Ik ga er maar vanuit dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Een twee jaar systeem is ook beter, haalt de variance eruit en 'beschermd' spelers.
Je suggestie is storend, zeker omdat je zijn mening nu niet eens weet.
Je bedoelt "Opgeruimd Staat Netjes", neem ik aan?quote:
ja my mistakequote:Op vrijdag 6 september 2013 02:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt "Opgeruimd Staat Netjes", neem ik aan?
Analyse: Wawrinka speelde geweldig, Murray was baggah.
Yep. Zoals al gezegd, OSN.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja my mistake
Murray speelde bagger sinds montreal
wat betekent OSNquote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Volgens mij claimde iemand hier dat Nadal het wel erg eenvoudig had allemaal omdat hij geen punten te verdedigen had. Dat vind ik eerder de omgekeerde wereld.
Die mensen kunnen het vooral slecht hebben omdat Nadal die rare "tikken" heeft wat een hoop tijd kost, omdat Nadal niet attractief aanvallend tennist (dat is dit jaar anders lijkt het, dit ivm zijn lichamelijk gesteldheid) en misschien ook omdat Nadal in het verkeerde tijdperk tennist (lees ten tijden van Federer). Dus niet omdat Nadal zo bizar veel wint als ik voor mezelf spreekquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
Veel mensen kunnen het gewoon heel slecht hebben dat Nadal zo'n briljante tennisser is.
De punten die Fed heeft staan voor de WTF van vorig jaar worden niet meegerekend. Volgens mij heeft hij verder alleen nog een SF in Shanghai en wat punten in Basel te verdedigen. Als die twee geen gekke dingen doen tegen Rafa en Nole zie ik t 'm toch nog wel halenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://live-tennis.eu/race
Ik vind 'm vooral saai tennissen, maar het is een kwestie van smaak. Het baseline-tennis is gewoon niet zo mijn ding, ik houd van kortere punten en wat meer aanvallend tennis. Maar ik heb geen hekel aan Nadal en heb zeker respect voor hem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
Veel mensen kunnen het gewoon heel slecht hebben dat Nadal zo'n briljante tennisser is.
Ik hoop het met je mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik hoop dat Djokovic de USO wint. Nadal mag het record van Federer niet verbreken dus de slams moeten nu een beetje verdeeld worden tot Nadal's knieën eindelijk helemaal uit elkaar vallen.
Dat zou wel wat zijn ja, als Nadal de records van de GOAT verbreektquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik hoop dat Djokovic de USO wint. Nadal mag het record van Federer niet verbreken dus de slams moeten nu een beetje verdeeld worden tot Nadal's knieën eindelijk helemaal uit elkaar vallen.
Ik begrijp je meningquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral saai tennissen, maar het is een kwestie van smaak. Het baseline-tennis is gewoon niet zo mijn ding, ik houd van kortere punten en wat meer aanvallend tennis. Maar ik heb geen hekel aan Nadal en heb zeker respect voor hem.
ja maar dat gaat dan ook echt nergens over, die maffe luchtballen slaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar bij spelers waar ik niet zo dol op ben, bijvoorbeeld Bartoli, kan ik dit echt weer minder goed hebben.
Nou... gewoon de welbekende neergaande spiraal als iemand net een hoogtepunt heeft bereikt= Wimbledon winnen. Nu dus deze uitschakeling in de US Open die hij trouwens al eerder wist te winnen in opbouw naar zijn Wimbledon zege.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |