SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kensei op 06-09-2013 13:36:15 ]
Nog 3 LP en dan zit ik ook in de promo's. Ik report botlane al bij voorbaat waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:55 schreef BobW het volgende:
Eerste promomatch naar Gold verloren, report bot lane
En de tweede ook verloren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
4/5 silver1 () komt ik in 3e potje (hadden met gemak eerste 2 gewonnen 50puntjes) een van mn oude matties tegen in enemy team, ik renekton tegen darius top (had gewoon fiddle moeten nemen ik weet het, daar rape ik alles mee in TT namelijk, renekton speel ik nog maar net een paar dagen
)
Anyways wij na een titanenstrijd verloren, leaved een van mn teammaten het team omdat hij boos is
echt faalheid x historieboeken.
Achja, boeiend verder. Maakt me eigenlijk niet veel uit waar ik uiteindelijk eindig, van mijn part blijf ik straks in goud, het gaat me allang niet meer om wat anderen er van denken, ik speel immers ook diablo 3 en straks gta 5 op de ps3 dus who the fuex cares rly.
Als anderen het wel wat boeit welke rank ik in S3 heb daar heb ik een kort antwoord op:Diablo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutspel..![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
4/5 silver1 () komt ik in 3e potje (hadden met gemak eerste 2 gewonnen 50puntjes) een van mn oude matties tegen in enemy team, ik renekton tegen darius top (had gewoon fiddle moeten nemen ik weet het, daar rape ik alles mee in TT namelijk, renekton speel ik nog maar net een paar dagen
)
Anyways wij na een titanenstrijd verloren, leaved een van mn teammaten het team omdat hij boos is
echt faalheid x historieboeken.
Achja, boeiend verder. Maakt me eigenlijk niet veel uit waar ik uiteindelijk eindig, van mijn part blijf ik straks in goud, het gaat me allang niet meer om wat anderen er van denken, ik speel immers ook diablo 3 en straks gta 5 op de ps3 dus who the fuex cares rly.
Als anderen het wel wat boeit welke rank ik in S3 heb daar heb ik een kort antwoord op:Fiddle kan vrijwel niets tegen Darius man, beter pick je bijv KayleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook gekunt maar fiddle ben ik gewoon heel goed mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Fiddle kan vrijwel niets tegen Darius man, beter pick je bijv Kayle
Wel meteen doen. Door botgames te spelen heb je alleen jezelf. Zou na level drie geen AI game meer doen persoonlijk. Je leert er niks van en als je tegen spelers speelt ben je het haasje.quote:
Naja dit dus. Ik heb zelf ook een account gedaan op alleen AI.tot 30quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel meteen doen. Door botgames te spelen heb je alleen jezelf. Zou na level drie geen AI game meer doen persoonlijk. Je leert er niks van en als je tegen spelers speelt ben je het haasje.
dan is je mmr te kut op dit moment om naar gold te mogen promoverenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik zit nu weer op 95 LP, silver 1. belachelijk. Ik speelde tegen 9x platinum bijna en verloor -3 punten en win +1 punt tegen gold 3's? wat is dat voor onzin? Riot denkt dat als je 10 wins 0 hebt, je dan skill hebt ofzo.
Ik duoQueuede. En gold 1's / plat 5's met een MMR van silver 1? Daar geloof ik niet inquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
dan is je mmr te kut op dit moment om naar gold te mogen promoveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik duoQueuede. En gold 1's / plat 5's met een MMR van silver 1? Daar geloof ik niet in
edit: ff snel een overview van zo'n ranked game (moest ff lolnexus erbij gooien)
duoqueuen heeft niets met jouw lp gain/loss te maken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je krijgt -3 en +1, omdat je mmr hoger moet worden voordat je naar gold mag promoveren
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik duoQueuede. En gold 1's / plat 5's met een MMR van silver 1? Daar geloof ik niet in
edit: ff snel een overview van zo'n ranked game (moest ff lolnexus erbij gooien)
Je kan beter solo gaan spelen, dan zijn je tegenstanders makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merkte ik inderdaad. Duoqueue verlies ik wel wat meer. Jammer dat ik altijd de slechtere platinums of golds krijg in dat geval. Ashe was alleen maar aan het zeuren omdat ze ezreal niet kon 1v1en doordat ik geen shield gaf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan beter solo gaan spelen, dan zijn je tegenstanders makkelijker
Echt een ronduit belachelijke lijst.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:28 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Merkte ik inderdaad. Duoqueue verlies ik wel wat meer. Jammer dat ik altijd de slechtere platinums of golds krijg in dat geval. Ashe was alleen maar aan het zeuren omdat ze ezreal niet kon 1v1en doordat ik geen shield gaf.
edit; http://www.nerfplz.com/20(...)t-solo-queue_24.html
Iemand die in deze tierlists geloven? SoloQ gods; Janna, Sona, Singed, Wukong, Rammus etc.
Moet ik maar eens even proberen.
Klopt. Renekton is wel close to god tier though. (mits hij zijn lane wint)quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:45 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Echt een ronduit belachelijke lijst.
Ik merkte dat ik moest grijzen toen ik las dat Brand/Malzahar top-tier soloqueue mids zijn en Orianna/Ryze 2e rangs.
Of Wukong soloqueue god-tier top lane
bedankt, blijft een prestatie met dat soort teams.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef Physics het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft gewonnen van bots.
Ook als renekton zijn lane niet wint blijft renekton relatief goed omdat zijn skillset gewoon sterk is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Klopt. Renekton is wel close to god tier though. (mits hij zijn lane wint)
Wukong is sterk, maar erg afhankelijk van de speler.
Het enige nadeel aan platinum/diamond is dat je geflamed wordt als je een keer niet zo'n goede game speelt. Men begint dan direct te suggereren dat je je randje niet zelf hebt behaald en wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit te twijfelen om op gold te blijven of naar platinum te gaan, want een platinum randje vind ik eigenlijk niet eens zo heel mooi, maar het is toch wel weer een hogere status. Ook kan het aardig wat moeite kosten :/
Is geen onzin.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik zit nu weer op 95 LP, silver 1. belachelijk. Ik speelde tegen 9x platinum bijna en verloor -3 punten en win +1 punt tegen gold 3's? wat is dat voor onzin? Riot denkt dat als je 10 wins 0 hebt, je dan skill hebt ofzo.
Haha, dat vind ik juist grappig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het enige nadeel aan platinum/diamond is dat je geflamed wordt als je een keer niet zo'n goede game speelt. Men begint dan direct te suggereren dat je je randje niet zelf hebt behaald en wat dan ook.
Klopt alleen hoe kan het zijn dat een gold 1 player een silver 1 MMR heeft? Zou hij dan niet op gold 4/5 horen te zitten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geen onzin.
De stap om naar een andere league te gaan, bijv van silver 1 naar gold 5 moet gewoon zwaar zijn. Daarom krijg je boven de 85 LP ineens heel weinig LP, dat is een goed systeem zodat mensen niet zomaar naar een nieuwe league lucken, waar je zeg maar niet meer kan zakken tenzij je inactief bent.
Natuurlijk kan het heel frustrerend zijn, ik heb ook heel lang in silver 1 gezeten.
Hier is een tip. Zorg dat je ongeveer 84 LP krijgt, dan kan je in 1x naar 100 LP floepen als je MMR hoog genoeg is dan.
Maar jouw MMR zal wel hoog genoeg zijn als je tegen plat moet.
Ook moet je niet vergeten dat de matchmaking niks met leagues te maken heeft, maar met je MMR, dus die plat en gold spelers kunnen gewoon een lage MMR hebben voor hun league, terwijl jij een hoge hebt, en dan klopt het dus gewoon.
Bedankt voor de tip. Ik hoor regelmatig dat evelynn een goede carry-jungler is. Heb alleen geen idee wat voor runes en masteries ik moet hebben. en welke skill te maxen en wat te builden. Ik ben namelijk niet de beste evelynn en de guides dei ik lees verschillen heel erg van elkaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Ook als renekton zijn lane niet wint blijft renekton relatief goed omdat zijn skillset gewoon sterk is.
Wukong zijn skillset werkt gewoon niet als je je lane niet wint, je bent dan niet tanky en hebt ook geen kill damage.
God tier is naar mijn mening ook iets wat gewoon echt broken is in soloqueue; weinig tot geen champions voldoen wat mij betreft aan die omschrijving.
Met mijn ervaring als jungler kan ik je alleen aanraden om Evelynn te gaan spelen, dat is absoluut de jungler met de meeste potentie om je game volledig mee te winnen. (zeker in bronze/silver/gold)
evelynn is makkelijk. 9/21/0 masteries. In offensive tree ga je voor cooldown reduction en magic pen. in defensive tree de standaard jungle masteries (health, extra damage op jungle creeps etc.). Qua runes ga je voor magicpen marks, armor seals, magicres/lvl glyphs en als quints kies je uit Flat AP of Movespeed (voorkeur, ik ga voor movespeed). Je wilt als Eve tanky zijn om niet gelijk opgeblazen te worden zodra je zichtbaar wordt. Bovendien doe je met je skills genoeg damage zolang je maar wat magic pen hebt (haal dus ook die haunting guise en upgrade die later naar liandri's).quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:03 schreef EpicKnife het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik hoor regelmatig dat evelynn een goede carry-jungler is. Heb alleen geen idee wat voor runes en masteries ik moet hebben. en welke skill te maxen en wat te builden. Ik ben namelijk niet de beste evelynn en de guides dei ik lees verschillen heel erg van elkaar.
Tof, normaal run ik op carries zelf altijd 21/9 voor de extra damage, maar 9/21 kan ik ook even proberen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
evelynn is makkelijk. 9/21/0 masteries. In offensive tree ga je voor cooldown reduction en magic pen. in defensive tree de standaard jungle masteries (health, extra damage op jungle creeps etc.). Qua runes ga je voor magicpen marks, armor seals, magicres/lvl glyphs en als quints kies je uit Flat AP of Movespeed (voorkeur, ik ga voor movespeed). Je wilt als Eve tanky zijn om niet gelijk opgeblazen te worden zodra je zichtbaar wordt. Bovendien doe je met je skills genoeg damage zolang je maar wat magic pen hebt (haal dus ook die haunting guise en upgrade die later naar liandri's).
Item start: machete + 5 pots
Core: spirit of elder lizard + haunting guise + boots
Full build: sorc boots of boots of mobility, spirit of elder lizard, liandri's, abyssal scepter, zhonya's, laatste item naar keuze, afhankelijk van game.
Top het liefst. Renekton is mijn favo, maar ook Aatrox, Shenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Gaat lekker
Wat speel je meestal?
Toeval haha, ik gebruik Renekton ook om te carryen. Gaat goed!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Top het liefst. Renekton is mijn favo, maar ook Aatrox, Shen
Riven onlangs weer gebuffed, blijft goede champ. Maar tegen een renekton is ze bv crap, erg matchup afhankelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:46 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Toeval haha, ik gebruik Renekton ook om te carryen. Gaat goed!
Shen en aatrox speel ik niet zo.
Jarvan en Riven top zijn nog wel leuk. Maar euhh, riven moet generfed zijn? Ik merk geen verschil.
Riven is nog steeds sterk lategame, maar squishy. Terwijl Renekton alleen maar een tank is lategame met armor reduction en een stun. Heb altijd het gevoel dat ik bijna geen damage doe met renekton richting lategame. Waarschijnlijk afhankelijk van hoe je build? Ik build hem meestal tanky.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Riven onlangs weer gebuffed, blijft goede champ. Maar tegen een renekton is ze bv crap, erg matchup afhankelijk
Gewoon je yoloque placements doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik gebruik ook CDR blues op ren ipv mres/lvl, ren is nu eenmaal dependant op zn cdr.
Maar goed door die garpen van gister zit ik nu met een leeg silver 1 team, geen id wat ik nu ga doen.
lucidity boots ben ik niet zo fan van. Ik heb vaak 40 minuten games. Geen idee of dat valt onder late late? Teams throwen vrij snel in silver. (4v5 teamfights, niet weten wat splitpushing over het algemeen is etc)quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:04 schreef Autobandje het volgende:
Renetkon full tank met 39% CDR. Lucidity boots, Spirit Visage, Sunfire, Randuins, Thornmail. Als ze vol AP zijn natuurlijk weer anders, en ook hoe de lane verloopt maakt uit of course.
Met Renekton moet je mid je team proberen te carryen, niet wachten tot late, want dan kan dat met hem niet nmeer
Nou waarschijnlijk heeft hij niet silver 1 MMR, maar heeft iemand uit jouw team een veel hoger MMR dan silver 1 ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Klopt alleen hoe kan het zijn dat een gold 1 player een silver 1 MMR heeft? Zou hij dan niet op gold 4/5 horen te zitten?
zal erover denken, zie gewoon extreem op tegen troloqeue.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon je yoloque placements doen
Ergste geval kom je in high silver, daar kan je dan ook vrij snel uitkomenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zal erover denken, zie gewoon extreem op tegen troloqeue.
Is dit een steek onder de gordelquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ergste geval kom je in high silver, daar kan je dan ook vrij snel uitkomen
Ik denk dat ik als ik alle 5 win ik wel in laag gold zit hoor, ben vorig seizoen ook 1600ish gestopt immers. Maar het gaat mij er niet om wat ik kan, het gaat mij erom wat ik tegenkom.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ergste geval kom je in high silver, daar kan je dan ook vrij snel uitkomen
Het zijn 10 placement matches. Je kunt maximaal in gold 3 terecht komen (hoogste wat ik gehoord heb) met hoge S2 MMR en 10-0.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als ik alle 5 win ik wel in laag gold zit hoor, ben vorig seizoen ook 1600ish gestopt immers. Maar het gaat mij er niet om wat ik kan, het gaat mij erom wat ik tegenkom.
Ik reken op diamond 0quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Physics het volgende:
[..]
Het zijn 10 placement matches. Je kunt maximaal in gold 3 terecht komen (hoogste wat ik gehoord heb) met hoge S2 MMR en 10-0.
Reken op silver 1-3.
Diamond 0 bestaat nieteens breoh, ik garpte.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef Physics het volgende:
[..]
Dat wordt nog een zure sessie voor je dan
Welkom terugquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als ik alle 5 win ik wel in laag gold zit hoor, ben vorig seizoen ook 1600ish gestopt immers. Maar het gaat mij er niet om wat ik kan, het gaat mij erom wat ik tegenkom.
Ik ben in één maand van silver naar platinum gegaan met gemiddeld 2 ranked games per dag. Zo veel tijd kost het niet, als je "echt" platinum bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Diamond 0 bestaat nieteens breoh, ik garpte.
Volgens zowat al mn matties zou ik als ik tryharde ergens in midden platinum eindigen, maar ik kan dus niet echt hele dagen alleen maar league gaan zitten spelen dus tja ;l
silver 1 duurt eeuwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Ik ben in één maand van silver naar platinum gegaan met gemiddeld 2 ranked games per dag. Zo veel tijd kost het niet, als je "echt" platinum bent.
Vast wel. Ik ben beroerd als jungler, free loss.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als Silver 1 al lang duurt gaat het nog leuk voor je worden in Gold 1..
Klinkt als een nieuwe versie van die tiamat bug, daarmee kon je ook hele games deleten door alle 10 de mensen te laten dcen. Daardoor was ik toen ook sure win rankeds kwijtquote:Op zondag 8 september 2013 01:29 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Net een ranked game aan het spelen, ik speel een extreem goede game als Shyvana, en win voor ons team zo ongeveer de game.
Onze Kha'Zix wordt top gepakt en zij willen dan 5v4 tegen ons vechten bij baron.
We combineren mijn shyvana ult met sona ult met caitlyn q en riven ult en we nakken ze alle 5 zonder dood te gaan, ik sta dan 3/0/15 ofzo, ik denk dat het minuut 25 was.
Vervolgens krijg ik een dc-message, ik reconnect niet binnen enkele seconden terwijl mijn internet up is, ik sluit daarom de client, maar kom niet bij het reconnect scherm, er is ook geen game terug vinden in mijn match history. Heb geen screenshot oid, en kan me de namen ook niet herinneren van de mensen in die game. Wtf.
loldrop oid heb ik ook eens voorbij horen komen.quote:Op zondag 8 september 2013 01:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuwe versie van die tiamat bug, daarmee kon je ook hele games deleten door alle 10 de mensen te laten dcen. Daardoor was ik toen ook sure win rankeds kwijt
Pannekoekquote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef EpicKnife het volgende:
vergeten een champ te kiezen. nu 1 loss in mijn best of 5 naar gold toe.
Was toch al verloren. Jungle aatrox met barrier omdat hij geen smite nodig had.
Andere 2 promo's gerushed en verloren. terug op 71 LP, waar ik thuis hoor.quote:
Alles voor die ene kijkerquote:Op zondag 8 september 2013 13:13 schreef Euroteller het volgende:
Al meer dan 2 uur aan het streamen.. en heb nog maar 1 pot gewonnen
Mjah, maar met loldrop verdwijnt de hele game omdat IEDEREEN uit die game gegooid wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 09:46 schreef Liandri het volgende:
Mogelijk idd een LolDrop hack van het team dat niet kon winnen
Wat je de volgende keer kunt proberen is niet je client eerst weer opstarten maar gelijk de Exe nemen
Deze staat in je game folder
\LOL\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\0.0.0.242\deploy
Als je daar de exe van gebruikt zou je normaak gesproken direct weer in het loding screen moeten komen van de game waar in je je bevond
Loldrop? nieuwe hack ofzo?quote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah, maar met loldrop verdwijnt de hele game omdat IEDEREEN uit die game gegooid wordt.
Nee klopt..quote:Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
Als je niet heel goed bent, of niet iets bijzonders doet heeft streamen niet zoveel zin nee
Nooit gestreamed, wel een YT channel gedaan een poosje.quote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhu uhu. Had jij niet ook een stream en vids enzo?
Gister rammus gespeeld en ingemaakt door een ezreal junglequote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Piperidine het volgende:
Rammus is echt een koning. Jammer dat je hem nog zo weinig ziet.
Net gejungled; 4-0-15. Tegenstander had toevallig ook Rammus en compleet vernederd.
loldrop (idk of dat de echte naam is) is een programma wat je het ip kunt invullen van iemand in jou game waar die die "overbelast" raakt en dus "niet gespeeld" is deze match kent dan ook geen win/loss lp gain/lossquote:
Leuk als ik verlies dus.quote:Op zondag 8 september 2013 17:41 schreef Liandri het volgende:
[..]
loldrop (idk of dat de echte naam is) is een programma wat je het ip kunt invullen van iemand in jou game waar die die "overbelast" raakt en dus "niet gespeeld" is deze match kent dan ook geen win/loss lp gain/loss
Krijgen die geen ban dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Liandri het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die zo diamond zijn geworden
Ben je er nog?quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmm jawel, zonder skype dan deze keeer.
Als ze gegrepen worden (gebeurd vaak wel) dan heb je direct een perma te pakken met al je accounts en toekomstige gelijk geband zodra je ge spot wordtquote:
Nu heb ik al een date met Koeketrommel, dus ik heb je niet meer nodigquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh sorry, was even huiswerk makenja ben er nog
Lasterquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Nu heb ik al een date met Koeketrommel, dus ik heb je niet meer nodig
Bijnaquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee serieus al begonnen?
Ga jij maar lekker vroeg opstaanquote:Op maandag 9 september 2013 00:40 schreef EpicKnife het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even slapen ofzo? Nerds.
Beter bij fifa houden danquote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wins: 0
Lost: 1
Wou nog gold voor einde van het seizoen. Maar alle trolls blijkbaar ook.
Sta nu weer op 55 haha.quote:Op maandag 9 september 2013 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
+27 lp...
Had ik die tijden nog maar
Koning allesgames.quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef OuweBaas het volgende:
Koning botgames is terugall hail BG
Neequote:Op maandag 9 september 2013 15:22 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Zit je ook bij Diamonds in botgames ?
nerf jou mmr, in bronze zitten en tegen plats spelen, jij moet dan geregeld wel +30 - 40 punten per game krijgen !quote:Op maandag 9 september 2013 15:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee
voornamelijk nieuwe spelers
Maar in ranked zit ik wel altijd tegen plats+ tho.
Oops, bustedquote:Op maandag 9 september 2013 14:43 schreef Liandri het volgende:
de game werd volledig gecarried door een roamende Tresh die echt full AD bouwde
Je lane tegenstander had waarschijnlijk pas 3 games ooit gespeeld, low level games analyseren heb je geen tyfus aan, counters bestaan daar niet, iedereen is dramatisch slecht of is aan het smurfen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Liandri het volgende:
Dat is het em juist ik heb het hier over een match op Lvl 5-8 Dus totaal geen spraken van runes of andere bij komende (tenzij je die puntjes in masteries ziet als helle grote uitkomsten)
Ik werdt nog wel een paar keer geraakt door de hit (farmen voor je eigen minions `-.-)
Najah dat weet ik idd welquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Je lane tegenstander had waarschijnlijk pas 3 games ooit gespeeld, low level games analyseren heb je geen tyfus aan, counters bestaan daar niet, iedereen is dramatisch slecht of is aan het smurfen.
in TT kreeg ik dat ook, heel snel speelden we toen tegen diamond 3 en 2s xD (waaronder dus een van mn oude matties (speelde hij fizz), later nog in go4lol met de darius gepraat die mij denyde (ik renek) nog gelachen onder mekaar dat mn team geteamragequit was door dat potje xDquote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
nerf jou mmr, in bronze zitten en tegen plats spelen, jij moet dan geregeld wel +30 - 40 punten per game krijgen !
Ik heb met Staafmixer gespeeld. Hij is -geloof ik- een goede vriend van Siv HD. Goeie speler ook.quote:
mwa, high end platinum speler imo. Hij zat in team met siv HD indd, heb veel met hun samen gespeeld maar op gegeven moment beetje ruzie gehad, weet niet meer waarover en toen sindsdien beiden niet meer gesprokenquote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb met Staafmixer gespeeld. Hij is -geloof ik- een goede vriend van Siv HD. Goeie speler ook.
Jep, Staafmixer speelde een goede pot toen (kan me ook niet meer zo herinneren wat hij precies speelde, maar hij deed het wel oké). Meanwhile 0/4 Siv(ir) HD top.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mwa, high end platinum speler imo. Hij zat in team met siv HD indd, heb veel met hun samen gespeeld maar op gegeven moment beetje ruzie gehad, weet niet meer waarover en toen sindsdien beiden niet meer gesproken
Staafmixer is wel ok met orianna tho, heb op lolreplay nog wel replays dat ik tegen em speel mid maar kan me ff niet zo snel herinneren met welke champ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Even een goude tip van mij aan iedereen hier: Speel geen aram als je goed in het spel bent, je kunt nog zo goed perma nidalee + ziggs juken en akali focussen, als je hele team in rechte lijnen elke speer en bom in wandelt en vervolgens ipv te vechten wegrent voor akali dan ben je gewoon in de verkeerde mode bezig, je kunt dan beter TT gaan doen waar je tenminste enig effect hebt. Groeten BG.Aram is dan ook bedoeld voor de FUN en niet voor serious shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar er is geen fun in totale nutteloosheid imo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:18 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Aram is dan ook bedoeld voor de FUN en niet voor serious shit!
Nah, hij wordt meer opgehemeld omdat hij schijt aan de meta heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jep, Staafmixer speelde een goede pot toen (kan me ook niet meer zo herinneren wat hij precies speelde, maar hij deed het wel oké). Meanwhile 0/4 Siv(ir) HD top.Heb achteraf wel goed kunnen lachen om die game. Robbert wordt zo vaak opgehemeld door de community maar is imho niet echt heel fantastisch, ik heb meer sympathie voor Erik.
Siv HD heeft geen schijt aan de meta, hij is daar juist goed op de hoogte van, maar hij is doorwiekst en probeerd constant verbluffende combinaties uit te vinden die werken, juist tegen die meta. Mensen zien dat initieel als trollen omdat het niet gangbaar is, neem nu het gebruik van hecarims lichaam om cs te denyen, dat is toch eigenlijk briljant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nah, hij wordt meer opgehemeld omdat hij schijt aan de meta heeft.
GG Riotquote:Greetings Summoner,
Thank you for sending me your information. I have added Arcade Hecarim and Riot Blitzcrank to your account. I hope you enjoy the skins!
If you have any other questions please let me know.
Wayfarer
Riot Games Player Support Billing Coordinator
SivHD heeft dmv Athene's Gaming for Good 800.000 dollar binnengehaald voor kinderen, totaal geen respect voor die gast idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Siv HD heeft geen schijt aan de meta, hij is daar juist goed op de hoogte van, maar hij is doorwiekst en probeerd constant verbluffende combinaties uit te vinden die werken, juist tegen die meta. Mensen zien dat initieel als trollen omdat het niet gangbaar is, neem nu het gebruik van hecarims lichaam om cs te denyen, dat is toch eigenlijk briljant.
Het enige wat ik niet best vind aan siv is dat ik gehoord heb dat hij nu met athene aan het heulen is? Tot zover is dat voor mij enkel nog een gerucht maar als het waar is heb ik geen respect meer voor die gast iig. En dat had ik altijd wel. (van athene zn kant snap ik het wel gezien athene al geen respect meer waard is en daarom natuurlijk goed kan gebruiken met iemand samen te werken die dat wel geniet)
Inderdaad. Wat een mongool dat hij zich daarmee inlaat puur om even die 8 ton te cashen voor een goed doel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
SivHD heeft dmv Athene's Gaming for Good 800.000 dollar binnengehaald voor kinderen, totaal geen respect voor die gast idd.
Hangt er vanaf wat je als nutteloos ziet natuurlijk. Ik zie ranked en al bronze/silver/gold/plat etc. als nutteloosquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, maar er is geen fun in totale nutteloosheid imo.
Heel lol is bedoelt voor fun. Of je nou ranked, aram, dominion of normals speeltquote:Op dinsdag 10 september 2013 03:18 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Aram is dan ook bedoeld voor de FUN en niet voor serious shit!
Trap nog ff meer in die onzin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een mongool dat hij zich daarmee inlaat puur om even die 8 ton te cashen voor een goed doel.
e ha he haquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef kensei het volgende:
Hij houd al het geld gewoon zelf het is een complot van de iloemminadie
licht toe, want wat je nu zegt slaat nergens op. Denk je nou echt dat SivHD de boel zit te flessen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trap nog ff meer in die onzin.
Athene 'flest' de boel, dat siv HD niet inziet dat hij de athene imago trein berijdt..is een tweede.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
licht toe, want wat je nu zegt slaat nergens op. Denk je nou echt dat SivHD de boel zit te flessen?
Ik heb me in het hele onderwerp verdiept ja. Al jaren geleden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef nyny83 het volgende:
Ah, het is maar een druppel op de gloeiende plaat, laten we er dan maar helemaal mee kappen. Bovendien lijkt het me sterk dat jij dat kan beoordelen. Heb je je al verdiept in de organisatie die hij ondersteunt? Weet jij waar het geld heen gaat? Wie weet gaat de organisatie met dat geld zelf naar de landen om actie te ondernemen, heb je dat al uitgezocht?
Houd toch op met je 'kids', die worden nergens mee geholpen tenzij jij en iedereen die jij en ik ken, en de hele ketting daarna ophoud met (relatief) luxe leven.quote:En wie boeit het imago van Athene? Het gaat erom dat SivHD voor een goed doel veel geld heeft ingezameld. Als Athene daar zijdelings iets mee te maken heeft, who cares? Moet hij het daarom maar niet doen? Die kids gewoon niet helpen omdat anders je ego misschien geschaad wordt omdat je met Athene geassocieerd wordt? Kom op zeg, je weet toch wel beter neem ik aan...
Leer de definitie van trollen, sukkel.quote:Je bent nog geen week terug en loopt nu alweer continue te trollen...
Dan moet Riot werk doen voor een heel klein deel van de community, dat is niet echt cost-effectivequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef Physics het volgende:
http://beta.euw.leagueofl(...)end-season-3-rewards
bronze: summoner icon
silver: ward skin, load screen, profile banner trim
gold+: victorious skin + zilver (maar dan beetje customized)
Ik snap oprecht niet dat ze platinum/diamond/challenger niet wat extra geven. Is toch ontzettend vet als je een speciale skin kan unlocken alléén als je echt een hoge rank hebt.
Nou het is heel lastig om level 30 te worden en 10 promo games te verliezen, zoveel werk om in bronze te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat heb je aan een summoner icon voor Bronze, je moet echt te dom om te schijten zijn om niet minimaal bronze te zijn. NOFI
Het mooiste vind ik nog dat Bronze players geen eens een ward skin krijgen. Is dit een passief agressieve manier om te laten weten dat zij toch nooit wards kopen? Vrij hilarisch niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Nou het is heel lastig om level 30 te worden en 10 promo games te verliezen, zoveel werk om in bronze te komen
Vraag me af wat voor mensen die icon dan ook echt gaan gebruiken
Ik weet niet hoe diep dit snijdt maar ik moet je heel nieuwsgierig vragen waarom je geen vrienden meer bent met Robbert. Je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef StaafmixerLoL het volgende:
Staaf reporting in!
Proof: http://puu.sh/4jHHQ/5a2f004f31.jpg
Ik ben geen Platinum en ik ben geen vrienden met Siv meer.
wat is er gebeurd neger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef StaafmixerLoL het volgende:
Staaf reporting in!
Proof: http://puu.sh/4jHHQ/5a2f004f31.jpg
Ik ben geen Platinum en ik ben geen vrienden met Siv meer.
meester in meesterdingen doen, tevens matig onmeester maar soms wel meester wanneer niemand doorheeft dat hij meester is in het doen van relatief meesterige dingen.quote:
Anderhalf jaar geleden in contact gekomen met Siv HD (Robbert) via Riot Azrael in een skype gesprek, naderhand meer gepraat. Nuff said, Robbert is een ''elo whore'' en ik denk dat dat ook de enige echte reden is waarom die zoveel contact met me hield op dat moment.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep dit snijdt maar ik moet je heel nieuwsgierig vragen waarom je geen vrienden meer bent met Robbert. Je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt hoor.
Im in.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef StaafmixerLoL het volgende:
Misschien leuk dingetje om te doen. Ik was Riot Volunteer op Gamescom dit jaar en heb een stel Paysafecard codes meegekregen naar huis. Misschien dat ik via een simpel spel of iets dergelijke er ééntje hier kan weggeven?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie je bent, maar ik heb wel een periode gehad waar ik me als een malloot heb gedragen dus excuses daarvoor :x Tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zoveel, let gewoon op mijn eigen plays en de rest zoekt het maar uitquote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Im in.
Tevens ik dacht dat jij ook ooit srs was met elo's, tenminste was dat toch een van de redenen dat wij wat ruzie hadden? Of was dat om athene oid? Ik kan het me ff niet herinneren.
Te lang geleden.
Ik vond iig siv zn filmpjes over het algemeen briljant, vond alleen zn (geforceerde leukdoen) stem wat irritant maar daar kijk ik makkelijk overheen.
edit: oh wacht ik denk dat ik het alweer weet, jij ragede een keer in een potje volgens mij xD
toen ik beetje faalde als support geloof ik, of ben ik nu in de war met boompje?
Ik heb ook excuses aan je aangeboden in de playwithriot chat maar volgens mij had je me toen op ignore destijds.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef StaafmixerLoL het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie je bent, maar ik heb wel een periode gehad waar ik me als een malloot heb gedragen dus excuses daarvoor :x Tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zoveel, let gewoon op mijn eigen plays en de rest zoekt het maar uit
Zegt ihaveapotion je iets?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef StaafmixerLoL het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie je bent, maar ik heb wel een periode gehad waar ik me als een malloot heb gedragen dus excuses daarvoor :x Tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zoveel, let gewoon op mijn eigen plays en de rest zoekt het maar uit
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zegt ihaveapotion je iets?
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik speel onder ihaveapotion overigens.
(destijds suckte ik best wel, speelde enkel support, nu main ik adc maar speel ook steeds meer top, vooral omdat top champs in TT goed zijn en ik wat meer TT doe lately)
Ok. Ik weet nu definitief dat ik je gewoon weer kan negeren. Klapjosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb me in het hele onderwerp verdiept ja. Al jaren geleden.
[..]
Houd toch op met je 'kids', die worden nergens mee geholpen tenzij jij en iedereen die jij en ik ken, en de hele ketting daarna ophoud met (relatief) luxe leven.
[..]
Leer de definitie van trollen, sukkel.
Ik zal het even voor je neerspellen:quote:Op woensdag 11 september 2013 00:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet nu definitief dat ik je gewoon weer kan negeren. Klapjosti.
Als je ranked voor 'fun' speelt is ranked geen plek voor jou.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef ems. het volgende:
Heel lol is bedoelt voor fun. Of je nou ranked, aram, dominion of normals speelt
Ah, uitsluitend mensen die met tegenzin spelen mogen rankedquote:Op woensdag 11 september 2013 00:47 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Als je ranked voor 'fun' speelt is ranked geen plek voor jou.
Meer mensen die willen gaan voor de LP'tjes, al die noobs die voor fun spelen maken niks waar.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, uitsluitend mensen die met tegenzin spelen mogen ranked
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:56 schreef kensei het volgende:
Oh lol die Siv HD is maar een silverscrub joh
Waarom kijkt iedereen dan naar die kutfilmpjes :S
ik zie geen onderbouwing.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je neerspellen:
Trollen is expres een controversieel standpunt uitdragen om een verhitte discussie uit te lokken, ik geef gewoon een zonodig onderbouwde mening.
Hoeveel hebben jullie gister opgehaald?quote:Op woensdag 11 september 2013 08:09 schreef Djurres het volgende:
Vanavond maar weer voor charity spelen:)
Gisternacht een gamepje gepakt die gestreamd werd, we hebben een goeie pot neergezet daar!
Bedankt voor dit eerlijke antwoord.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef StaafmixerLoL het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden in contact gekomen met Siv HD (Robbert) via Riot Azrael in een skype gesprek, naderhand meer gepraat. Nuff said, Robbert is een ''elo whore'' en ik denk dat dat ook de enige echte reden is waarom die zoveel contact met me hield op dat moment.Best wel wat filmpjes met hem gemaakt waar je me ook in terug kan vinden. Op een gegeven moment kreeg die meer fame en kwam in contact met de grotere mensen zoals Tabzz en de andere bekende youtubers en toen ben ik soort van geditched. :s Hij had me niet meer nodig dus dumpte me maar als het ware, zelfs uit zijn vriendenlijst gegooid week geleden, maar niet in skype (lol?). Maar het boeit me allemaal niet, ik vind hem gewoon een arrogante klootzak tegenwoordig en zijn filmpjes zijn bagger, maar dat is mijn mening.
Misschien leuk dingetje om te doen. Ik was Riot Volunteer op Gamescom dit jaar en heb een stel Paysafecard codes meegekregen naar huis. Misschien dat ik via een simpel spel of iets dergelijke er ééntje hier kan weggeven?
Gamescom was echt tof, en druk : http://puu.sh/4o9Xv/b1d5cdd8a2.jpg
Edit: Vergat te melden dat ik Robert anderhalf jaar geleden ook persoonlijk heb ontmoet in Eindhoven samen met Riot Azrael en de laatste keer dat ik hem zag was op Gamescom en toen zat die mij ook allemaal te négeren, douchebag!
Maar een paar dollar, maar het gaat om het idee uiteraard!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie gister opgehaald?
Kun je iig een zakje drop voor kopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:10 schreef Djurres het volgende:
[..]
Maar een paar dollar, maar het gaat om het idee uiteraard!
Leuk! Waar gaat het geld naartoe, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:10 schreef Djurres het volgende:
[..]
Maar een paar dollar, maar het gaat om het idee uiteraard!
van?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef Djurres het volgende:
Weet ik niet, ben zelf de streamer niet. Mee gespeeld in een game
Ligt ook aan je tegenstanders hé... En ik geloof ook je aandeel in de match?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef Lamabal het volgende:
Gaar spel.
Queue ranked met een vriend, hij is plat 1. Ik gold 1
We winnen, hij krijgt +26, ik krijg +7 -____-
Hoe willen ze je aandeel in de match meten? Zou wel heel ingewikkeld worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tegenstanders hé... En ik geloof ook je aandeel in de match?
Zijn MMR is hoger + ranked hoger.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tegenstanders hé... En ik geloof ook je aandeel in de match?
nee hoor, dat is niet zo moeilijk. Veel makkelijker dan je denkt. K/D/A ratio ed. erin meenemen en je kunt het best goed bepalen. Geen idee of dat gebeurt overigens..quote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Hoe willen ze je aandeel in de match meten? Zou wel heel ingewikkeld worden.
Als dat zo was zou niemand meer tanks/support spelenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef existenz het volgende:
[..]
nee hoor, dat is niet zo moeilijk. Veel makkelijker dan je denkt. K/D/A ratio ed. erin meenemen en je kunt het best goed bepalen. Geen idee of dat gebeurt overigens..
Support kun je aan de hand van de A rekenen. Tank aan de hand van de damage taken ed... Je moet wel onderscheid in klasses maken natuurlijk dan. Ik maak het redelijk zwart-wit, maar je kunt het best goed berekenen als je de factoren bepaaldquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Als dat zo was zou niemand meer tanks/support spelen
Dan moet je de meta rollen daarin meenemen en daar heb ik niks mee. Fuck de meta.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Support kun je aan de hand van de A rekenen. Tank aan de hand van de damage taken ed... Je moet wel onderscheid in klasses maken natuurlijk dan. Ik maak het redelijk zwart-wit, maar je kunt het best goed berekenen als je de factoren bepaald
Klopt, en met dat eigenlijk bijvoorbeeld ook voor de support met wie hij in lane staat enz.... Dus simpel is het nietquote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan moet je de meta rollen daarin meenemen en daar heb ik niks mee. Fuck de meta.
Hihi, we hadden het over tanks en dan noem jij de meest squishy champ in de game als voorbeeld, dat is het tegenovergestelde van wat we bedoelen, haha ik snap de garpquote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sona, ultra heal CC combo harass shit
Hi hi was al bang dat niemand hem door zou hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Hihi, we hadden het over tanks en dan noem jij de meest squishy champ in de game als voorbeeld, dat is het tegenovergestelde van wat we bedoelen, haha ik snap de garp
9/10quote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hi hi was al bang dat niemand hem door zou hebben
same shit bro, meeste afkers, en 1 echt toxic player gehad die zilean met revive en clarity jungle ging.quote:
Annie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wie is volgens jullie de beste tank?
pff ik zat op een 11 winstreakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:06 schreef Djurres het volgende:
[..]
same shit bro, meeste afkers, en 1 echt toxic player gehad die zilean met revive en clarity jungle ging.
Blijkbaar idd werd ook wel in game lobby gezegt "we have blitz free" en ja het was een match dat een lvl have van Bronze 4 tot Silver 5 dus jah dan is hij vast "OP"quote:
Komt goed lieven schatquote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
wel een mooien BG in de TT volgende topic
Op elk elo worden er nou eenmaal veel fouten gemaakt. Als je een beetje handig bent met Blitzcrank kun je die fouten heel makkelijk afstraffen, zeker in lagere divisies. Hij is niet zozeer OP, maar zeker een sterke pick. Je kunt heel veel afdwingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Djurres het volgende:
in silver wel, volgens bepaalde soorten.
niet nader te noemen, mensen ofzo.
Dit idd zeker wel gemerkt zo dra er een Pull viel liep hun support juist weer weg en zo bleef de ADC dus vaak alleen overquote:Op donderdag 12 september 2013 00:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Op elk elo worden er nou eenmaal veel fouten gemaakt. Als je een beetje handig bent met Blitzcrank kun je die fouten heel makkelijk afstraffen, zeker in lagere divisies. Hij is niet zozeer OP, maar zeker een sterke pick. Je kunt heel veel afdwingen.
Nice, gl!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Winstream met Lee Sin topBijna 100 lp voor Gold placements.
We wachten allemaal in spanning afquote:Op donderdag 12 september 2013 11:04 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ik ga maar ff potje poppen na weekje niet kunnen spelen ivm. werk, screen volgt!![]()
Is is nou al klaar! duurd lang! ik hou het niet meer die spanning!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
We wachten allemaal in spanning af
ja ja..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef Liandri het volgende:
[..]
Is is nou al klaar! duurd lang! ik hou het niet meer die spanning!
Harde strugglesquote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
ja ja..
[ afbeelding ]
Helaas, pindakaas! Zyra besloot afk te gaan toen we laatste teamfight ingingen![]()
Zucht
Calsot ?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Harde struggles is niks vergeleken met mij, ik heb gewoon echt een curse, geen grap.
Then again calsot heeft dikke internet problemen en ook kutscores atm waardoor hij een noob lijkt dus dat is wat zalf op de wond.
#6 in S2, maandje of 2 #1 geweest in S3 euw.quote:
TBH nog nooit van gehoord, maar dat zegt niks aangezien ik de 'top' helemaal niet volgquote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
#6 in S2, maandje of 2 #1 geweest in S3 euw.
Toffe dude, ken em al vrij lang. Maar hij heeft slecht internet.
En ik heb slecht geluk, en word altijd geteamed met leavers, unrankeds, mensen die in het spaans gaan flamen terwijl ze zelf 0/10 staan. etc etc.
Inv me maar in league, ik wil graag naar gold ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef mmPRTSR het volgende:
BG ik zie je zit met 3v3 team silver 1maar je speelt nog wel steeds vs bots ?
![]()
dm/pm maar als je met 3v3 team naar gold wilt.
Niet ragen, ben geleaved toen ik 0/5 stond (en mn team 0/20)quote:
Dus je rage quitted?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet ragen, ben geleaved toen ik 0/5 stond (en mn team 0/20)
Ik zei dus al wat heb ik eraan als ik om 3 uur snachts 20 minuten moet gaan kijken naar hoe er letterlijk niks gebeurd op het scherm, ik was moe en wilde slapen en was zwaar geirriteerd wat ook niet gezond is, dus dan kun je het beter afkappen en gewoon gaan slapen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus je rage quitted?
Gewoon door spelen en steeds surrenderen?
Waarom tryhard je dan zo hard op aramquote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zei dus al wat heb ik eraan als ik om 3 uur snachts 20 minuten moet gaan kijken naar hoe er letterlijk niks gebeurd op het scherm, ik was moe en wilde slapen en was zwaar geirriteerd wat ook niet gezond is, dus dan kun je het beter afkappen en gewoon gaan slapen.
Het is allemaal 1 groot anti-BG complotquote:Op donderdag 12 september 2013 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik dus al het ongeluk in de wereld heb in videogames.
Er is een groot verschil tussen tryharden en totale nutteloosheid hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom tryhard je dan zo hard op aram
Je was geïrriteerd. Dus je deed je best om het potje te winnen. Het is maar aram? Chillquote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen tryharden en totale nutteloosheid hoor.
Laat BG het maar niet horenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:49 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
ARAM is wel lauw hoor, maar totaal niet serieus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |