaarten leren schudden, mijn opleiding af maken, nieuwe dingen proeven, random mensen een complimentje geven, mijn email inboxen opruimen, een nieuwe vriend maken, een baan vinden etc
Volgens mij gewoon 101 doelen stellen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe werkt dat met dat lijstje nu precies?
Heel praktisch allemaal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm: kaarten leren schudden, mijn opleiding af maken, nieuwe dingen proeven, random mensen een complimentje geven, mijn email inboxen opruimen, een nieuwe vriend maken, een baan vinden etc
in 1001 dagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon 101 doelen stellen.
Dat klinkt wel interessant. Wellicht als ik weer beter in mijn vel zit iets om te gaan doenquote:
Er staan ook heel andere dingen opquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel praktisch allemaal.Zat die lijst van Greys eens door te lezen, zij heeft wel leuke dingen erin staan.
waarom niet juist nu dan? om jezelf uit te dagen en te dwingen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant. Wellicht als ik weer beter in mijn vel zit iets om te gaan doen
Gewoon doen. Je hebt bijna drie jaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant. Wellicht als ik weer beter in mijn vel zit iets om te gaan doen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
En al 2 dingen waarvan mijn vriend zegt dat ze nooit gaan lukken
Bijvoorbeeld: een week lang niet klagen
Waar vind jij de lijst van Greys trouwens? kan wel wat inspiratie gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel praktisch allemaal.Zat die lijst van Greys eens door te lezen, zij heeft wel leuke dingen erin staan.
Dan zou ik de makkelijk weg kiezen. Of het gewoon niet afmaken dat lijstje. Ik heb sowieso al nergens zin in. Kost mij al moeite genoeg om te gaan werkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet juist nu dan? om jezelf uit te dagen en te dwingen?
de makkelijke weg kiezen is er helemaal niet aan beginnen natuurlijk, maar goedquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik de makkelijk weg kiezen. Of het gewoon niet afmaken dat lijstje. Ik heb sowieso al nergens zin in. Kost mij al moeite genoeg om te gaan werken
Dan zou ik juist alleen maar aan het klagen zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
een week lang niet klagen kan prima, gewoon een backpacktrip gaan maken
joh dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
een week lang niet klagen kan prima, gewoon een backpacktrip gaan maken
Is juist vet manquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik juist alleen maar aan het klagen zijn
Dan ga je toch een week naar Arubaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dan ken je mij nog niet
Als je wil dat ik alleen maar loop te zeiken moet je me zoiets laten doen
Ik ben meer het type glamping met iemand die mijn koffers draagt
Dat het vet is wil niet zeggen dat je niet kan klagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is juist vet manen dan in zo'n bizarre cultuur staan dat je denkt van tja, zo gaat dat hier, kan ik erover klagen of gewoon leren waarderen
Daar zal het wel op neerkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de makkelijke weg kiezen is er helemaal niet aan beginnen natuurlijk, maar goed
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het vet is wil niet zeggen dat je niet kan klagen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen inderdaad.
Sowieso is een doel stellen lastig voor mij. Te vaag te weinig concreet.
maar ook dan is er vast iets te klagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je toch een week naar Aruba
En dat allemaal zoiets maken is voor mij erg lastigquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]een doel maak je toch juist concreet
Een tijdsframe, wat je wil doen etc
Bijvoorbeeld: over 10 dagen 9x zelf gekookt hebben
hoe is dat vaag en niet concreet?
je hoeft er toch niet meteen 101?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat allemaal zoiets maken is voor mij erg lastig
Dat geldt dus niet alleen voor dat 101 dingen maar voor alles.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft er toch niet meteen 101?
Sorry maar ik kan erg slecht tegen mensen die zelf beren op de weg zetten
als je het niet wil doen zeg je toch gewoon: ik wil/ ga dat niet doen
Lul geen onzin over hoe niet concreet het is of zo
een belangrijke stap lijkt me dan wel onzinnige excuses verzinnenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt dus niet alleen voor dat 101 dingen maar voor alles.
Ik hou mijzelf tegen. Ik wil veranderen maar dat lukt niet.
Jeetje, ben je nou een fokker of niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje Greys is een lekker wijf! Dat wist ik helemaal niet!
Trustenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bed klaagt dat ie te lang onbeslapen is, weltrusten![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bed klaagt dat ie te lang onbeslapen is, weltrusten![]()
Maar ze is een F&Fer die ontwijk ik meestalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, ben je nou een fokker of niet?
Ja dat of het andere uiterstequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een belangrijke stap lijkt me dan wel onzinnige excuses verzinnen
als je niets meer hebt om je achter te verschuilen ga je er misschien wat aan doen
Haha, ja, die zijn meestal wel vervelend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ze is een F&Fer die ontwijk ik meestal
quote:
Hoi Quickie.quote:
Heerlijk relaxen met klezmer muziekquote:
In love?quote:
Wat dan??quote:
Ik ben net thuis van een bruiloft. Nu slapen?!quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, klaar voor een nieuwe werkdag
Nee die heb ik al.quote:
Ya canneh change the laws of physics!quote:
/care energize.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ya canneh change the laws of physics!
Ze is wagenziek? Of rijd je zo roekeloos?quote:
Wagenziek ja, kon geen pilletje vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is wagenziek? Of rijd je zo roekeloos?
Ik kan me leukere dingen bedenken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Mooie inwijding.
Meh, wel vervelend. Ik heb het ook een beetje. Maar het valt mee als ik voorin zit. Achterin is het altijd feest, alleen ben ik niet echt een kotser. Ik voel me gewoon hartstikke beroerd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wagenziek ja, kon geen pilletje vinden.
Nouquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Mooie inwijding.
Ze zat achterin. Beetje de A7 over hobbelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, wel vervelend. Ik heb het ook een beetje. Maar het valt mee als ik voorin zit. Achterin is het altijd feest, alleen ben ik niet echt een kotser. Ik voel me gewoon hartstikke beroerd.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zat achterin. Beetje de A7 over hobbelen
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
wat een verhaal vin![]()
Jawel, maar ze ging achterin zittenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]Arm kind. Kon ze niet voorin zitten? Scheelt echt een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |