Je hoeft het zo minimaal te gebruiken dat ah niet echt nodig is behalve crafting items...quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen fuck te maken met het feit dat we straks weer ontzettend moeilijk moeten doen om items te traden? Of heb je serieus de illusie dat er straks geen behoefte meer is aan (item) trading?
Waarom zou je het niet meer hoeven te gebruiken?quote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je hoeft het zo minimaal te gebruiken dat ah niet echt nodig is behalve crafting items...
Omdat het meeste dat je vind voor je class is waar je op speelt dus je kan gewoon met je eigen gevonden spullen spelen..quote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet meer hoeven te gebruiken?
Bullshit, je wilt altijd iets beters en dat 'beters' zal niet altijd (snel) droppen. Tenminste, dat mag ik hopen, anders is het spel écht failliet. Dus ga je kijken of je dat kan kopen. Dat kopen kon prima in een AH, nu gaan we weer terug naar forum trading en chat spam trading. Terug naar de begindagen van online gaming...quote:Op zondag 22 september 2013 15:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat het meeste dat je vind voor je class is waar je op speelt dus je kan gewoon met je eigen gevonden spullen spelen..
Vond gister redelijke Ice Climbers, vandaag weer 20m binnen. Kan ik mooi weer eigen spul van kopen.quote:
Waarom in hemelsnaam?quote:
Sommige oude Legacy-legendaries zijn nog aardig wat waard en dan alleen die echt van elkaar verschillen. Denk aan Nagelring, Puzzle Ring, Echoing Fury, Leoric's Signet, Witching Hour etc.quote:Op maandag 23 september 2013 08:50 schreef Egberts het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat er weer een nieuwe set legendaries komen die de huidige legends waardeloos maken? Kijk naar de legacy items die geen ruk waard zijn ....
Als de update komt zijn de huidige items dus waardeloos en is het enige met waarde gold ...
Zouden ze dan ook hoger dan mpl10 gaan? mpl10 is nu voor sommigen als een walk in the parc.
Keywarden heeft te maken met de infernal machine: http://www.diablowiki.net/Infernal_Machinequote:Op maandag 23 september 2013 13:06 schreef StretchingKoala het volgende:
Weekend ff paar uurtjes gespeeld weer op de PS3, door Nightmare en Infeno heen gerend op Medium met 3 anderen.
Van level 52 naar Paragorn 3.
Blijft de levelboost steeds +3% gold/magic item find of ook kans op wat anders? Wel 2 leuke legendary zwaardjes in den hand nu die lekker snel meppen met een 1500 damage per stuk.
Nu begint het zoeken naar betere items dus.
Nog geen keywarden gespeeld, wat is dit?
Ze zitten er aan de denken om met die mystic je current items iets te upgraden maar dat moeten we nog zien... Verder kan je alle legs tegen komen op je huidige lvlquote:Op maandag 23 september 2013 08:50 schreef Egberts het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat er weer een nieuwe set legendaries komen die de huidige legends waardeloos maken? Kijk naar de legacy items die geen ruk waard zijn ....
Als de update komt zijn de huidige items dus waardeloos en is het enige met waarde gold ...
Zouden ze dan ook hoger dan mpl10 gaan? mpl10 is nu voor sommigen als een walk in the parc.
Is waar ik heb meerdere leoric rings gevonden boven de lvl 40 op console versiequote:Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Sommige oude Legacy-legendaries zijn nog aardig wat waard en dan alleen die echt van elkaar verschillen. Denk aan Nagelring, Puzzle Ring, Echoing Fury, Leoric's Signet, Witching Hour etc.
Maar ben wel benieuwd wat de lvl 70 items gaan doen met de oude, maar ik las ook ergens dat legendaries wellicht aangepast worden naar je lvl. Dus als je lvl 40 bent de legendary ook rond dat level zit, maar of dat waar is?
Ook benieuwd wat er dan gebeurt met de recipes van de legendaries. Hallowed Defender kost +200 mil op hc voor het recipe. Maar als dat lvl 60 blijft, kan het niet echt veel meer waar blijven.
Dat je daar überhaupt het geld voor hebt.quote:Op donderdag 26 september 201 je3 15:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ben weer op HC aan het spelen met mijn WD.
Zo lang ik mijn PC aan een LAN kabelgooi gaat alles goed.
Denk dat mijn Wifi niet goed meer werkt haha.
Ach ja zo is het ook te doen.
Heb op SC mijn eerste marquise gem gemaakt. Damn wat is dat duur om te maken
Nee, iedereen krijgt zijn eigen loot.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net multiplayer diablo 3 gedaan ; een vraagje. Is het mogelijk om als player 2 ook gebruik te maken van merchants/bank vaults, etc? Ik kon storages gewoon openen, maar degene met wie ik speelde ( P2 ) kon dat dus niet.
Loot is sowieso free for all? Dus pakken wat je pakken kan?
Raar. Als ik samen met m'n vriend speel op een PS3 console ( dus niet online ) moeten we echt afspreken wie welke loot pakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, iedereen krijgt zijn eigen loot.
Oh. Dan is dat anders dan voor de PC...quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Raar. Als ik samen met m'n vriend speel op een PS3 console ( dus niet online ) moeten we echt afspreken wie welke loot pakt.
loot op 1 console is shared maar stash is per persoon nog altijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Dan is dat anders dan voor de PC...
Wel een manier gevonden dat beide spelers hun eigen stash kunnen gebruiken. Heeft P2 wel een eigen PS3 account nodig, en daar zijn character aan linkenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Enige loot die je kunt oppakken van een ander is gedropte loot, verder is alle loot aan je eigen gekoppeld, wat voor jou dropt ziet je teammaat niet.
In couch coop daarintegen deel je wel de loot, en het geld is voor beiden overigens, maar kun je als p2 weer niet de kist gebruiken.
maar dan unlock je geen challenges en bijbehorende flag parts.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een manier gevonden dat beide spelers hun eigen stash kunnen gebruiken. Heeft P2 wel een eigen PS3 account nodig, en daar zijn character aan linken
had 87M staan....wist niet wat ik er mee moest haha. Toen dacht ik, dan maar gems.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt het geld voor hebt.
Speel het spel nog niet heel lang ; wat houden flag parts en challenges verder in? Unlock ik die wel gewoon op mijn main account?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar dan unlock je geen challenges en bijbehorende flag parts.
Loot op 1 console met meerdere players is shared hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Enige loot die je kunt oppakken van een ander is gedropte loot, verder is alle loot aan je eigen gekoppeld, wat voor jou dropt ziet je teammaat niet.
In couch coop daarintegen deel je wel de loot, en het geld is voor beiden overigens, maar kun je als p2 weer niet de kist gebruiken.
Mijn ervaring is ook anders. Loot is niet shared bij local multiplayer.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Loot op 1 console met meerdere players is shared hoor
Was wel zo volgens blizz zelfquote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook anders. Loot is niet shared bij local multiplayer.
Heb de demo local coop gedaan en daar was loot niet shared. Misschien dat het bij de complete versie anders is, dat ga ik straks checken. Heb zojuist de complete game gekochtquote:Op donderdag 26 september 2013 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was wel zo volgens blizz zelf
Eindelijk weer eens iemand die Hc speeltquote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm mijn HC hero is nu eindelijk weer lvl 30.
Hard op weg om weer naar 60 te komen.
pc? Ik kan vanavond wel run een run mp10 doen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:08 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst samen met een vriend een infernal machine geactiveerd op MP4. Damn wat waren we kansloos, max 10% life eraf kunnen krijgen
irritant dat console en PC nu door elkaar lopen. Ik denk dat hij op console doet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pc? Ik kan vanavond wel run een run mp10 doen?
ik kom alleen online om te chatten of helpenquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
irritant dat console en PC nu door elkaar lopen. Ik denk dat hij op console doet.
Anders kan ik ook wel joinen op PC.
en Egberts, ja ik kon lange tijd geen HC doen vanwege mijn verbinding.
Nu weer volop bezig (mijn hele friendslijst is altijd offline zowat haha)
hahaha chatten nog wel...quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kom alleen online om te chatten of helpen
haha, ik speel ook niet zo heel veel meer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
irritant dat console en PC nu door elkaar lopen. Ik denk dat hij op console doet.
Anders kan ik ook wel joinen op PC.
en Egberts, ja ik kon lange tijd geen HC doen vanwege mijn verbinding.
Nu weer volop bezig (mijn hele friendslijst is altijd offline zowat haha)
Pc inderdaad, maar heb jij die machines dan? Wij hadden met moeite net ons eerste setje bij elkaar gefarmd...quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pc? Ik kan vanavond wel run een run mp10 doen?
Droprate op MP10 is 100%quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Pc inderdaad, maar heb jij die machines dan? Wij hadden met moeite net ons eerste setje bij elkaar gefarmd...
Ik heb de volledige game, en als je samen speelt op een console, waarbij elke player een eigen character gelinkt heeft naar zijn eigen PS3 profiel, is de loot gewoon nog steeds shared op de console. Gold word eerlijk verdeeld, maar items is eigenlijk gewoon free-for-all. Weet niet hoe dat op de PC is. Geen problemen bij ons ; we droppen gewoon wat de ander nodig heeft en dan is iedereen happy. Wel allebei onze eigen stash. Alleen als je met z'n tweeen speelt, waarbij de 2e speler meespeelt op het PS3 account van de main player, dan krijgt de ''gast-speler'' geen stash. Wel gewoon een eigen karakter.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Heb de demo local coop gedaan en daar was loot niet shared. Misschien dat het bij de complete versie anders is, dat ga ik straks checken. Heb zojuist de complete game gekocht
kijk dan kan je een heel end komen met hulp.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Pc inderdaad, maar heb jij die machines dan? Wij hadden met moeite net ons eerste setje bij elkaar gefarmd...
Thanks! Kan wel ff duren voordat ik weer online ben, iets met GTA Vquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
kijk dan kan je een heel end komen met hulp.
Komt helemaal goed dan
ik heb je overigens net toegevoegd
iets van 30 ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
met mensen van wow tijd :pquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hahaha chatten nog wel...mis je ons zo dan hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |