de wiskundeleraar is al een paar seizoenen terug weg gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef Latert het volgende:
Waarom gaan ze Chinese les geven... begin eens gewoon met wiskunde ofzo
Odette keek ook niet erg blij en ze ging er gisteren gewoon vandoor. Die heeft een anderquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:30 schreef Latert het volgende:
Charlie is veel te glukkig nu... haar relatie met Odette zal vandaag of komende week eindigen
het word tijd dat ze weer eens door haar vader in elkaar getikt word. of heeft die het te druk met hondenbrokken verkopen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:30 schreef Latert het volgende:
Charlie is veel te glukkig nu... haar relatie met Odette zal vandaag of komende week eindigen
Weet je hoe realistischquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nog het mooist zou zijn: er komt een lerares Chinees en dat is TOEVALLIG de moeder van Vallon
Nou ja ik zoek wel een baan, dit lijkt me wel wat, beetje stomme verhaallijnen verzinnenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dat je overgekwalificeerd bent.
Je kan ook auditie doen als ouderejaarsquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik zoek wel een baan, dit lijkt me wel wat, beetje stomme verhaallijnen verzinnen
Als bruggerquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan ook auditie doen als ouderejaars
Of als juf. Geef ik wel muziekles, het moet niet te serieus zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan ook auditie doen als ouderejaars
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt al een Chinees gordijn.
Jij bent de moeder van Vallon??quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]Scherp dan word IK de lerares Chinees. Ni Hao.
Je mag zelf kiezen. Voor zowel ouderejaars als lerares heb je de juiste leeftijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Of als juf. Geef ik wel muziekles, het moet niet te serieus zijn natuurlijk.
Juf lijkt me wel. Maar dan een hele strenge. Niet dat suffe gedoe, orde in de klas! Strafwerk als je je brutale mond opendoet, zoals Eebelquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen. Voor zowel ouderejaars als lerares heb je de juiste leeftijd
Nachtje niet slapenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje bruinsel erop, vlechtjes, kan zomaar.
Dat zullen de makers nooit goed vinden. Als je te streng acteert wordt je uit de serie geschreven: "wegens zwangerschapsverlof moet je een lerares vervangen op de dependance".quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Juf lijkt me wel. Maar dan een hele strenge. Niet dat suffe gedoe, orde in de klas! Strafwerk als je je brutale mond opendoet, zoals Eebel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |