Er zijn maar weinig plekken waar ik niet naar terug zou gaan en des te meer die ik nog zou willen zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een paar jaar voordat we genoeg geld hebben voor de wereldreis
valt eigenlijk best mee. ik zou oost DRC, Chad, CAR en Sudan vermijden. En verder gedeeltes van Nigeria, Mali en Somalie natuurlijk. Voor de rest zou ik me niet ongemakkelijk voelen in de meeste afrikaanse landen, qua veiligheid mbt oorlogen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:47 schreef breaky het volgende:
Het is jammer dat er in midden Afrika zoveel conflicten zijn. Ik zou er graag een keertje naar toe willen.
Japan staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Ook zou ik Suriname willen bezoeken, en zuidelijk VS.
Het midden-oosten trekt mij ook. Iran schijnt toch ook wel heel mooi te zijn.
Zuid Amerika is natuurlijk vrij groot, dus ik zou het in eerste instantie op Equador, Colombia, Brazilie, Venezeula en Argentinie houden.
Ach er is zoveel moois op deze wereld....
Voor goede friet met mag je me wakker maken. Ik bak zelf erg goede oliebollen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:46 schreef Individual het volgende:
Wat is de KAAs #1 gemiste voedsel van Nederland?
Foklynchmob!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
En als ik het wel kon, dan deed ik het nog niet, want dan word ik gelynched door static.
Die verkopen ze in Ierland dus wel! Bij de Lidl.quote:
Haha ja idd. Stroopwafels zijn het beste met een kop PG Tips (sterke Engelse thee met melk).quote:
Oh ja erwtensoep!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis het Nederlandse eten ook niet echtAlleen heb ik wel toen ik met kerst in NL was genoten van ouderwetse erwtensoep.
Maar zodra je het hier eet is het niet lekker meer
Ik had meegenomen van huis, vers zelfgemaakt. Maar erwtensoep eten terwijl het buiten 20 graden is, is toch niet hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |