Ah je hebt mijn DM ontvangenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:27 schreef GGMM het volgende:
Het is Estland - Nederland, niet Nederland - Estland.
Ik verbeter het wel weer.
idd, dat Estland maakt ons af.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aardige keeper, matige verdediging, matige VM, zeer slechte linkshalf, aardige nummer 10, matige rechtsbuiten en een goede spits en linksbuiten.
Nee dit gaat hem niet worden.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aardige keeper, matige verdediging, matige VM, zeer slechte linkshalf, aardige nummer 10, matige rechtsbuiten en een goede spits en linksbuiten.
De kans is groot dat we weer geen wereldkampioen worden maar Estland zullen we wel verslaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij jou ook niet meer serieus.
Ik vind Vorm wel een aardig keepertje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, want het klopt niet. De keeper is ook matig
Met wie ben je het eens dan? Ik eigenlijk alleen met Sneijder, van Persie, Robben en misschien Vorm.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef Mike009000 het volgende:
Louis stelt voor het eerst sinds zijn aanstelling 6 veldspelers op waar ik het zowaar mee eens ben, een unicum.
Wat zijn jouw alternatieven dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wie ben je het eens dan? Ik eigenlijk alleen met Sneijder, van Persie, Robben en misschien Vorm.
Zou alleen de Vrij vervangen met Bruma.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wie ben je het eens dan? Ik eigenlijk alleen met Sneijder, van Persie, Robben en misschien Vorm.
Samengaan met België.quote:
Die zijn er allemaal nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samengaan met België.
Nee maar sowieso zou ik een Maher altijd opstellen boven een Strootman en Nigel de Jong boven Schaars. En ik zou eerder Rekik een kans geven t.o.v. BMI. En doe dan Büttner of van Aanholt in de plaats van Willems. En van der Wiel in de plaats van Janmaat.
Dat ook ja. Het is te hopen dat Denswil in de basis blijft bij Ajax, kan Denswil mooi in de basis op het WKquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou alleen de Vrij vervangen met Bruma.
Ja ik had dan ook niet dezelfde spelers geselecteerd als van Gaal. Die neemt nog steeds Kuyt mee, terwijl ik die echt nooit had opgeroepen. Dan roep ik nog liever een speler op van het 2e van Arnhemse Boys.quote:
Altijd erg vermakelijk die gekleurde brillenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En van der Wiel in de plaats van Janmaat.
Hoezo? Ik zie ook liever een paar PSV'ers erin. Alleen Janmaat vind ik niet veel bijzonders. Dit is trouwens een opstelling zoals ik die op het WK wil zien. Tegen Estland en Andorra red je het ook wel met spelers van RKC en Cambuur.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd erg vermakelijk die gekleurde brillen
Ik vind Janmaat zich veel meer bewezen hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie ook liever een paar PSV'ers erin. Alleen Janmaat vind ik niet veel bijzonders. Dit is trouwens een opstelling zoals ik die op het WK wil zien. Tegen Estland en Andorra red je het ook wel met spelers van RKC en Cambuur.
Kuyt kan ik ook niet echt begrijpen nee, die gaat zeker alleen mee voor de ervaringquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had dan ook niet dezelfde spelers geselecteerd als van Gaal. Die neemt nog steeds Kuyt mee, terwijl ik die echt nooit had opgeroepen. Dan roep ik nog liever een speler op van het 2e van Arnhemse Boys.
Stekelenburgquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Janmaat - Rekik - BMI - Blind
N. de Jong - Sneijder - Strootman
Narsingh - van Persie - Robben
Dit als iedereen topfit en in vorm is
Grotendeels eens, behalve met Blindquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Janmaat - Rekik - BMI - Blind
N. de Jong - Sneijder - Strootman
Narsingh - van Persie - Robben
Dit als iedereen topfit en in vorm is
Wie dan? Buttner? Vorm in de goal zou ik ook prima vindenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Grotendeels eens, behalve met Blindals linksback. Dat is wel heel armoedig. En zie ook liever Stekelenburg of Vorm in de goal.
Blind is alleen goed als het hele team echt voetballend speelt. En met Strootman voor hem gaat hij het niet echt redden denk ik. Strootman moet er dan ook zo snel mogelijk uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat zich veel meer bewezen hebben.
Wel jammer dat Blind er niet bij is, Willems is echt een clown
Buttner, van Aanholt. BMI kan er ook nog wel spelen. Wie hebben we nog meer rondlopen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie dan? Buttner? Vorm in de goal zou ik ook prima vinden
Pietertje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buttner, van Aanholt. BMI kan er ook nog wel spelen. Wie hebben we nog meer rondlopen?
Nee die kan er niks van.quote:
Die kan ook nog ja. Al vind ik hem als linksback nou ook niet geweldig. Maar hij heeft sowieso meer ervaring dan die andere opties.quote:
BMI, Strootman (wellicht), Sneijder, Robben en van Persie, Lens ben ik ook wel gecharmeerd van. Bovendien ben ik wel een voorstander van een linkspoot op links en een rechtspoot op rechtsquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lens kan het wel aardig gaan doen. BMI moet eerst weer eens in vorm komen. En Strootman die vertraagt de boel alleen maar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
BMI, Strootman (wellicht), Sneijder, Robben en van Persie, Lens ben ik ook wel gecharmeerd van. Bovendien ben ik wel een voorstander van een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lens kan het wel aardig gaan doen. BMI moet eerst weer eens in vorm komen. En Strootman die vertraagt de boel alleen maar.
Wil je hem voortaan wel weer met "Strootgod" aanspreken, je komt nogal beledigend ovrer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een vertrager idd
Oké Davy ik zat er naast. Strootman is een geweldenaar, beste speler van Oranje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een vertrager idd
Hoe noemde ik hem dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je hem voortaan wel weer met "Strootgod" aanspreken, je komt nogal beledigend ovrer.
Perfect voorbeeld van geen tegenargumentquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké Davy ik zat er naast. Strootman is een geweldenaar, beste speler van Oranje.
Niemand kan meer om hem heen.
Ben ik eens positief over Strootman, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van geen tegenargument
Dit dus. Er kan nog best een leuk teampje staan, als Lowietje maar zijn best doet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Mike009000 het volgende:
Ik maak me daar helemaal niet druk over. FC Groningen zal waarschijnlijk ook simpel van Estland winnen, maar volgend jaar op het WK moet je niet met een de Vrij of Willems komen aankakken.
Op het selectiebeleid van Louis van Gaal valt ook steevast terecht iets te mekkeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:59 schreef Iwanius het volgende:
Deze wedstrijd heeft niets om het lijf en wordt een makkie voor Nederland.
Kortom we zijn dan officieel met 2 benen in Brazilie...![]()
Maar ze zullen bij VI uit hoofde van Johan Derksen wel weer iets te mekkeren hebben...
Maak je maar geen zorgen , dat gebeurt gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Mike009000 het volgende:
Ik maak me daar helemaal niet druk over. FC Groningen zal waarschijnlijk ook simpel van Estland winnen, maar volgend jaar op het WK moet je niet met een de Vrij of Willems komen aankakken.
Estonia - Netherlandsquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Overigens nog 3 wedstrijdjes winnen en we hebben het record van meeste gewonnen wk kwalificatiewedstrijden op rij te pakken.
Ga jij nou klagen over gebrek aan argumenten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van geen tegenargument
Goed gezien pik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij nou klagen over gebrek aan argumenten?
Jij blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ironisch, maar ach, who cares.
Laat iemand anders een keer het laatste woord hebben, draakquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke. Het zal.
Terug naar Nederland.
14 op rij gewonnen momenteel, wie heeft dat record nu?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Overigens nog 3 wedstrijdjes winnen en we hebben het record van meeste gewonnen wk kwalificatiewedstrijden op rij te pakken.
kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
Nou jongons wat spannend. Hier blijf je toch voor thuis op de vrijdagavond.
Pareiko, ik ga voor 1 goal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ligt eraan, keept Sergei Pareiko of Artur Kotenk?
Is toch lekker mee genomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef TheRulingEagle het volgende:
450 euro. Dat is echt fantastisch
Behalve BMIquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die negers zingen weer niet mee
hoe meer geluid je maakt hoe groter de kans dat je gepakt wordt hequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
BMI is een neger tochquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat niet wetenquote:
Ik denk dat MexicanoBakker wel teleurgesteld isquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk op maandag geen VI dus ik heb dat niet meegekregen. Sorry man.
Tijdens interlands is er nooit VI.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk op maandag geen VI dus ik heb dat niet meegekregen. Sorry man.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens interlands is er nooit VI.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
'Neuk me in m'n ongestelde kut Hansie.'
Ik buk voor je.'
'Ik kniel op m'n hiel.'
Altijd weer die overactingquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
'Neuk me in m'n ongestelde kut Hansie.'
Ik buk voor je.'
'Ik kniel op m'n hiel.'
Niet vanzelf.quote:
Willems speelt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hun beste speler is Klavan. Als ze dit niet makkelijk winnen
Oh. Waarom?quote:
Micvk Clavanquote:
Scheider aus Deutschlandquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Tof om die Schneider weer in de basis te zien staan man.
Die verdedigen wel wat beter.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit had hij tegen Spanje moeten doen
mad?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijk hoeveel ruimte Arjen Floppen krijgt
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef muzas het volgende:
TIENTIENTIENTIENTIENTETINEINEINTEIENTTIENEITNTIETENTIETENTIETEN
RTquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit had hij tegen Spanje moeten doen
fijn he, al die overbodige infoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
Robben doet het enige trucje dat hij kan en die Esten trappen er in
Het AD kwam ook met zoiets laatst jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
arjen floppen, wat een grappig woordgrapje
enigequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
Robben doet het enige trucje dat hij kan en die Esten trappen er in
Coen Moulijn 2quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptToch trappen ook topverdedigers er elke keer weer in. Hij voert dat trucje dus best wel goed uit.
Metsjfixing.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloptToch trappen ook topverdedigers er elke keer weer in. Hij voert dat trucje dus best wel goed uit.
CL-finale Bayern - Dortmund.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het AD kwam ook met zoiets laatst ja.
Dit is natuurlijk gewoon een verstandelijk beperkte kneus, die van de Esten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL-finale Bayern - Dortmund.
Robben schoot op doel. Goal. KOEKOEK BOEM SOWWWWW GOLquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
Graag een duidelijke beschrijving van hoe de goal ging aub.
Robben naar zijn linkervoet en krult hem erin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
In het netquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
Zoals Robben ze altijd maakt. Naar binnen komen schieten BAM KOEKOEK.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
robben. naar binnen. zoals ie al 6994283642490850394280968234028630952 keer gedaan heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
Zoek op YouTube naar de goal van Robben uit bij Barcelona.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
robben ging naar binnen en schoot raakquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
0-1 gemist
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robben schoot op doel. Goal. KOEKOEK BOEM SOWWWWW GOL
quote:
\quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Zoals Robben ze altijd maakt. Naar binnen komen schieten BAM KOEKOEK.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
[..]
robben. naar binnen. zoals ie al 6994283642490850394280968234028630952 keer gedaan heeft.
Thnx.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
robben ging naar binnen en schoot raak
Bedoelde dat hij er meerdere heeft maar dat ter zijde Paul. Wel even opletten volgende keer.quote:
Ja maar het was enigstequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedoelde dat hij er meerdere heeft maar dat ter zijde Paul. Wel even opletten volgende keer.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een mooie actie weer van Strootgod
Immers maakt bijna een goal.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een mooie actie weer van de Stroot
Immers mag Sneijder zijn schoenen nog niet eens poetsenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sneijder heeft het Immers-virus.
Immers had deze bal het stadion uitgeschoten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sneijder heeft het Immers-virus.
Wat dan? Gaat hij verkleed als Prins Carnaval?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef Paul het volgende:
Rodney Sneijder gaat het ook nog wel maken in oranje
Rod-nie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef Paul het volgende:
Rodney Sneijder gaat het ook nog wel maken in oranje
met zulke tegenstanders maakt dat ook geen reet uit, alleen wel jammer als Oranje ploegen als Duitsland en Brazilie eens treftquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:39 schreef NLGooner het volgende:
Wat een armoede linksachter met Willems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |