Die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En was deze hier al langs gekomen? (James?)
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zo, eindelijk kom ik eens met iets wat jij nog niet gezien hebt, werd tijd...
Ik zie servicemedewerkers, ik zie minstens 40 bataljons ME. Allemaal van die dingen die je hier niet gauw ziet. Oh en ik zie dat er nog minstens 2 keer zo veel mensen bij kunnen op dat perronquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ook interresant, Station Saint Lazare, waar gewoon geen een trein meer vertrekt![]()
Nee, ik denk dat het niet in de spits is. Normaal gaat hier iedere 28 seconden een trein vandaan ofzo...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie servicemedewerkers, ik zie minstens 40 bataljons ME. Allemaal van die dingen die je hier niet gauw ziet. Oh en ik zie dat er nog minstens 2 keer zo veel mensen bij kunnen op dat perronIs één van de rustigere stations van Paris zeker?
Is het ook, nu is het nieuwe winkelcentrum nog niet zo heel lang open, en is eigenlijk het fijnste station.... Rare is dat je hier zo de voorstadtreinen in kan stappen zonder poortjes of wat dan ook...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef James1988 het volgende:
Ik ben op dat station geweest
Best een mooi gebouw, ik vond het er eigenlijk leuker/aantrekkelijker dan Gare du Nord
Zolang er aan de andere kant wel overal poortjes staan maakt dat niet echt uit he?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Rare is dat je hier zo de voorstadtreinen in kan stappen zonder poortjes of wat dan ook...
Niet overal staan poortjes, een groot deel van lijn P doet het met incheckpalen, dus dat is zo even een ritje van 14 Euro....quote:Op donderdag 5 september 2013 22:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zolang er aan de andere kant wel overal poortjes staan maakt dat niet echt uit he?
Raad eens hoeveel boetes ik heb gespaard na 4 jaar?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef James1988 het volgende:
Controle gebeurt met vliegende brigades, ofwel is het een kwestie van een rekensommetje "is zwartrijden goedkoper dan inchecken"?
1?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Raad eens hoeveel boetes ik heb gespaard na 4 jaar?
Even vaak als dat je controle hebt gehad zeker?quote:
ik merk ook dat de htm fanatieker is geworden met controleren, loop ook vaker tegen die boa's in burgerkleding aan.. (walgelijke praktijk imho, controleren prima, maar dan wel in uniform)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Even vaak als dat je controle hebt gehad zeker?
Dan doet de HTM het toch een stukje beter: in de afgelopen 4 maanden heb ik in de tram toch zeker wel een keer of 6 controle gezien. En dat gaat nog best snel: 4 man stapt in, scant van iedereen de kaart, en stapt bij de volgende halte weer uit.
Nee, ik heb wel vaker controle gehad maar ik heb ook regelmatig het juiste vervoersbewijs bij me (let op de nuance).quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Even vaak als dat je controle hebt gehad zeker?
Dan doet de HTM het toch een stukje beter: in de afgelopen 4 maanden heb ik in de tram toch zeker wel een keer of 6 controle gezien. En dat gaat nog best snel: 4 man stapt in, scant van iedereen de kaart, en stapt bij de volgende halte weer uit.
Ja wel, met de regelmaat van de klok op Station Torcy in Burger dat ze het hele perron afgaan. Misschien heb ik daar nog wel het vaakst controle gezien en dan ook nog in burger...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef James1988 het volgende:
Dat heb ik in de London Underground 1x meegemaakt.
In Parijs heb ik nog nooit controle gezien...
Die IC Leiden - Utrecht vv rijdt op ma-vr met gepland 7 bakken ICM, er waren dus 3 bakken manco. Ma-vr zouden daar geen VIRM's meer gaan rijden, enkel nog enkele slagen in het weekend.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag was een topdag inderdaad. De boerenlul die heeft bedacht dat IC van Leiden naar Utrecht in de spits vanochtend wel met een losse ICM IV kon rijden, mogen ze zelf wel eens in een sardientjesblik proppen. 8 bakken VIRM zijn doorgaans nog goed gevuld voor die trein.
Vanmiddag in de spits was de Sprinter vanaf Rotterdam naar Uitgeest ook al een toppertje met een losse SLT IV... lekker knus met die hitte.
In Keulen heb je in de trams (oftewel U-bahn) ook wel zwartrijders, maar daar komen de controleurs uit het niets: Of gelijk ¤10 betalen of een boete. Gewoon in burger.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef dennistd het volgende:
Heb ik in de S-Bahn van Berlijn ook meegemaakt, ook ineens uit het niks iemand die zich legitimeert als controleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |