Neem aan van wel. Hij verliest iets van 1500 punten?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef Gruisman het volgende:
Als Murray dit verliest staat hij bijna #4 niet?
En Wawrinka hoeft niet eens te gaan choken. Murray kan ook beter gaan spelen of een paar keer geluk hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef Rosario het volgende:
Wie gelooft in de choke mag inzetten; men krijgt voor elke euro op Murray er maar liefst elf terug op dit moment.
Ik wìl er gewoon niet in geloven.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef Rosario het volgende:
Wie gelooft in de choke mag inzetten; men krijgt voor elke euro op Murray er maar liefst elf terug op dit moment.
Houdt hem net vast, maar nog steeds 800 punten voor in de race op Ferrer.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef Gruisman het volgende:
Als Murray dit verliest staat hij bijna #4 niet?
Da's waar. Maar Wawrinka wint 87% van de punten op z'n eerste service. Met zo'n percentage kun je niet echt gebroken worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En Wawrinka hoeft niet eens te gaan choken. Murray kan ook beter gaan spelen of een paar keer geluk hebben.
Ja zo ongeveer wel ja.. Ik vind het toch erg zonde hoor. Ik heb altijd een bepaalde werklust bij hem gemist(vooral bij de training).. waar ik denk dat Djokovic en Nadal echt alles eraan willen doen om beter te worden heb ik het gevoel bij Murray dat hij het na een tijdje wel goed vind zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Hij verliest iets van 1500 punten?
Nja, Murray is een van de beste retourneerders ter wereld. Twee keer een tweede service, twee keer een geweldige return op een eerste service en je bent al een heel eind. Zeg niet dat het gebeurt natuurlijk maar ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Da's waar. Maar Wawrinka wint 87% van de punten op z'n eerste service. Met zo'n percentage kun je niet echt gebroken worden.
De wens is wellicht de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn god, de commentator die even zegt dat we in de derde set op serve zijn.
Nou ja, sinds de samenwerking toch twee van de vijf slams waaraan hij meedeed gepakt. Prima toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
I. van Lendl denkt ook van 'Waar ben ik aan begonnen...'
Ja, kansloze opmerking weer en net ook al.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
De cruciale zevende game... Ja dat is op 3-3 vriend. Niet op 4-2...
Ja, 'tuurlijk, maar hij zat er zo uitgerangeerd bij.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, sinds de samenwerking toch twee van de vijf slams waaraan hij meedeed gepakt. Prima toch?
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik er iets minder ingestudeerd uitzien dan dit treurige dansje, waarop ze waarschijnlijk in hun hotelkamer hebben geoefend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |