Okee, dan is het "goed"quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef anna82 het volgende:
Goeie TT
Er was wel meer in huis, maar ik had geen zin om moeite te doen..
Het is compleet ongeloofwaardig want het is fantasy en zo langdradig als maar kan wat ook niet in jouw straatje ligt, vandaarquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, je hebt toch wel IETS in huis?
Plannen!
DBZ heb ik natuurijk gekeken maar op een gegeven moment werd het wat ongeloofwaardig
Waarom ben je eigenlijk nog op? Trek je door naar de volgende dienst?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee, dan is het "goed"
Noiu ik ga popcorn pakken (zoet) omdat ik geen tuc heb
quote:
Die doet het hier nietquote:
Ja, ik heb het ineens weer ontdekt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, philadelphia, poos niet gehadvanavond dan maar wraps maken ermee, wel zin in, heb ik ook geen pannen om schoon te maken
Nice! Zou ik ook nog een linkje mogen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Volgende week huisje bezichtigen met de makelaar!
[..]
Ja, ik heb het ineens weer ontdekt!
^^quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd idd!
Of juist niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Uniek helpt de wokrestaurants de crisis wel door
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik lezen nu ook dezelfde boekenreeks, dus herkenbaar Maria
Uhmm klussen, relaxenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij nog wat doen dit weekend Maria?
Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Zo leuk! Ik probeer mijn boeken ook altijd aan de mister aan te smeren
Wat lezen jullie?
[..]
Uhmm klussen, relaxenKomende werkweek wordt weer hectisch dus mentale voorbereiding is handig
![]()
Et tu?
+1quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief en ik zijn altijd een paar uur uit eten, lekker relaxed, lekker een drankje. Onze favo hobby
Uhmm hangt er vanaf of de techniek meewerkt en de deadlines gehaald worden denk ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??
Ga niks doen, morgen en zondag, twee uurtjes wandelen, gezond eten .
Dan een drukke werkweek/weekend.
Bij ons gaat het ook met pauzes hoor GB.
Maar ik vind het zo gezellig, ontbijtbuffet met rustig wat cappuccino's, dan een getoast boterhammetje, dan weer heen om wat melk, dan weer wat fruit.. Gewoon relaxed.
En op een terras een biertje, mensen kijken, boekje lezen, reisrummikub mee, puzzle doen.
Avondbuffet: Steeds heen met beetjes, alles proberen, biertje, wijntje, kletsen, kijken, genieten
* uniekhoorn wordt bejaard zie ik wel
Oma momentquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uhmm hangt er vanaf of de techniek meewerkt en de deadlines gehaald worden denk ik![]()
Maar in principe wel okay hoor
![]()
Wandelen en gezond eten, dat zouden er meer moeten doenIk heb Chinees op vandaag, om half 9
Wel met groentjes, dat wel
OntbijtbuffetEn boeie als je bejaarde dingen doet, als je maar geniet
![]()
That reminds me! Ik had een oma-momentje vanmorgenZag een oma met haar grote kleindochter en die oude dame leek helemaaal niet op mijn oma maar keek net zo naar haar kleindochter als mijn oma kon kijken, met zo'n kunstgebitlach en twinkelogen
![]()
*le sigh*
Loik die trotsquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oma moment
Ik zie de trots ook wel in mijn moeders ogen hoor als ze met haar kleinkinderen praat. Nou ja, klein zijn ze niet meer.
Mijn moeder is nog maar 62 jaar en haar jongste kleinkind is 12 jaar alweer, de oudste is helaas overleden maar mijn oudste tantezegger nu is 19... 19 HOE DAN? De tijd gaat veel te hard.
Wat hebben jullie te klussen?
Skoap, zou het komen omdat wij van die bejaarde mannen hebben
Ik smeer hem meestal ook boeken aan iddquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Zo leuk! Ik probeer mijn boeken ook altijd aan de mister aan te smeren
Wat lezen jullie?
Ik wil wel een keer met jou naar een hotelquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??
Ga niks doen, morgen en zondag, twee uurtjes wandelen, gezond eten .
Dan een drukke werkweek/weekend.
Bij ons gaat het ook met pauzes hoor GB.
Maar ik vind het zo gezellig, ontbijtbuffet met rustig wat cappuccino's, dan een getoast boterhammetje, dan weer heen om wat melk, dan weer wat fruit.. Gewoon relaxed.
En op een terras een biertje, mensen kijken, boekje lezen, reisrummikub mee, puzzle doen.
Avondbuffet: Steeds heen met beetjes, alles proberen, biertje, wijntje, kletsen, kijken, genieten
* uniekhoorn wordt bejaard zie ik wel
Leuk!quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag naar valtifest voor het eerst! Ben benieuwd
Eten zal dus wel slecht worden.
Ohja daar heb ik wel van gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik smeer hem meestal ook boeken aan idd![]()
We lezen The Dresden Files, beetje detective/ fantasy. Het is een leuke reeks en als je het ene boek uit hebt, dan wil je door naar de volgende...ten koste van je nachtrust
Oh, zéér herkenbaar!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
OeiKlant klaagt dat ie geen mail ontvangt van ons. "Oh trouwens, mijn mailadres is wel veranderd".
...
En de rest?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:44 schreef Californium het volgende:
O: kwark, zonnebloem pitten, beetje cacao en beetje vanille vla .
L: kikkererwten salade met tonijn
D: gebakken ei met wat kaas
Ts:fruit, misschien nog stuk groente, stukje pure chocolade, als ik zin heb nog een bak kwark/vla
De rest? Is 1700 kcalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een tattoo maar dat komt er ook nog niet van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Jij ook aan de kwark en vanille vla?? Ik hou er zo van, eet het al jaren als ontbijt (als ik moet werken) en als toetjes op vrije dagen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Californium het volgende:
Ik vind het ook niet mooi!
En het is:
250 gram magere kwark met 25 gram zonnebloempitten, 100 gram vanille vla, eetlepel lijnzaad, en eetlepel cacaopoeder
150 gram tonijn op water, 130gram kikkererwten, tomaat, halve komkommer, 2 eetlepel zaanse mayo, 4 augurken
2 hele eieren en 1 eiwit in roomboter gebakken met ong 1.5 plak gewone kaas
15gram chocolade, 1mandarijn, 250gram magere kwark en 125 vanille vla
Myfitnesspall zegt: 1724 kcal
Ik ga heel veel kruiden naar binnen gooien, gemaakt door een Fries destilleer bedrijfquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Californium het volgende:
En nu ga ik er blauwe bessen in gooien
Ik weet niet, ik heb er wel veel plezier in en dat zien mensen denk ik welquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
Jij hebt ritmegevoel he?? Gewoon doen wat je leuk vind hoor, al is het wat duurder ofzo... als je dood gaat heb je er toch niks meer aan
quote:
DMquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:30 schreef Sarabi het volgende:
Grappig, ik vind hem echt so cute
bij wie ga je dansen?
Ze doet geloof ik wel veel grote projecten / verschillende soorten optredens volgens mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Leukdie heb ik in Breda live zien dansen. Wel meteen een van de grotere namen in NL volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |