Hehehe die van jou had ik ook in gedachten, maar ik wilde zijn lichaam er bij doen en had GEEEEEEEEEEEEEEN idee hoe dat te doen!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
FACEBOOK ONZIN PAINTS
[PAINT] President François Hollande
Zo mochten we Hollande niet zien
Twee internationale persbureaus vormen het middelpunt van discussie op internet omdat ze een onflatterende foto van de Franse president François Hollande hebben teruggetrokken.
Het gaat om de bureaus Agence France-Presse (AFP) en Reuters. De foto van Hollande was genomen toen hij een school bezocht in Denain in het noorden van Frankrijk. Hij sprak tijdens de opening van het nieuwe schooljaar over de hervorming van schooluren.
Op de foto staat, achter een close-up van een breed grijnzende Hollande, een schoolbord met daarop de tekst "Aujourd'hui, c'est la rentrée" (vrij vertaald: "Vandaag gaan we weer naar school'). Franse media op internet omschrijven het beeld van Hollande als 'een clown' en 'onnozel'.
De president presenteerde zichzelf tijdens zijn verkiezingscampagne als 'meneer doorsnee'. Toch had hij de reputatie als een van 's lands grappigste politici. Sinds hij gekozen werd heeft hij die eigenschap op de achtergrond geschoven.
AFP had de foto gepubliceerd op de website maar zei later dat de redactie 'de beslissing heeft genomen om de foto terug te trekken'. 'Haal de foto uit jullie systeem a.u.b. Sorry voor het ongemak en dank voor de medewerking'.
Reuters zond een 'picture kill' - een verzoek de foto niet te gebruiken - naar haar klanten. Via Twitter en Facebook werd het opmerkelijke verzoek echter opgepikt en rondgestuurd.
Volgens AFP werd het niet onder druk gezet door het Elysée. De betreffende fotograaf van AFP, Denis Charlet, had in het verleden vele fotoseries gemaakt van Hollande in meer serieuze poses.
bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/21866674/__Zo_mochten_we_Hollande_niet_zien__.html
ORIGINEEL
[ afbeelding ]
PNG
[ afbeelding ]
TS BEGINT
[ afbeelding ]
Ja, had deze foto al een tijdje in mijn archief zitten tot er ooit een kop zou komen die er perfect bij zou passen... Deze dus...quote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:38 schreef HeaN82 het volgende:
Nog pngtje dan maar.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef GekkePoes het volgende:
Dit gezicht past heel mooi bij:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef GekkePoes het volgende:
Dit gezicht past heel mooi bij:
[ afbeelding ]
Inmiddels brandt het beterquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Brandt wel slecht als die rook zo zwart is trouwens!
De originele foto heet Fear Factory dus dat zal wel de bandnaam zijn... Zegt mij verder niets...quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]Welke band is dat ook al weer? Komt me wel bekend voor.
Ah die ken ik wel!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De originele foto heet Fear Factory dus dat zal wel de bandnaam zijn... Zegt mij verder niets...
En al snel volgt:quote:
Zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:17 schreef HaJee het volgende:
Net gemist dit topic gisteravond. Effe wat bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin maar eens met een Bassie...![]()
Ik wist dat deze ging komen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:57 schreef HaJee het volgende:
...en deze mag ook niet ontbreken uiteraard...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik begin maar eens met een Bassie...
[ afbeelding ]
Whehehe had ik al van tevoren voorspeld!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:57 schreef HaJee het volgende:
...en deze mag ook niet ontbreken uiteraard...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hij heeft te veel pixels!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:03 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gespot in minecraft
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Zo is ie pas echt af...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Zo is ie pas echt af...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]De tering!
Maar nee, hij is nog NIET af! Ga ik morgen wel ff aan werken!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
lol
[..]
Speciaal voor ToT![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, echt niet... Maar een beetje tetten is altijd goed voor een topic... Zeker op zaterdagavond...quote:Op zondag 8 september 2013 00:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem te fappen hè?
Kut, die wilde ik ook al doen, maar ik zat te twijfelen om het hier te doen, of een face-swap tussen die 2 in het Combineer je helden-topic!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |