Ik vertrek zelfs naar Breda. Mijn vriend heeft daar een koopflat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Vooral ook dat oliespoor bij je voor de deur ;-)
Ik zie hem weleens idd.....en die herrie er dan bij.
Maar goed degene die zo vloekte zout binnenkort wel op kreeg voorrang ivm 3 kinderen en te kleine woonruimte.....
Ik heb nog niet genoeg puntendus ik moet doe stomme renovatie meemaken....en gezien het plaatje,...kamerhoge hoge ramen...zeer leuk op de eerste verdieping wonen :-(
Maar als je niets te doen hebt mag je wel bakkie komen doen
Je hoeft toch niet de hele dag thuis te zitten? Ik dacht dat de regel was tot 12 uur, of zo. Je moet er toch ook wel eens uit om bijv. boodschappen te doen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:57 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
.....maar moet nu van het UWV verplicht thuis zitten aangezien ze ieder moment kunnen langskomen/bellen.
Je moet 6 uur per (werk)dag thuis zijn (is mij verteld door het UWV), maar ze moeten me nog terugbellen aangezien ik me pas gister heb ziekgemeld. Dus tot die tijd nog even thuis zitten met idd even een uitstapje naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet de hele dag thuis te zitten? Ik dacht dat de regel was tot 12 uur, of zo. Je moet er toch ook wel eens uit om bijv. boodschappen te doen?
Waar in breda ga je naar toe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:57 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik vertrek zelfs naar Breda. Mijn vriend heeft daar een koopflat.
Misschien mag je in mijn woning (2e verdieping) komen wonen als ik vertrek? Ik weet niet of ze daar aan doen, maar valt te proberen. Verder heb ik hele lieve en aardige buren.![]()
Ik kom binnenkort wel een bakkie doen, maar moet nu van het UWV verplicht thuis zitten aangezien ze ieder moment kunnen langskomen/bellen. Je mag ook altijd bij mij langskomen. Ik ben gewoon thuis.
Tja, om nou voor die paar brieven de tijd op 18:00 te houden lijkt me ook nogal onzinnig. De meeste bezorgers zijn wel ruim voor 18:00 klaar en als je echt rond 18:00 klaar bent is de kans, ook bij een buslichting om 18:00, vrij groot dat je alsnog te laat bent. Tegen de tijd dat je klaar bent met stickeren en bij de brievenbus bent is het dan waarschijnlijk wel al 18:00 geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Moest net een brief posten, maar ook hier ineens buslichting vanaf 17:00 uur (was 18:00 uur).
Lekker over nagedacht door de hoge heren die alleen maar kostenbesparing willen... NOT! Post mag je officieel tot 18u bezorgen en het zal niet de eerste keer zijn dat je in je laatste straat nog een paar fouten tegenkomt. Wat als de buslichting al is geweest? Dan is de, al verkeerde post, niet 1 maar 2 dagen te laat....
Nog leuker: als je op donderdag een brief stuurt en die beland vrijdag in de verkeerde wijk, en je loopt tot 18u op straat (daldag, zal wel niet vaak voorkomen... maar toch) dan is deze dus niet op zaterdag bij de juiste persoon, maar straks dinsdag!![]()
Ja nee, nu snap ik wel waarom mensen dan toch even sneller een onpersoonlijk mailtje sturen... die heb je binnen 1 minuut binnen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:23 schreef gridjuh het volgende:
Maandag begint voor mij en mijn vriend officieel vakantie!
Niets niet en alles mag :-)
Gisterenavond goed gepraat maar dat is gewoon nodig nu hij in zijn hersteldfase is.
Hoewel ik gisteren door hele goede kennissen van ons ontzettend vernederd ben. Tot huilen aan toe.
Hij belde mijn vriend op om volgende week te komen vissen (iets waar we beide van ontspannen) daarna wilde hij mij spreken....ik mag niet mee want mijn vriend heeft nu rust nodig en ik ben te druk...
Het ergste vind ik, mijn vriend geeft dan nu stempel burn-out, maar veel mensen vergeten dat ik al maanden zijn boosheid en verdriet over mij heen heb gehad.
Ik vind het niet erg dat hij alleen met die man gaat vissen, maar de gedachtegang.
Heb er nog best lang verdrietig om geweest en iedere x als ik er aan denk komen de tranen weer. Op deze momenten voel ik mij onbegrepen
En iedereen zegt dan, stel je niet aan jij bent niet "ziek"
Nee, jij bent niet ziek, maar voor een zieke zorgen, en zeker voor een zieke met psychische problemen, is heel erg zwaar, dat moeten ze niet vergeten! Ik kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt!quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:23 schreef gridjuh het volgende:
Maandag begint voor mij en mijn vriend officieel vakantie!
Niets niet en alles mag :-)
Gisterenavond goed gepraat maar dat is gewoon nodig nu hij in zijn hersteldfase is.
Hoewel ik gisteren door hele goede kennissen van ons ontzettend vernederd ben. Tot huilen aan toe.
Hij belde mijn vriend op om volgende week te komen vissen (iets waar we beide van ontspannen) daarna wilde hij mij spreken....ik mag niet mee want mijn vriend heeft nu rust nodig en ik ben te druk...
Het ergste vind ik, mijn vriend geeft dan nu stempel burn-out, maar veel mensen vergeten dat ik al maanden zijn boosheid en verdriet over mij heen heb gehad.
Ik vind het niet erg dat hij alleen met die man gaat vissen, maar de gedachtegang.
Heb er nog best lang verdrietig om geweest en iedere x als ik er aan denk komen de tranen weer. Op deze momenten voel ik mij onbegrepen
En iedereen zegt dan, stel je niet aan jij bent niet "ziek"
Dit! Vervelende situatie zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet ziek, maar voor een zieke zorgen, en zeker voor een zieke met psychische problemen, is heel erg zwaar, dat moeten ze niet vergeten! Ik kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt!
Dank je...er zijn maar weinig mensen die het snappen. Voel me door velen onbegrepen ik heb ook niemand waarmee ik kan praten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet ziek, maar voor een zieke zorgen, en zeker voor een zieke met psychische problemen, is heel erg zwaar, dat moeten ze niet vergeten! Ik kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt!
Je bent altijd welkom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dank je...er zijn maar weinig mensen die het snappen. Voel me door velen onbegrepen ik heb ook niemand waarmee ik kan praten.
Maar het komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |