Erwtensoep eet ik ééns in de 2 á 3 jaar, dan vind ik het wel echt lekker, maar dan heb ik 't voorlopig ook wel weer gehad meteenquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had meegenomen van huis, vers zelfgemaakt. Maar erwtensoep eten terwijl het buiten 20 graden is, is toch niet hetzelfde
Volgens mij krijgen de Thai een rolberoerte tijdens een vakantie in Argentiniëquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef Gaoxing het volgende:
Ik merk wel dat ik na jaren Azië wat afstandelijker, of minder fysiek ben geworden. In Thailand is iemand (per ongeluk) aanraken zo not-done, dat ik er nu wel eens van schrik als iemand door me heen probeert te lopen. Voor mijn kinderen is dat onmiddellijk 'hartstikke onbeleefd', dus we oefenen nu dat beleefd of onbeleefd ook gewoon cultureel bepaald is, en hier niet zo'n goede graadmeter om op te beoordelen
Aldus de Belgquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef sararaats het volgende:
is het nu beter in het buitenland dan in Nederland?
ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is
Neequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef sararaats het volgende:
ik bedoel eigenlijk niet alleen het weer hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Neehttp://www.meteovista.nl/(...)de-Bariloche/2518402
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef sararaats het volgende:
ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is
Het zijn ook net dulce de leche wafeltjes he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:31 schreef flipsen het volgende:
Mijn vrouw stroopwafels, stroopwafels en als ze nog een plekkie overheeft... stroopwafels.
Zeikweer? Hier schijnt de zon, en is het klaarhelder. Lekker nazomerdagje <3quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Beetje jammer wel, anders waren de boodschappen al wel binnen geweest. Dan nu maar even 't zeikweer in
En dat slenteren door een enorme supermarkt, in de rij staan, inladen en uitpakken hoeft van mij ook niet. Sainsbury's brengt het tot in m'n keuken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeikweer? Hier schijnt de zon, en is het klaarhelder. Lekker nazomerdagje <3
Wij laten de boodschappen bezorgen door Tesco. Voor die 4,50 euries dat dat kost, kan ikzelf niet eens op en neer naar de winkel, benzineprijg-wise dan.
Die heb ik ook een keer gemaakt. Helaas vond mij mede-chef dat er "nog wel wat vlees bij kon" (ruim 2x zoveel als in het recept) waardoor we een homp vlees met een krokant randje aan het eten warenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vlees voor de kroketten staat te pruttelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |