Ja 7 inch is iig te klein. Maar bedankt voor je aanbod!quote:Op maandag 11 november 2013 18:10 schreef sjors81 het volgende:
Asus memopad hd7? Of wil je beslist een 10 inch?
Waarom zou je dit willen?quote:Ook apps die ik heb aangekocht laat ik er wat mij betreft op staan (Traktor DJ, Solar Walk, SkyView).
Omdat gekochte apps gekoppeld zijn aan een Apple ID. En je kunt niet meerdere Apple ID's koppelen aan één device.quote:
Ah, oke dus als ik dat Apple id eraf haal zijn de apps ook weg. Wist ik niet. Maar wat mij betreft mag je m'n id er ook bij hebben, want die heb ik toch niet meer nodig.quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Omdat gekochte apps gekoppeld zijn aan een Apple ID. En je kunt niet meerdere Apple ID's koppelen aan één device.
Ja, maar de Apple ID is ook gekoppeld aan een e-mailadres en dat is strikt persoonlijk. Vooral als je je creditcardgegevens/betalingsgegevens eraan gekoppeld hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, oke dus als ik dat Apple id eraf haal zijn de apps ook weg. Wist ik niet. Maar wat mij betreft mag je m'n id er ook bij hebben, want die heb ik toch niet meer nodig.
(Ik zal het even uit de OP halen iig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |