abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 november 2013 @ 10:18:14 #251
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_132882147
Ach so, bij BG. Hum, daar is de stockindicatie altijd wel up-to-date inderdaad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132894487
Ja, ze kunnen zien dat ik de tablet hier op tijd binnen heb, ik ga niet langer wachten dan 45 dagen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:53:55 #253
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132923574
Mijn Cube U39GT is binnen, eerste indruk, hij is lekker vlot, wifi doet het sowieso in de kamers waar ik wil dat het gaat doen dus dat valt ook weer mee. Achterkant is van metaal dus dat zal de reden wel zijn waarom de wifi zo brak is.

Scherm is echt mooi, accuduur kan ik weinig over zeggen, 5200 mah gaat weinig zijn maar zolang het maar een dag volhoud vindt ik het prima.

Die stock launcher is echt gaar, maargoed andere rom flashen is zo gebeurd. Scherm is ietwat stroef als het 'te' schoon gemaakt is dus gewoon vingervet er lekker op laten zitten :D

Niet teveel spijt van mijn aankoop tot nu toe in ieder geval.

En die 9" valt me hard mee qua grootte, toen ik hem uit de doos trok was het; oh, hij is best klein eigenlijk :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_132931977
Usually dispatched in 1-3 Days

You kidding me, Banggood? _O-
pi_132933630
Ik zie het alweer, banggood staat alweer 3 dagen op processing en waar eerst 4 in stock staat, staat nu: In transit, shipping in 1-3 days, grappenmakers zijn het toch he brecht35
pi_132934136
Neen, dit staat er nu

2013-11-02 06:58:45 Back Order
2013-11-05 06:54:33 Processing

Wtf is back order? :P Processing stond er voordat Back Order er stond, maar blijkbaar is de eerste processing verdwenen..
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:08:55 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132934169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Brecht35 het volgende:
Usually dispatched in 1-3 Days

You kidding me, Banggood? _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:07 schreef Brecht35 het volgende:
Neen, dit staat er nu

2013-11-02 06:58:45 Back Order
2013-11-05 06:54:33 Processing

Wtf is back order? :P
Dat hij niet in stock was. ;) Maar nu dus weer processing (dus wellicht genoeg binnen om die van jou uit te leveren).

Je moet er wel een beetje rekening mee houden dat het om een heel nieuw model gaat. Soms lopen die een weekje vertraging op. Als de leverancier aangeeft ze komen woensdag en ze komen niet dan kan BG daar ook niet veel aan doen :P.

Een weekje processing kan gebeuren, helaas ook wel eens gehad :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132954326
Tablet is shipped! :D
pi_132956741
Heb hier geregeld last dat videos afspelen niet goed gaat. Dan heb je hele korte schokjes maar vooral hard krakend geluid. Iemand anders ook last van en vooral; hoe kom je er van af?
pi_132982138
van mij ook geshipped van BG yess
pi_133010807
Volgend jaar 64Bit tablet halen uit China? :P
pi_133030829
Vraaaaaagje. Ik ben al een tijdje aan het sparen voor de Samsung Galaxy Note 10.1, de tablet die ik eigenlijk stiekem al sinds de release wil hebben. Maar... Nu zie ik de Lenovo Yoga 10. En damn, die ziet er goed uit. Dus ik twijfel. }:|

Ik wil er powerpoints op kunnen lezen, aantekeningen op maken, beetje op surfen en 'm (deels) gebruiken als ereader. Naar mijn idee kunnen ze dat beide prima en is mijn keuze feitelijk een designkwestie, of zie ik iets over het hoofd?
Your opinion of me is none of my business.
pi_133031101
Aan die Lenovo zou ik niet meer beginnen. De Note is ook alweer gedateerd, maar wel stukken beter. Goede processor, je kunt erop tekenen en veel betere ondersteuning/software.

Maar ik zou nog even sparen en voor de nieuwe Nexus 10 gaan ofzo, wat recenters iig.
pi_133033570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:17 schreef Shefkee het volgende:
Aan die Lenovo zou ik niet meer beginnen. De Note is ook alweer gedateerd, maar wel stukken beter. Goede processor, je kunt erop tekenen en veel betere ondersteuning/software.

Maar ik zou nog even sparen en voor de nieuwe Nexus 10 gaan ofzo, wat recenters iig.
Waarom die Lenovo niet? En ik weet dat ze allebei gedateerd zijn, maar ik hoef niet per se de nieuwste specs. Meer sparen is eigenlijk geen optie, daar de tablet juist vanaf volgende week voor mij erg handig is en ik mezelf ook niet in staat zie om nog (veel) meer te sparen. Lening, arme student, etc. Ik heb domweg ook niet meer dan rond de 300 euro over voor een tablet, eigenlijk. En tekenen kan ik sowieso niet. :P

De note vind ik handig vanwege die S-pen, dat werkt voor mij gewoon heel fijn, maar ik vind het design van de Lenovo mooier en prettiger met onscreentyping en het aflezen van tekstbestanden.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:28:43 #265
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_133037469
Do what feels good for you dan. ;)
Een tablet zou niet bestaan als er geen mensen waren die hem zouden kopen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133053801
Na langlanglanglanglang nadenken in de winkel en zelfs een Windows Surface tablet te hebben overwogen (tot er een sad smiley verscheen op blauwe achtergrond en de tablet moest herstarten & repareren :') ), toch maar de Lenovo gekozen. Puur vanwege de accuduur, prijs en fijner design, eigenlijk. Morgen ophalen. :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:26:43 #267
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133054377
Vandaag de Ramos i9 gezien, en die ziet er ook goed en krachtig uit. Alleen helaas maar 8,9 inch, terwijl ik eigenlijk een 10 inch zoek. Maar die zijn dus weer minder krachtig (Cube 30GT2, en Pipo M9 Pro)... :(
pi_133056231
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom die Lenovo niet? En ik weet dat ze allebei gedateerd zijn, maar ik hoef niet per se de nieuwste specs. Meer sparen is eigenlijk geen optie, daar de tablet juist vanaf volgende week voor mij erg handig is en ik mezelf ook niet in staat zie om nog (veel) meer te sparen. Lening, arme student, etc. Ik heb domweg ook niet meer dan rond de 300 euro over voor een tablet, eigenlijk. En tekenen kan ik sowieso niet. :P

De note vind ik handig vanwege die S-pen, dat werkt voor mij gewoon heel fijn, maar ik vind het design van de Lenovo mooier en prettiger met onscreentyping en het aflezen van tekstbestanden.
Bedoelde meer dan de Note al redelijk gedateerd is, maar luister naar Shiz, die heeft al zoveel apparaten versleten, hij weet het vast beter..

Maar ik kende de Lenovo nog niet goed op tabletgebied, kwam erachter dat ze met een relatief nieuwe processor werken, een eigen (brakke) schil van Android. Dan ben je echt afhankelijk van updates om de tablet zo lekker mogelijk te laten werken. Wat Lenovo aan ondersteuning doet, weet ik niet, maar ik verwacht dat je toch aangewezen bent op een custom rom om optimaal van dat ding te genieten. Die zijn nog niet te vinden.

Dus in dat opzicht zou ik gaan voor de Note. Een processor die zich al lang en breed bewezen heeft, goede softwareondersteuning en veel ontwikkelaars die aan de software werken. Heeft meer RAM aan boord, een pen, HDMI. De Lenovo heeft dan weer een veel betere accuduur en inderdaad een mooi design, maar relatief duur in mij ogen.

Enfin, veel plezier met je aankoop en laat weten hoe 'ie bevalt!
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:56:56 #269
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_133058491
Nou ja, ik zou haast zelf zo'n Yogo 8 gaan halen, gewoon omdat het eens anders is. Ik ben ooit eens begonnen met een single core cortex-A8 Gen8 Archos 101 IT. Die had een ingebouwde kickstand. Om nu weer eens een tablet tegen te komen die een ingebouwde stand heeft is wel tof; dat heeft eeuwig op zich laten wachten. Die twee Yoga's zijn overigens kersvers en gebruiken 'ie inderdaad een onconventionele nieuwe processor van MediaTek. Dat merk kennen we natuurlijk voornamelijk van de (Chinese) smartphones. Nu gaan ze ook richting tablets, wat ik persoonlijk een goede ontwikkeling vind om het Rockchip moeilijk te maken, concurrentie op te schroeven en uiteindelijk meer keuze, betere performance en goedkopere prijzen oplevert.

Maar je moet wel realistisch blijven, de key selling point van MediaTek is de lage prijs van de processors. Ik verwacht dan ook niet dat die processor in de Yoga's het helemaal kunnen bijbenen met Samsung, Qualcomm en Rockchip, al zou ik daar eens tests over moeten opzoeken. De SoC gaat ook niet gepaard met de tegenwoordige 2GB RAM-standaard en denk dat ze die accuduur ook halen uit de energiezuinige processor. Al met al heeft het in ieder geval best potentieel en kijk ik uit naar wat de tablettoekomst voor MediaTek brengt.

De Yoga 10 en 8 zijn trouwens vrijwel identiek aan elkaar, op schermafmeting (en accu) na. Ook de schermresolutie is hetzelfde bij 1280x800. De ppi is dus hoger bij de Yoga 8 (189 VS 149) en vind die resolutie op 10 inch nogal achterhaald en zou daar geen genoegen mee kunnen nemen (ben nu immers verwend met 8.9" 1920x1200). Aan de ene kant is er trouwens wel wat voor de resolutie te zeggen. De (grafische) processor heeft minder moeite de boel aan te drijven en het is ook weer energiezuinig.

Voor 216,- euro (of 3G-versie 240 euro pre-order op Amazon.co.uk ), toch niet zo'n hele gekke deal. Zeker als het design je helemaal ligt en je toch niet van plan bent er meer mee te doen dan het standaard huis, tuin en keukensurfen. Mooie is ook dat je geen aparte 64GB-versies hebt of iets; de tablets beschikken gewoon over een mircoSD-kaartslot (en een OTG USB-poort). ^O^ Lenovo is verder een prima merk hoor, denk dat het je aan support niet veel zal ontbreken en ik verwacht er best nog een community voor.

De "2014" 10.1 Note is natuurlijk ook wel vet met quadcore processor, WQXGA resolutie, leren achterkant, digital stylus en whatnot. Maar best prijzig. De voorgaande 10.1" Notes vond ik een stuk minder indrukwekkend eigenlijk.
pi_133058978
Jep, maar het is een vrouw he. Dat nam ik ook mee in mijn overweging mbt customizen van de rom. Dat zie ik vrouwen nog niet zo snel doen.

En hij ligt hier voor 300,- in de winkel, way to much imo en wss wel de prijs waar ze hem voor aanschaft. Voor 215 is het een leuk ding, maar ik heb wat aannames in mijn advies verwerkt.
pi_133063330
brecht35, kan jij je BG al tracken op deutsche post, ik niet
pi_133063452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef ikzouhetnietweten het volgende:
brecht35, kan jij je BG al tracken op deutsche post, ik niet
Komt ons pakje uit Duitsland ofzo? Op een of andere tracking site vond ik m'n tracking code met als origin Germany(Duitsland dus)..

Oh, en m'n tracking code werkt in principe nog niet(via de klikbare link die BG voorziet). Tracking werkt meestal pas na 5/7 dagen ofzo. En zelfs dan nog is het meestal redelijk useless.
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:29:22 #273
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_133063803
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=
Achter de '=' je trackcode plakken, daarna de link aan je bladwijzers toevoegen. ;)
pi_133063912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Shefkee het volgende:
Jep, maar het is een vrouw he. Dat nam ik ook mee in mijn overweging mbt customizen van de rom. Dat zie ik vrouwen nog niet zo snel doen.

En hij ligt hier voor 300,- in de winkel, way to much imo en wss wel de prijs waar ze hem voor aanschaft. Voor 215 is het een leuk ding, maar ik heb wat aannames in mijn advies verwerkt.
No problems there hoor. Ik houd wel van wat aanklooien met gadgets. Ik heb geen ervaring met Android customizen verder, maar dat zal wel niet bijster ingewikkeld zijn en anders heb ik zat vrienden/kennissen die daar alles over weten. :)

Hier ligt 'ie ook voor 300 euro in de winkel. Mijn mamma (<3) kan me wel helpen een sleeve aan te passen zodat 'ie er inpast met dat rolletje dus dat er (nog) geen covers voor zijn is ook geen probleem. Vrouwenvoordeel. :P

'De' functie van de Note waar ik ook verliefd op werd, de formuleschrijver/herkenner, heb ik ook niet meer nodig op mijn huidige studie. Dat speelt ook wel mee.
pi_133065664
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:29 schreef shiznuts het volgende:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=
Achter de '=' je trackcode plakken, daarna de link aan je bladwijzers toevoegen. ;)
Het was inderdaad volgens die site dat ie uit Duitsland komt...Dat kan toch niet??
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:54:49 #276
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_133074778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:01 schreef Sarasi het volgende:
Vraaaaaagje. Ik ben al een tijdje aan het sparen voor de Samsung Galaxy Note 10.1, de tablet die ik eigenlijk stiekem al sinds de release wil hebben. Maar... Nu zie ik de Lenovo Yoga 10. En damn, die ziet er goed uit. Dus ik twijfel. }:|
Hum: Review: Lenovo Yoga Tablet slaat plank volledig mis :?
pi_133077894
quote:
Kickstand werkt prima hier, kan de tablet onder elke hoek neerzetten en hij blijft stabiel. Aan de relatief grote iconen stoor ik me niet, de afbrekingen van namen vind ik ook geen immens nadeel, ze worden netjes ietwat uitgefade. Maar dat soort dingen zijn persoonlijk.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee, tot nu toe! :) Hij is snel, licht, het scherm leest prettig en er zit niet teveel opsmuk bij, softwarematig. De kickstand werkt hier geweldig en ik ben er nog blijer mee dan verwacht. Het geluid is ook boven mijn verwachting goed.
pi_133079002
300 euro betalen voor iets met een 1.2Ghz mediatek chip is gekkenwerk, niet aan beginnen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133079397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Het was inderdaad volgens die site dat ie uit Duitsland komt...Dat kan toch niet??
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:02:21 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133080048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Kan je hem al traceren dan ;)?
Duitse post haalt tegenwoordig net als Swisspost, Bpost, Swedish post en nog wat andere post bedrijven spullen op in China ;). Tracking is dan ''gewoon'' voor dat land maar het komt uit China.
pi_133080223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan je hem al traceren dan ;)?
Duitse post haalt tegenwoordig net als Swisspost, Bpost, Swedish post en nog wat andere post bedrijven spullen op in China ;). Tracking is dan ''gewoon'' voor dat land maar het komt uit China.
Er staat niet veel info, maar 17track zegt dat het land van origine Duitsland is. :P

De tracking van BG(hun linkje) zegt dat het pakje vertrokken is vanuit hun sorteercentrum:
Departured at 2013/11/9 20:22:57 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013/11/1 20:48:20, Flytexpress Sorting Center
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:10:24 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133080261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:09 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Er staat niet veel info, maar 17track zegt dat het land van origine Duitsland is. :P
Ja dat halen ze dus uit de twee laatste letters. Hij komt gewoon uit China.
pi_133080734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja dat halen ze dus uit de twee laatste letters. Hij komt gewoon uit China.
Oké, bedankt! :D
pi_133086676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:09 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

De tracking van BG(hun linkje) zegt dat het pakje vertrokken is vanuit hun sorteercentrum:
Departured at 2013/11/9 20:22:57 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013/11/1 20:48:20, Flytexpress Sorting Center
Zo beter dan voor jou, bij mij zegt ie dat mij nnumer niet kan vinden, mijn tracknr is RX en dan 9 cijfers en dan DE. En bij jouw brecht35? Op en Deutschepost en op trak17 kan hij hem niet vinden, wahten op maandag dan, ik ga ervan uit dat hij bij jou op de boot of vliegtuig zit. Welk linkje heb je gehad want ik heb geen linkje, gewoon een mail van BG.
pi_133087122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef ikzouhetnietweten het volgende:

[..]

Zo beter dan voor jou, bij mij zegt ie dat mij nnumer niet kan vinden, mijn tracknr is RX en dan 9 cijfers en dan DE. En bij jouw brecht35? Op en Deutschepost en op trak17 kan hij hem niet vinden, wahten op maandag dan, ik ga ervan uit dat hij bij jou op de boot of vliegtuig zit. Welk linkje heb je gehad want ik heb geen linkje, gewoon een mail van BG.
Vind je bij je orders op Banggood. Naast Processing staat je klikbare tracking code normaal gezien.
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:09:01 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133087394
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef ikzouhetnietweten het volgende:

[..]

Flyexpress is een soort verzamelaar van pakketen. Daar staat hij altijd direct op de ''tracking''. De werkelijke RX..DE tracking kan nog wel een dag of 5-8 op een update laten wachten.
pi_133087670
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Flyexpress is een soort verzamelaar van pakketen. Daar staat hij altijd direct op de ''tracking''. De werkelijke RX..DE tracking kan nog wel een dag of 5-8 op een update laten wachten.
De elektronische gegevens stonden er inderdaad meteen, maar die "departure" staat er nog maar sinds gisteren ofzo hoor. Ik kan het weten, ik check de tracking dagelijks. :P
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:24:37 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133087949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:16 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

De elektronische gegevens stonden er inderdaad meteen, maar die "departure" staat er nog maar sinds gisteren ofzo hoor. Ik kan het weten, ik check de tracking dagelijks. :P
Ja, en voordat de RX..DE tracking werkt ben je weer 5-8 dagen verder :P
pi_133089378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In mijn geval was de tablet al bezorgd voor de RX...DE hem kon vinden..... :`)
pi_133092488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Vind je bij je orders op Banggood. Naast Processing staat je klikbare tracking code normaal gezien.
Ja ok, 5-8 dagen, dan zou ik as ma wel moeten zien.. brecht35, ik zie die tracking nr wel, maar waar staat dan dat flytexpress sorting center?
pi_133097637
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef ikzouhetnietweten het volgende:

[..]

Ja ok, 5-8 dagen, dan zou ik as ma wel moeten zien.. brecht35, ik zie die tracking nr wel, maar waar staat dan dat flytexpress sorting center?
Order tracking Banggood
Klik op het ordernummer van je tablet
Scroll naar beneden
Naast Processing staat klikbare tracking, klik hierop

@ RobertNL: Oh, op die fiets. Bedankt voor de uitleg! :)
pi_133104505
Oh ja thanks, bij mij staat er ook Departured at 2013/11/9 14:02:44 from Flytexpress Sorting Center location, hebben ze gisteren dus pas verzonden dan ofzo.
pi_133104785
De batterij van de Yoga is echt geweldig. 7 uur vrij intensief gebruik (want nieuw speeltje) kostte me maar 25% van de accu. Geweldig! :)
  zondag 10 november 2013 @ 16:50:30 #294
405087 RDMKR
miui mitu
pi_133113677
ben je vaak in situaties waar je 28 uur lang constant bezig bent en geen stopcontact in de buurt hebt..? zelfs in de auto kun je opladen.

sorry wil niet cynisch overkomen; vind het wel indrukwekkend, maar nuttig..? *schouders*
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133114298
Als ik studeer in de UB heb ik muziek, powerpoints (scherm liefst continu aan), internet en af en toe wat afleiding nodig. Daar zit ik dan al snel negen tot tien uur en er is een chronisch gebrek aan stopcontacten. Ik reis ook regelmatig ver met de trein, om dan een middag te picknicken of you name it, maar vaak zonder stopcontacten en dan 's avonds weer terug. Dat ga ik ook blijven redden als de accuprestaties achteruit gaan en dat vind ik buitengewoon prettig. :)
pi_133155453
brecht35, mijn tracking code werkt nog steeds niet, die van jou?
  maandag 11 november 2013 @ 19:00:51 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133156775
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:01 schreef ikzouhetnietweten het volgende:
Oh ja thanks, bij mij staat er ook Departured at 2013/11/9 14:02:44 from Flytexpress Sorting Center location, hebben ze gisteren dus pas verzonden dan ofzo.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef ikzouhetnietweten het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

pi_133157925
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef ikzouhetnietweten het volgende:
Nog niks veranderd hiero. :P Welke tablet heb jij gekocht?
pi_133165742
chuwi v88s en jij ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')