Ik zou dan gewoon zo'n macaroni/spagetti bak voorgesneden groente halen. Zit alles al in. Meestal Prei, paprika en champignon. Nog gehakt, pakje sugo, wat kruiden en klaarquote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik wil macaroni voor m'n vriend maken zodat hij wat te eten heeft na z'n werk s'nachts. Maaarrr geloof het of niet ik heb dit nou nooit echt in me eentje gemaakt.
Wat kan er bijvoorbeeld allemaal bij? Paprika etc..
Zou het er op het bord bijdoen als ik jou was.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik weet wel dat mijn vader altijd gekookte eieren er doorheen deed, heeerlijk!
Moet je dat op het laatst nog kort meebakken of er gewoon op het bord bij gooien?
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik wil macaroni voor m'n vriend maken zodat hij wat te eten heeft na z'n werk s'nachts. Maaarrr geloof het of niet ik heb dit nou nooit echt in me eentje gemaakt.
Wat kan er bijvoorbeeld allemaal bij? Paprika etc..
Zo doe je datquote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En als je hem wil verwennen, geef je hem er een bakkie sla bij en een koud Biertje
Ik heb zowat niks gegeten vandaagquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef foodlover het volgende:
[..]
Zo doe je dat![]()
Ik had een loempia van de Chinees aan de overkant.
Meneer Foodlover heeft een patatje gegeten op het tennispark, we hadden geen grote honger.
Nu allebei een Weizenbiertje
Ik mis het gehakt en stukjes varkensvleesquote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En als je hem wil verwennen, geef je hem er een bakkie sla bij en een koud Biertje
Ja maar, ja maar..quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik mis het gehakt en stukjes varkensvlees![]()
Ik heb 4 borrelhapjes op, morgen weer + taart. En wilde vandaag op dieet
Ik ga over twee maanden emigreren naar Engeland, dus ik heb me nu wel vergrepen aan de kruidnotenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef minilot het volgende:
Ik zag de kruidnoten liggen ja. Eenvoudige stelregel: pas kopen/eten na intocht van Goedheiligman. Ik hou me er al jaren aan!![]()
De dag net begonnen met omelet van drie eieren, een stuk fijngesneden broccolistengel, kastanjechampignons, sojasaus en sesamolie.
Beetje geitenyoghurt & walnoten mee naar mijn werk zo.
Vanavond pulled pork (staat al in de oven, met bier, rozemarijn en zelfgemaakte bbq-saus) op broodjes, met koolsla.
Nog niet eens zo'n slecht idee. Te lang geleden dat ik dat gegeten hebquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Selestha het volgende:
Ik eet vanavond preischotel met gehakt uit de oven. Had zin in Hollands met een lekker kaaskorstje
Ja was voor mij ook jaren geleden. Had er opeens zin in toen ik prei zag liggenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht idee. Te lang geleden dat ik dat gegeten heb
Ook al! Je gaat MoBlootje achterna!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ga over twee maanden emigreren naar Engeland
Ja, zelfde gebied ook nog toevalligquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ook al! Je gaat MoBlootje achterna!![]()
Ottlenghi-land!
Er gaat inderdaad kerrie doorquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Oeh preischotel met kerrie, puree en rookworst. En een kaaskorstje, uit de oven van mam vroeger![]()
Nu kwark/yoghurt (net wakker), vnv zelfgemaakte kipnuggets met bbqsaus, witlof ham/kaas en salade.
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:35 schreef JustinK het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Nu kruidnoten
[ afbeelding ]
Awesome.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, zelfde gebied ook nog toevallig
Feta en olijven maken het juist Griekse saladequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Griekse Salade zonder de Feta en olijven want die lust ik niet![]()
Tomaten, komkommer, ui, olijfolie dus en 2 sneetjes bruin brood.
Is white cheese niet ''witte kaas''? Dat smaakt toch wel anders dan fetaquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef minilot het volgende:
FANN, je lust teveel niet hoor!Zonde!
Over feta gesproken, ik kwam vanmorgen deze toffe en rare combinatie tegen:
Meloen-sorbetijs, geserveerd met feta!
[ afbeelding ]
Foto en recept van:
http://www.ladyandpups.com/2013/07/01/melon-sorbet-and-white-cheese-eng/
Ik zou dat wel eens willen proberen.
quote:Slices of mediterranean-style mild semi-soft feta such as:
• Dodoni goat cheese katsiki
• Turkish white cheese/Beyaz peynir
Ja weet ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Feta en olijven maken het juist Griekse saladeNu heb je gewoon een simpele salade
![]()
Ik had net chips met jalapenodip. Ik kan niet dieten![]()
o bah bah bahquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef minilot het volgende:
FANN, je lust teveel niet hoor!Zonde!
Over feta gesproken, ik kwam vanmorgen deze toffe en rare combinatie tegen:
Meloen-sorbetijs, geserveerd met feta!
[ afbeelding ]
Foto en recept van:
http://www.ladyandpups.com/2013/07/01/melon-sorbet-and-white-cheese-eng/
Ik zou dat wel eens willen proberen.
Lekker hazelnootgebakkie!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar was toch lekker
en ik ben niet op dieet hoor, ik ging lekker zitten om even
bij te lezen met koffie en ditteik heb gewoon nooit zoveel trek als het heel warm is, maar dit
ging wel![]()
snel een foto gemaakt, hij is nu op![]()
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker hazelnootgebakkie!
Ik kreeg als toetje vlaflip.
Vnv op verjaardag denk (Hema) taart
Haha ik hoef t ook niet tenzij appelkruimel, dies te doen hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Hema taart is niet zo lekkermaar ik ben een zeikerd ik weet het
Nou ja, misschien heb je mazzel en hebben ze de appelkruimel, die slagroom dingen vind ik écht viesquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik hoef t ook niet tenzij appelkruimel, dies te doen hoor.
Vind t wel jammer want normaal bakken ze.
Inderdaad, is toch niet te geloven. En als het dan persé moet, doe het dan gewoon in een algemene zak. Ik zie ze liggen met manenschijn en besneeuwde huizen!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef sararaats het volgende:
en kruidnoten liggen gewoon veel te vroeg in de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |