Bij aanschaf, juli 2004. Kostte 20 euro, inclusief 15 euro beltegoed.
Eigenlijk wilde ik geen telefoon, maar ik had er 1 nodig voor mijn opleiding en mijn ouders vonden dat ik zo'n ding nodig had omdat ik in een andere stad ging studeren.
![A52.jpg]()
In 2006 het sim only abbo van 7,50 in de maand afgeloten dat ik nog steeds in ongewijzigde vorm heb. Alleen ga ik tegenwoordig iedere maand over de 7,50 heen. Maar niet genoeg om goedkoper uit te zijn met een duurder abbo.
Na een tijdje het frontje zwart gelakt. Omdat de lak verweerd was. Ook die lak was na 7 jaar dagelijks gebruik ook verweerd:
![qqqzix.jpg]()
![2iij4g0.jpg]()
In december 2011, toen was de accu zover overleden dat ik iedere 3 dagen op moest laden en kocht ik deze: Een witte E1080, kostte 20 euro.
![1291109823.jpeg]()
Hiervan is na een half jaar de speaker gesneuveld omdat door een flinke regenbui tijdens de Nijmeegse 4 daagse mijn spijkerbroek zeiknat was geregeld. Ik was ernstig teleurgesteld in mijn telefoon.
Hierna heb ik een paar maanden de ouwe telefoon van de moeder van een vriend van me gebruikt:
![Samsung_E2550_Soft_Pink_BIG.jpg]()
Na een paar maanden was daar ook wat mee en moest ik helaas een ander kopen. Jammer, want het was best een fijne telefoon.
Ik had dus 2 Samsungs in ongeveer een jaar versleten, dus geen samsung meer voor mij.
Toen mijn huidige telefoon aangeschaft:
![nokia-101.jpg]()
Fijn ding, lekker basic, maar wel mogelijk om 2 simkaarten in te proppen. Bovendien is hij prima geschikt om bierflessen mee te openen.
[ Bericht 3% gewijzigd door SwiffMeister op 09-09-2013 19:34:08 ]