Nja, da's enorm close, maar hoe vaak zie je niet dat de toppers zo'n wedstrijd er uiteindelijk toch uitslepen? Vrijwel altijd volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Australian Open was 12-10 in set 5, zo zeker is winst van Djoko ook niet
Ik ben er nooit echt gerust op wanneer Djokovic tegen Nadal speelt.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, zou natuurlijk kunnen; Nadal is in topvorm en Djokovic volgens mij niet helemaal.
Gasquet-Wawrinka gewoon als finalequote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Rosario het volgende:
Nadal is nog steeds niet gebroken.. In tig games. Hij is nu toch wel de favoriet. Maar de finale schriftelijk afdoen; nee, dat niet.
Ik word gek van elke reclame.. "Messi? Kobe Bryant?"quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef LogiteX het volgende:
wordt trouwens helemaal gek van die diablo 3 reclame: "can i put my pants back on"
Nog altijd beter dan die andere vreselijke reclame Messi? Kobe Briant? Ice cream?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef LogiteX het volgende:
niks mooiers dan een schreeuwende en tierende Murray![]()
moet hij uiteindelijk natuurlijk wel winnen
wordt trouwens helemaal gek van die diablo 3 reclame: "can i put my pants back on"
Was jij niet die poster die dacht dat Nadal het moeilijk zou krijgen in Cincy?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, Nadal gaat echt niet over Djoko heen walsen. Denk dat het echt 50/50 zou worden. Djoko speelt tegen Nadal echt altijd heel goed. Ook al is hij nog niet in z'n beste doen, hij wint zn wedstrijden wel met zoveel gemak.
Ik ook. De eerste keer vond ik hem leuk. Elke keer daarna vond ik hem irritant.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik word gek van elke reclame.. "Messi? Kobe Bryant?"
[...]
Finale tussen de enkele backhandsquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gasquet-Wawrinka gewoon als finale
Tussen niks kunnen op HC en Djokovic platwalsen zit ook wel wat ruimte. Zo'n beetje elke tennisspeler ooit zit in dat interval.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat sprookje dat Nadal zogenaamd niks kan op HC is nu toch zo langzamerhand wel volledig gedebunkt? En dat sprookje van die zwakke knieën, daar gelooft hopelijk toch ook niemand meer in (behalve Ome Toni?)
Wordt veel te vaak herhaald, maar is wel veel beter dan die Turkish Airlines-blamage met Pushniacki.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. De eerste keer vond ik hem leuk. Elke keer daarna vond ik hem irritant.
De eerste keer was ie ook al niet leuk. Waarom zouden Bryant en Messi zich zo uitsloven voor een of ander stom kind??quote:Op donderdag 5 september 2013 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. De eerste keer vond ik hem leuk. Elke keer daarna vond ik hem irritant.
Oh ja, met die 'ace' van Wozniacki.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wordt veel te vaak herhaald, maar is wel veel beter dan die Turkish Airlines-blamage met Pushniacki.
Ik wil er wel een kratje bier op zetten hoor, af te halen in Utrecht, als Djoko meer dan 1 set tegen Nadal weet binnen te halen. Deal?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tussen niks kunnen op HC en Djokovic platwalsen zit ook wel wat ruimte. Zo'n beetje elke tennisspeler ooit.
Omdat ze zo lekker gewoon zijn gebleven.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
De eerste keer was ie ook al niet leuk. Waarom zouden Bryant en Messi zich zo uitsloven voor een of ander stom kind??
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker gewoon zijn gebleven.
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
De eerste keer was ie ook al niet leuk. Waarom zouden Bryant en Messi zich zo uitsloven voor een of ander stom kind??
Is allemaal in scène gezet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker gewoon zijn gebleven.
Ze hebben zelfs nooit met elkaar in 1 vliegtuig gezetenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Is allemaal in scène gezet.
Echt?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]- wat dacht je van $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Jullie zijn hopelijk toch niet serieus hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |