Kan je nu nog niks van zeggen idd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:38 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ja, Promens. We hopen dat de schade mee zal vallen en dat er geen risico is voor zijn baan. Maargoed, afwachten.
kijken of ze het opnieuw opbouwen. Was dit de enige vestiging of zijn er nog meer ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:38 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ja, Promens. We hopen dat de schade mee zal vallen en dat er geen risico is voor zijn baan. Maargoed, afwachten.
Brandweer Emmerich?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd wie er mogen aflossen, regiootje is al aardig leeggetrokken.
Als ik rtlnieuws mag geloven is ook de politie van Duitsland aanwezig, zal me dus niks verbazen als ook de brandweer komt voor aflossingquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
Klopt, ze werken hier in het grensgebied goed samen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik rtlnieuws mag geloven is ook de politie van Duitsland aanwezig, zal me dus niks verbazen als ook de brandweer komt voor aflossing
Soms beter dan interregionaal ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, ze werken hier in het grensgebied goed samen.
Je hebt Kleve nog, maar is verder een vrij leeg gebied.quote:
Companie van uit de buurt dan wss.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik rtlnieuws mag geloven is ook de politie van Duitsland aanwezig, zal me dus niks verbazen als ook de brandweer komt voor aflossing
Heb die indruk ook. Volgens mij nemen ze bij "over de grens" veel meer eigen initiatief, komen gewoon helpen zonder dat het van bovenaf door de commando structuur gaat, van beide kanten trouwens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms beter dan interregionaal ja.
Barneveld waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:52 schreef Pheno het volgende:
Een collega had al een brandweer van de A30 af zien komen die deze richting op ging. dus volgens mij gaat het al verder dan alleen deze regio
Als ze vanuit Barneveld (of nog verder) moeten komen is wel een heel eind uit de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:52 schreef Pheno het volgende:
Een collega had al een brandweer van de A30 af zien komen die deze richting op ging. dus volgens mij gaat het al verder dan alleen deze regio
Arnhem, Wageningen, Elst, Doornenbrug, Barneveld, Aalten, 's Heresberg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:52 schreef Pheno het volgende:
Interregionaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms beter dan interregionaal ja.
op foto staat een gebouw dat te koop staat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:55 schreef Milchat het volgende:
Kijk op 112, vanuit Hoevelaken kwamen ze al geloof ik.
Dat is een ander gebouw, het staat tussen de Promens gebouwen in. Ander bedrijfje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op foto staat een gebouw dat te koop staat.
Was dat de fabriek of een ander pand ?
Althans, als ik zeker weet welke foto je het over hebt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op foto staat een gebouw dat te koop staat.
Was dat de fabriek of een ander pand ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |