'k ook: 125quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij mij ook, kom op 85 uur uit!
ik, al zeg ik niet het exacte aantal, maar ik kan lang, heel, heel, heel, heel lang vrij nemenquote:
Haha, te koop wegens overcompleet: > 8 weken verlof.quote:
wij kunnen hiervoor gewoon de leidinggevende aan zijn jasje trekken.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef Deezertje het volgende:
Ondertekenen moet omdat er 'zo geen discussie' kan ontstaan over je uren op internet. Dat jij bijvoorbeeld zegt dat het een tikfout is en je eigenlijk meer uren had. Op zich wel logisch...
Ja die heb ik ingevuld.. 6 cijfers..quote:Op donderdag 12 september 2013 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
welk personeelsnummer heb je ingevuld? Je moet het nummer hebben dat linksonder op je strookje staat. Het gaat om het een na onderste nummer.
het is een achtcijferig nummer. Mogelijk moet je achter die 6 cijfers die je hebt nog 01, tenzij je er al eens tussenuit bent geweest. Dan kan het misschien 02 zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja die heb ik ingevuld.. 6 cijfers..
Of twee nullen ervoor? (Kan me zoiets herinneren)quote:Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een achtcijferig nummer. Mogelijk moet je achter die 6 cijfers die je hebt nog 01, tenzij je er al eens tussenuit bent geweest. Dan kan het misschien 02 zijn.
dat kan ook ja. Het is iig een van beidenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef posje het volgende:
[..]
Of twee nullen ervoor? (Kan me zoiets herinneren)
Nee allebei niet, 00 01 en 02 werken niet. Er staat ook:quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kan ook ja. Het is iig een van beiden
Fijn dat soort mensen. Heb bij mij in de flat ook wel eens heibel gehad met de bovenburen die een feestje hadden. Tot een uur of half 3 's nachts, op een woensdag.....quote:Op vrijdag 13 september 2013 06:10 schreef gridjuh het volgende:
Ik zoek ducktape.....maar goed was gisterenavond een heel hoop gezeik hier in de flat....ben er eigenlijk nog boos om.
Dat sommige mensen een bepaald gedrag hebben, niet normaal.
En dan zo stom zijn er bijna heel de nacht van wakker te liggen...:-(
Nu maar even slapen, zal straks wel uitleggen wat er gebeurt is
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 13 september 2013 06:50 schreef gridjuh het volgende:
Nou 3 hoog zit iemand die was rond 9 uur een extra slot aan het aan laten brengen.
Ivm ex endergelijke.(en ze is zwanger)
Niet erg we hebben meegeholpen.
Maar het laatste stuk ging niet makkelijk, dus ff met een hamer geholpen het ging niet anders.
Doet ineens iemand van 2 hoog de deur open....
WIE IS DAAR?! JE MOET EEN K*NKER OPHOUDEN MET DIE HERRIE T*ERINGL*ERS MIJN KIND LIGT TE SLAPEN! ALS JE NU NIET OPHOUD BEL IK DE POLITIE!
Ok het was half 10.....maar je kunt toch wel op een normale manier even naar boven lopen en vragen of het zachter kan of dat ze willen stoppen????(het zal wel gedrag zijn wat bij zigeuners hoort)
Maar goed als ik iedere x dat ik overlast van haar vriend heb(onze buurman) die bijna ieder nacht om 2 uur ofzo naar boven loopt en daarbij nogal hard de deur dicht doet, en behoorlijk hard de trap op sleft....dan had ik al een boekje vol.
Oké ik snap dat een flat gehorig is....maar dan nog kun je normaal doen...en gewoon vragen ipv gelijk schelden en dreigen.
Weet trouwens niet wat gevaarlijker is
Een vrouw last van hormonen of mijn vrienden met burn-out...geloof dat hij tot 100 heeft geteld
Vooral ook dat oliespoor bij je voor de deur ;-)quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:22 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik ken het probleemDit is een van de redenen waarom ik van plan ben om te verhuizen. We wonen in een sociale huurwoning, maar ze kunnen het beter asociaal noemen.
Mijn bovenbuurvrouw heeft een vriend die een half jaar geleden nog door de politie werd gezocht (zij had aangifte gedaan), maar nu woont ie doodleuk weer bij haar. Hij doet niets anders dan heel de dag aan z'n brommer en scooter sleutelen. Heel leuk allemaal, maar hij ruimt z'n rotzooi niet op en heel het trappenhuis is vergeven van de benzinedampen. Aangezien dit brandgevaarlijk is heb ik een klacht ingediend bij de woningcorporatie, maar tot op heden is er niets mee gedaan. Enkel de opmerking dat ze de huismeester extra laten opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |