Ik geef daar niet zo veel om, zie bovenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is vrij veel werk maar dan heb je ook wat
O ik zie het nuquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef daar niet zo veel om, zie boven
Dat is sowieso lekkerder dan kroketten jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, de vis en schaaldieren hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zondag weer vers halen in Marsxlokkquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is sowieso lekkerder dan kroketten ja
vallen die van jou dan niet uit elkaar bij het frituren? bij mij altijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
*zoek*
CUL / Zelf kroketten maken?
Hier 'n voorbeeldreceptje! Zoiets doe ik ook nu
Komt het wel eens voor dat er iemand al in je huis heeft gewoond voordat je er zelf kwam wonen in Dubai? Of ervoor of erna..quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Gaoxing het volgende:
Oh my! Onder het motto "leuk joh, die verhuizingen":
Vreemde man aan de deur: "Good afternoon. Is Bus [boes]?"
"Bus, no, I don't know? Maybe they lived here before? Do you know how to write the name?"
"No Madam. But Bus not here?"
"No, sorry, I don't know Bus"
"No. My buss. Your husband."
"Ooooh.... I don't usually call him boss"Het bleek de baas ter tuinlieden, die ik niet kende. We hebben het meteen maar even gehad over het grappige westerse fenomeen dat mijn lieftallige echtgenoot niet zo heel vaak thuis is, en dat hij het beste maar met mij kan praten. "Oh, you buss?" Yup.....
Naja, onze voorgangers woonden er maar een jaar, dat kan natuurlijk nog net welquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Komt het wel eens voor dat er iemand al in je huis heeft gewoond voordat je er zelf kwam wonen in Dubai? Of ervoor of erna..
"Daar heeft ooit al eens iemand gewoond?"
"Weet je wat, we bouwen gewoon een nieuwe woontoren!"
Als je ze hard laat worden in de koelkast alvorens ze in de frituurpan te gooien zou dat niet moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
vallen die van jou dan niet uit elkaar bij het frituren? bij mij altijd
Haha, ik heb het maar even gevraagdquote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef Fogel het volgende:
TRV / Zand uit heel de wereld gezocht :)
Wie helpt TS?
Goa doet al mee zag ik
Ha ik verzamel ook zand, stenen, schelpen, peulen, etc op vakantie. In mooie houten bakjes doen en het is een mooie interieur toevoeging.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef Fogel het volgende:
TRV / Zand uit heel de wereld gezocht :)
Wie helpt TS?
Goa doet al mee zag ik
Die van jou zien er inderdaad mooi uit zo!quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Ha ik verzamel ook zand, stenen, schelpen, peulen, etc op vakantie. In mooie houten bakjes doen en het is een mooie interieur toevoeging.
Het is een crop van deze:quote:Op zondag 8 september 2013 15:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die van jou zien er inderdaad mooi uit zo!
Ah, deze site was ik kwijt! Goed 'm weer te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.coquinaria.nl/recepten/03.1recept.htm
ook
Hoeveel maakte je er?quote:Op zondag 8 september 2013 17:30 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ah, deze site was ik kwijt! Goed 'm weer te zien.
Mijn bitterballen maakte ik van de site bitterballen.net Heeft de afgelopen 2 Kerstvieringen veel geld voor het goede doel opgebracht (genoeg NL-ers om aan te verkopen), maar ik geloof dat ik een 3e jaar niet meer zie zitten. Kost gewoon veel tijd.
Ik geloof dat ik 2 kg vlees had en daar rond de 40-42 porties van 6 bitterballen uit kon halen :-)quote:
Ik zie zonnestralen en een droog gazon...quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:21 schreef Individual het volgende:
foto van m'n bureau vandaag (gister genomen).. het regent..
Held!quote:Op maandag 9 september 2013 12:19 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 2 kg vlees had en daar rond de 40-42 porties van 6 bitterballen uit kon halen :-)
Ik was wel 3 dagen bezig....
Nee, ik ben net Expeditie Robinson gestart en 1 serie vindt ik even genoeg :-)quote:Op maandag 9 september 2013 13:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Held!
Nog KAA'ers die de nieuwe serie Boer zoekt vrouw gaan volgen? Met boeren in Denemarken, Bonaire, Canada, Frankrijk en Tanzania dit keer. Ze zijn (eer?)gisteren voorgesteld.
Dat is zo ongeveer het enige wat ik NIET kijkquote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wie is de Mol is eigenlijk het enige
Als ik er aan denk kijk ik die ook wel ja. En laatst weer wat Per Seconde Wijzer afleveringen gekeken, die Driehuis is ook écht niet veranderdquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 2 kortingsbonnen voor KLM (ook geldig bij Delta en Air France)? We hebben een keer 2 kortingsbonnen gekregen van elk 50 euro (geldig bij een boeking die gedaan is voor 15 december 2013) vanwege een defect entertainment systeem. We vliegen zelf eigenlijk maar zelden met KLM dus mocht iemand ze voor laten we zeggen 30 euro per stuk willen overnemen dan geef maar een seintje.
Joost Prinsen verandert ook niet. Een echte Nederlandse TV-highlander. Bestaat 2voor12 nog eigenlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik er aan denk kijk ik die ook wel ja. En laatst weer wat Per Seconde Wijzer afleveringen gekeken, die Driehuis is ook écht niet veranderd
Oh ja, vreselijk! In Thailand kon ik de laatste tijd ook niet kijken. Op zich niet zo erg, maar dat het Sinterklaasjournaal ook niet kon was stukken minder. Hier kan het welquote:Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, de nieuwe player van uitzendinggemist.nl is ronduit KUT als je een langzame verbinding hebt
Binnenkort wel, de 'blauwen' (rechts) lijken de verkiezingen van gister gewonnen te hebben en die willen maar al te graag dat fonds opmaken. Moeten ze alleen wel eerst wat wetten aanpassen, maar da's niet zo'n probleem als je aan de macht bent.quote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Individual het volgende:
Noorwegen in de financiële problemen Fogel?
Dat is normaal gesproken een links klusje....quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Binnenkort wel, de 'blauwen' (rechts) lijken de verkiezingen van gister gewonnen te hebben en die willen maar al te graag dat fonds opmaken.
Nee, die gooiden liever de belasting omhoog dan dat ze uit die pot gingen graaien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken een links klusje....
Je zou willen dat de Nederlandse overheid zo omging met de aardgasbaten.quote:Since the late 1990s, the Scandinavian country has conscientiously placed its oil revenues in a fund meant to finance the generous welfare state over the long run.
The fund invests mainly in stocks, bonds and real estate, placing the money outside Norway to avoid overheating.
In the process, it has become the largest sovereign wealth fund in the world, weighing in at $750 billion (570 billion euros), or an average 1.25 percent of the market capitalisation of each company listed in the world.
To make sure that the fund keeps growing, the government can withdraw no more than four percent a year -- the projected annual return -- in order balance its budget, which otherwise would be in the red.
Read more: http://www.businessinside(...)2013-9#ixzz2eTlihTVu
De energiecrisis in Nederland is juist de inspiratie om het te doen zoals ze gedaan hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zou willen dat de Nederlandse overheid zo omging met de aardgasbaten.
denk dat Argentinie een groter probleem dan een paar fruit telers. Mar ik wens ze veel succes toe met hun schaliegas vinding met een overheid die niet aanwezig isquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:51 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het wel een mooi systeem. Zouden ze hier moeten doenHet is hier nog erger, één van de grootste schaliegasvelden in de wereld ligt hier, in de provincie Neuquén. Punt is: het is dé plek voor fruitteelt. Maar de fruittelers zitten in diepe schulden omdat de prijs van fruit zo laag is (daar zal mevrouw Cristina vast ook wel achter zitten), zodat ze genoodzaakt zijn hun land te verkopen of verhuren aan YPF en Chevron. Die verzieken het vervolgens met hun zoektocht naar schaliegas, waardoor het land voor de fruitteelt niet meer gebruikt kan worden. Kwalijke zaak
http://www.lachispa.eu/ni(...)t-schaliegaswinning/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |