En nog maar 4 maanden terug ook echt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wil ik een account voor Discogs aanmaken zegt ie 'er is al een account met dit e-mail adres'Zal wel korsakoff zijn
Wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een technics in de aanbieding. Zie vorige pagina.
Ik heb best wel wat platen ergens rond 2005 op discogs moeten zetten maar dat review gebeuren is een pain in the ass. Vooral als de plaat zelf nergens netjes gedocumenteerd staat. Ik heb een LP van anathema gereleased door peaceville, alleen peaceville heeft al hun vinyl dat ze in de jaren 90 hebben uitgebracht nergens specifiek genoemd en zelfs het catalogus nummer hebben ze gelijk aan de cd gelaten. Zo lijken het bootlegs maar het is een originele uitgave, maar probeer dat maar eens aan discogs uit te leggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zelfs een 7'' die nog niet op Discogs stond!
http://www.discogs.com/release/4884239
Hoezo zouden ze daar rekening mee moeten houden? Als je hem verkoopt, dan moet je dat wel aangeven dat er op gekliedert is en de hoes dus een G+ is en accepteren dat de plaat de helft van de waarde heeft.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
Stel je hebt een gesigneerd album, houdt discogs daar ook rekening mee?
Heb ik ook vaakquote:Op donderdag 5 september 2013 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm degene waarvan ik dacht dat ze het meest waard zouden zijn redden het toch niet..
De helft...quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:10 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze daar rekening mee moeten houden? Als je hem verkoopt, dan moet je dat wel aangeven dat er op gekliedert is en de hoes dus een G+ is en accepteren dat de plaat de helft van de waarde heeft.
Yup. Doet het erg leuk op 45rpm vinyl van Pallasquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
In a Time Lapse van Ludovico Einaudi gekocht gister. Lekkere plaat voor achtergrondmuziekje tijdens werk of lezen.
En wat blijft Rumours van Fleetwood Mac een bazenplaat. Automatisch een vrolijke bui als je de ochtend begint met Second Hand News.
Ik had van de week die boxset van het eerder werk van fleetwood mac ontvangen. Ik kende het oude werk niet, maar supergoed. Moet mij er toch nog maar wat meer in verdiepen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
In a Time Lapse van Ludovico Einaudi gekocht gister. Lekkere plaat voor achtergrondmuziekje tijdens werk of lezen.
En wat blijft Rumours van Fleetwood Mac een bazenplaat. Automatisch een vrolijke bui als je de ochtend begint met Second Hand News.
precies daarom is mijn singletje ook een 33rpm 7''quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Luigi het volgende:
Verder is 45rpm vinyl stom (in album vorm, dus) want je wisselt je een ongeluk.
In plaats van zo interessant te doen, kan je ook vertellen wat het is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De helft...![]()
Mja, was toch niet van plan hem ooit te verkopen. Is ie te exclusief voor.
Oh ik had 2 versies van the double helix een met alleen de handtekening van watson erin en een gericht naar mij. Die eerste heb ik weggegeven, die 2de vind ik veel leuker (vooral ook omdat ik zelf ook wetenschapper benquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef MilaNL het volgende:
Het ligt er ook aan wat erop geschreven is. Als het naar de vorige eigenaar is geschreven is het niks waard, maar alleen een handtekening is meestal wel leuk. (En van grote artiesten natuurlijk heel veel waard).
Ach, een bericht kan ook geld waard zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef MilaNL het volgende:
Het ligt er ook aan wat erop geschreven is. Als het naar de vorige eigenaar is geschreven is het niks waard, maar alleen een handtekening is meestal wel leuk. (En van grote artiesten natuurlijk heel veel waard).
Daar noem je ook wel een naamquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, een bericht kan ook geld waard zijn.Vooral van de grote namen. Als jij een plaat hebt die gesigneerd is door de fab four loop je binnen, of er nou alleen een handtekening op staat of een gedicht aan je moeder.
Het gaat hier omquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:47 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
In plaats van zo interessant te doen, kan je ook vertellen wat het is.![]()
Ik heb wel eens wat platen laten liggen omdat er handtekeningen opstonden.
Vaak ook omdat niet te controleren valt of het echt de Boss is of iemand zijn buurman is die dacht leuk te wezen. Zelf wil ik liever geen geklieder op mijn hoezen en de verwachte meerwaarde voor de handtekening was het niet waard.
Voor voorbeeld is de eerste Bloc Party single, die ging rond de 80 euro, maar een gast had hem laten signeren en dacht op eBay dat hij wel 150 euro kon krijgen. Uiteindelijk ondanks de nodige reclame op fora, ging hij maar voor 40 euro weg.
Maar ik kan begrijpen dat bepaalde artiesten de waarde van de plaat door het dak gaat als hij een handtekening bevat. Zeker als ze dood zijn.
Voor zover bekend de enige. Bandleden hebben wel gesigneerde cds ontvangen. Maar van de vinyl versie is dit de enige. En sowieso een van de weinige non contractuele handtekeningen van 2013. Bowie zet altijd het jaartal bij zijn handtekening.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:58 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel iets meer waard.
haha zo herkenbaar (en niet alleen voor Discogsquote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wil ik een account voor Discogs aanmaken zegt ie 'er is al een account met dit e-mail adres'Zal wel korsakoff zijn
Maar of je daar nou zo trots op moet zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zelfs een 7'' die nog niet op Discogs stond!
http://www.discogs.com/release/4884239
Heb hem gister in m'n handen gehad bij de plato in Deventerquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:50 schreef Timo20 het volgende:
Postbode aan de deur geweest om de Limited Edition van AM van Arctic Monkeys te bezorgen, was er uiteraard niemand thuis... Morgenmiddag weer een poging.
Denk dat ik morgen weer eens een keer een bezoekje aan Satisfaction in Heerlen ga brengen, is al zeker 2 maanden geleden dat ik daar ben geweest...
[..]
haha zo herkenbaar (en niet alleen voor Discogs)
Hij`s net afgeleverd door de postbode, ligt nu te draaien. Klinkt goed! lekker gitaar en bass werkquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb hem gister in m'n handen gehad bij de plato in Deventer
Volgens mij heeft dat met anti-skating te maken, maar ik heb daar weinig verstand van. Stelregel die mij altijd geleerd is dat de anti-skating op ongeveer hetzelfde getal moet staan als het naaldgewicht.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Operc het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Ik heb laatst een nieuwe platenspeler gekocht en ik merk dat hij soms wat groeven overslaat. Het hangt af van de plaat of hij dit doet of niet en als het gebeurt is het steeds op dezelfde plek. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb geprobeerd de naald een beetje te verzwaren, maar dat mocht niet baten.
Mijn platenspeler heeft daar geen wijzertjes en ik vraag me stiekem af of ik dat uberhaupt in kan stellen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met anti-skating te maken, maar ik heb daar weinig verstand van. Stelregel die mij altijd geleerd is dat de anti-skating op ongeveer hetzelfde getal moet staan als het naaldgewicht.
Het volledig afstellen van een platenspeler is niet iets wat je als leek kan. Je hebt er apparatuur voor nodig en behoorlijk wat kennis. Niet dat ik bedoel te zeggen dat ik het wel kan, maar je kunt behoorlijk wat schade aanrichten (vooral aan je platen) als je het verkeerd doet, en een optimaal geluid halen is al helemaal moeilijk. Dus tenzij je heel goed weet waar je aan begint zou ik dat niet zelf doen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Mijn platenspeler heeft daar geen wijzertjes en ik vraag me stiekem af of ik dat uberhaupt in kan stellen.Iemand enige idee hoe dat werkt? In de handleiding van mijn speler staat alleen dat als dit gebeurt, je de naald moet vervangen. Heeft dat zin of gaat die vlieger niet op?
Oké, bedankt in ieder geval voor de informatie.quote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het volledig afstellen van een platenspeler is niet iets wat je als leek kan. Je hebt er apparatuur voor nodig en behoorlijk wat kennis. Niet dat ik bedoel te zeggen dat ik het wel kan, maar je kunt behoorlijk wat schade aanrichten (vooral aan je platen) als je het verkeerd doet, en een optimaal geluid halen is al helemaal moeilijk. Dus tenzij je heel goed weet waar je aan begint zou ik dat niet zelf doen.
Mocht je het wel willen proberen: lees dit eens door.quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Oké, bedankt in ieder geval voor de informatie.
Kan je niet anders eerst aanduiden om welk merk en type draaitafel het gaat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Operc het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Ik heb laatst een nieuwe platenspeler gekocht en ik merk dat hij soms wat groeven overslaat. Het hangt af van de plaat of hij dit doet of niet en als het gebeurt is het steeds op dezelfde plek. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb geprobeerd de naald een beetje te verzwaren, maar dat mocht niet baten.
Steepletone Chichester, zo'n compact ding (tijdelijk weinig ruimte en dus geen plek voor een degelijke set met losse boxen etc.)quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Kan je niet anders eerst aanduiden om welk merk en type draaitafel het gaat.
Anders weet ik niet om welk type arm het gaat.
Bij slijtage van de naald, hoor je duidelijk aan het geluid , het maakt een scherp 'sssh' geluid als er bijv. een zanger begint te zingen waar veel 's' in voorkomtHet klinkt raar, maar het is zo.
Ja klopt ja, die heb ik niet en dus (gelukkig) geen last van die perikelen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:57 schreef Ivy_Mike het volgende:
OOOH! Ik weet al genoeg, zo'n retro ding.
Ik kan je verzekeren dat al deze spelers voorzien is van een kansloos element.
Deze elementen zijn stugger qua ophanging tov de betere elementen, waardoor je minder goede tracking hebt op de plaat (de kans op overslaan is dus groter)
Ze claimen ook dat met zo'n naaldje geschikt is voor 78-toerenplaten![]()
Hoeveel platen heb je in totaal?quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Pink floyd animals op plaats 11 had ik ook niet verwacht ik dacht die blauwe versie zal wel een stomme nieuwewetse versie zijn maar het blijkt een blauwe druk uit duitsland van 1977
het eerste singletje staat op plaats 15zijn er echt mensen die ¤90 betalen voor een single
173quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel platen heb je in totaal?
Inderdaad helemaal met een collectie van jouw grote. Met zo'n mini collectie als ik valt het allemaal wel meequote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
Ik ben er een heel klein beetje mee begonnen maar het is zoveel werk allemaal.
matrix runout lezenquote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of ik deze heb:
http://www.discogs.com/White-Stripes-Elephant/release/383799
of deze?
http://www.discogs.com/White-Stripes-Elephant/release/3613814
Zie geen verschil aangezien het een reissue is
ik vind het juist wel grappig dat er nog zoveel nederlandse versies van platen zijnquote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
En ik vind het ook wel knap dat ik vaak een US versie heb en niet de Europa versie
En dan haal je uit Frankrijk bijvoorbeeld een album van een band uit Québec die gewoon in Nederland geperst is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vind het juist wel grappig dat er nog zoveel nederlandse versies van platen zijnvooral uit de jaren 70/80
Ik heb alleen maar nieuwe platenquote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vind het juist wel grappig dat er nog zoveel nederlandse versies van platen zijnvooral uit de jaren 70/80
Ik heb op de een of andere manier ook vrij veel canadese persingenquote:Op maandag 9 september 2013 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan haal je uit Frankrijk bijvoorbeeld een album van een band uit Québec die gewoon in Nederland geperst is.
Dit was maar een specifiek voorbeeld maar vond ik wel grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier ook vrij veel canadese persingen
Ik vind het ook bijzonder inderdaad, dat er toen een hele erge neiging tot vernederlandsing van alle muziek was. Ik heb talloze albums van mijn vader met allerlei Nederlandse verwijzingen, berichten en reclame er op.quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Grootste vinylfabriek van Europa is Record Industrie en staat gewoon in Haarlem.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
Als je nu een platenzaak in loopt en een album koopt heb je hele goede kans dat die alsnog dichtbij geperst is (in Duitsland staat nog een van de grootste perserijen van de wereld, en in Nederland wordt ook nog veel gedaan)
Die heb ik ook thuis liggen op CDquote:Op maandag 9 september 2013 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ja mijn "het gebeurde in het westen" versie van once upon a time in the west zegt genoeg
Oh, echt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Grootste vinylfabriek van Europa is Record Industrie en staat gewoon in Haarlem.
Check of er "Made in the EU" op staat, zoals op de foto van de EU versie.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Bij deze is er echt geen verschil?
http://www.discogs.com/Fo(...)race/release/2752036
http://www.discogs.com/Fo(...)race/release/2070894
Er staat 'manufactured and distrubuted in the USA' op de plaat?
Ik kan het nu een niet checken maar ik heb die tekst wel gelezen gister en het stond er niet bij geloof ik, heb ik weer een US versiequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Check of er "Made in the EU" op staat, zoals op de foto van de EU versie.
Is GZ in Tsjechie niet groter?quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Grootste vinylfabriek van Europa is Record Industrie en staat gewoon in Haarlem.
In dit soort stukken noemen de RI contant de grootste. Weet alleen natuurlijk of dat puur op afname is of op hoeveel machine's ze hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:03 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Is GZ in Tsjechie niet groter?
Vorig jaar februari nog 450 euro betaald voor een 7"quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
het eerste singletje staat op plaats 15zijn er echt mensen die ¤90 betalen voor een single
oef ik heb toch wel een soort magische grens bij 100 euro... en dat is voor LPsquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Vorig jaar februari nog 450 euro betaald voor een 7"
Same here, en daar heb ik al lang over moeten twijfelen... dan moet het al behoorlijk bijzonder zijn. Boven de 100 haak ik per definitie al af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oef ik heb toch wel een soort magische grens bij 100 euro... en dat is voor LPs
Ja dat is weer wat andersquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nu 2 singles waar er maar 5 van zijn. Een proefpersing nog wel. Ik heb er een redelijk groot bedrag voor neer moeten leggen. Maar voor dat bedrag krijgen we er nog 250 en dan is de single helemaal niet meer zeldzaam
voor de nieuwsgierigen:
En nee, wees maar niet bang het zijn geen pareltjes. Voornamelijk eurodance en 90's club meuk. Niet om aan te horen en ligt ook totaal niet lekker in de markt. Dus dan moeten we er maar wat leuks mee doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef fathank het volgende:
Ik heb hier een stapel bont gekleurd vinyl liggen waar ik niks mee doe. Nu wil ik ze als iets van decoratie gaan gebruiken ofzo. Mensen nog ideeën? Ik weet dat als je ze verwarmd je ze in allerlei vormen kan buigen etc.
Je ziet vaak vazen, fruitschalen, tassen en wandklokken.....quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:48 schreef fathank het volgende:
Even een crosspost uit 't dj-topic
[..]
En nee, wees maar niet bang het zijn geen pareltjes. Voornamelijk eurodance en 90's club meuk. Niet om aan te horen en ligt ook totaal niet lekker in de markt. Dus dan moeten we er maar wat leuks mee doen.
Ik was gewoon even benieuwd, verder heeft het inderdaad niet echt toegevoegde waarde. Ik ben trouwens nog geen kringloop tegen gekomen waar platen voor een tientje liggen. Dit weekend heb ik once upon a time in the west en equinox opgehaald voor ¤0.50 dus het kan nog wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef MPC60 het volgende:
Ok, ik wil niemand aanvallen maar ik word zo moe van mensen die constant met de discogs prijs van hun vinyl schermen. Alsof die plaat dan in 1x veel beter is. Ik heb een vriend die volgens mij pas van een plaat kan genieten als hij ziet dat hij op discogs 3x meer waard is dan wat hij ervoor betaalde.
Ook is het diggen verneukt door discogs, de kringloop hier bied de leuke platen allemaal voor 10 euro of meer aan.Je bent een foking kringloop je krijgt je meuk gratis.
Dan ga je naar de verkeerde kringlopen... van het weekend moest ik nog een paar honderd alle 13 goed en james' lasten doorquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef MilaNL het volgende:
De prijs die je bij dat overzichtje ziet klopt ook niet bepaald. Klik voor de grap eens door en zie hoe ze goedkoper verkocht worden.
En het is wel jammer dat alle kringlopen hun vinyl zo serieus nemen. Ik denk niet dat het specifiek door Discogs komt, maar ze besteden er echt een hoop werkt aan om al die platen helemaal uit te zoeken, te labelen, en te prijzen. Je hoeft niet meer door 10 dozen heen om iets moois of zeldzaams te vinden, die zijn al in een aparte doos gezet. Het haalt de lol er wel een beetje vanaf.
Als ze toch prijzen zoals Discogs, ga ik wel naar Discogs.
Maar zaten daar ook nog mooie platen tussen of was het mooie duidelijk van de crap gescheiden? Hier hebben ze bijv. 1 bak waarin ze alle Beatles/Hendrix/Led Zeppelin voor veel te duur in gooien, wat blijkbaar erg gewild is, en er zijn wel 10 bakken vol met Schlager etc. waar echt niks anders in te vinden is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde kringlopen... van het weekend moest ik nog een paar honderd alle 13 goed en james' lasten door
Nouja once upon a time in the west en equinox zijn nou niet echt platen die je nergens kunt vinden maar wel een stukje gescheiden van de standaard slager.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar zaten daar ook nog mooie platen tussen of was het mooie duidelijk van de crap gescheiden? Hier hebben ze bijv. 1 bak waarin ze alle Beatles/Hendrix/Led Zeppelin voor veel te duur in gooien, wat blijkbaar erg gewild is, en er zijn wel 10 bakken vol met Schlager etc. waar echt niks anders in te vinden is.
Tja bij een kringloop merken ze het ook wel als er steeds meer mensen in de platenbakken gaan snuffelen... en als blije puppies het pand verlaten met een beatles plaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:01 schreef NikeyAjax het volgende:
Alle platen zijn bij mijn plaatselijke kringloop ook van 50 cent naar 2,5 euro gegaan. Niet dat kwaliteit erop vooruit is gegaan. 95% is nog steeds troep zoals James Last. Zelfs voor vieze plastic hoezen vragen ze 10 cent.![]()
Hier bij de kringloop hebben ze alleen maar James Last / BZN en andere meuk. Voor 50 cent of minder maar de 'duurdere/meer gewilde' platen zie je niet, die nemen ze denk ik zelf mee naar huis of zamelen ze in voor een opkoper..quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar zaten daar ook nog mooie platen tussen of was het mooie duidelijk van de crap gescheiden? Hier hebben ze bijv. 1 bak waarin ze alle Beatles/Hendrix/Led Zeppelin voor veel te duur in gooien, wat blijkbaar erg gewild is, en er zijn wel 10 bakken vol met Schlager etc. waar echt niks anders in te vinden is.
Of worden niet naar de kringloop gebracht. De meeste van dat soort collecties gaat naar neefjes of collega's die er wel belang bij hebben. Ikzelf vind dat nooit zoveel aan, heb wel een vriend die had in 2 aankopen meer platen dan ik had maar ik denk dat hij zelf niet eens precies weet wat hij allemaal heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier bij de kringloop hebben ze alleen maar James Last / BZN en andere meuk. Voor 50 cent of minder maar de 'duurdere/meer gewilde' platen zie je niet, die nemen ze denk ik zelf mee naar huis of zamelen ze in voor een opkoper..
Je moet inderdaad geluk hebben, soms werken er inderdaad vrijwilligers met kennis en dan weet je dat het geen zin heeft en soms heb je mazzel en koop je een lading goede platen voor een euro per stuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier bij de kringloop hebben ze alleen maar James Last / BZN en andere meuk. Voor 50 cent of minder maar de 'duurdere/meer gewilde' platen zie je niet, die nemen ze denk ik zelf mee naar huis of zamelen ze in voor een opkoper..
Die hoop heb ik al redelijk opgegeven bij de kringloopwinkeltjes, kleinere platenbeursjes zijn dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Het leukste is om iets te vinden waar je al tijden naar opzoek wasof nog beter iets te vinden waarvan je niet van het bestaan afwist... Gehenna heeft recent een fratsen LP gevonden, ik wist niet eens dat die iets op vinyl hadden uitgebracht (hij ook niet) dat zijn wel hele toffe vondsten.
ken de band niet maar de omschrijving klinkt erg tofquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al redelijk opgegeven bij de kringloopwinkeltjes, kleinere platenbeursjes zijn dan wel weer leuk.
Laatste keer kwam ik deze ineens tegen tussen wat rare rommel;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit nog?
Compilatie uit 1979 van nederlandse (punk) bandjes
Klopt, er staat ook hele obscure shit op zoals: Tedje en de Flikkersquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja die wordt ook besproken in het boek Ultra
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/105413/ultra---harold-schellinx[0].jpg]afbeelding[/url] ]
waarin de nederlandse post-punk scene besproken wordt
Dat is wel tof om zo'n plaat te hebben!
Huh? Wat is ditquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Klopt, er staat ook hele obscure shit op zoals: Tedje en de Flikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |