Met 15 uur per week heb je denk ik sowieso al 2 (of meer) wijken per dag.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef burqa_ het volgende:
Het komende jaar wil ik 24-32 uur in de week werken in afwachting van een promotieplek. Nu heb ik zitten kijken naar de functie van postbezorger en wat blijkt, er zijn 4 posities vacant in mijn directe omgeving. Een functie beslaat echter 10-15 uur. Om aan mijn uren te komen, zou ik dus twee 'wijken' tegelijk moeten vervullen. Is dit mogelijk of doet men hier per definitie niet aan en zet men één person op maximaal één 'wijk'?
Bellen kan alleen naar zo'n betaald 0900-nummer, dus ik dacht, we proberen het eerst hier
Waarschijnlijk wel inderdaad. Bij mezelf en anderen ook dat soort gevallen voorbij zien komen. Eigenlijk niet correct, als jij een contract van X uur hebt waarvoor je Y dagen moet werken moet een verlofdag je altijd X/Y aan uren kosten.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier was het eerder ook 3 uur, maar nu is het steeds wat anders. Een tijd terug hebben ze een soort basisplanning gemaakt waarbij ik even weken bijv wijk A en B moest doen en oneven weken C en D (niet dat daar in de praktijk wat van terecht komt..). Lijkt alsof ze nu gewoon de tijden van die wijken pakken of zo
Ze zijn het in ieder geval niet verplicht, maar vaak zijn ze wel bereid het te doenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef tntster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met verlof opnemen als zaterdagwerker.
Situatie:
Contract van 3 uur maar werk elke zaterdag gemiddeld 6 uren.
Heb ik dan alleen recht op 3 verlof uren of zijn ze verplicht mij 6 uur verlof af te boeken wanneer ik dat vraag ?
Ik loop vaak genoeg 25 of meer uren in de week, en voor mij is het redelijk goed te doen, terwijl ik volgens mij toch echt niet in topconditie ben. Maar ik heb een aantal jaren geleden een brommertje aangeschaft, en dat scheelt een hoop. Zeker bij bedrijventerreinen, flats en buitenwijken is dat uitermate relaxed, gewoon lekker van bus naar bus tuffen. En op daldagen heb ik mezelf aangeleerd om zo min mogelijk af te stappen, als het mogelijk is rij ik zo de voortuin in.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:58 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb ook lekker vakantieHeerlijk 3 weken (en 1 dag) vrij.
Burqa. Ik ben 1 van de weinige mensen hier die het afgelopen jaar ook echt geregeld 27 uur per
Een gemiddelde postbode is denk ik ook niet gelijk aan de gemiddelde postbezorger.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik loop vaak genoeg 25 of meer uren in de week, en voor mij is het redelijk goed te doen, terwijl ik volgens mij toch echt niet in topconditie ben. Maar ik heb een aantal jaren geleden een brommertje aangeschaft, en dat scheelt een hoop. Zeker bij bedrijventerreinen, flats en buitenwijken is dat uitermate relaxed, gewoon lekker van bus naar bus tuffen. En op daldagen heb ik mezelf aangeleerd om zo min mogelijk af te stappen, als het mogelijk is rij ik zo de voortuin in.
Moet ik ook wel zeggen dat de looptijden hier gebaseerd zijn op de snelheid van de gemiddelde postbezorger, en die zijn (bij ons, althans) door de bank genomen niet echt bijster vlot. Dus die 25 uur van mij zijn de basistijden, en in de praktijk ben ik toch wel een stukje sneller.
Maar goed, die terugverdiende tijdswinst gaat dan weer op aan benzine en hogere onderhoudskosten dan je met een fiets hebt, waarvoor die povere fietsvergoeding niet toereikend is. Gelukkig ben ik redelijk handig, en kan ik een hoop zelf.
Die worden zeker bezorgd door de pakketdienst?quote:Op donderdag 12 september 2013 06:52 schreef Dearest het volgende:
Hee, schiet eens op met mijn schoolboeken joh
Staat bij Track&Trace dat ie 5340 gram weegt, dus lijkt me wel jaquote:Op donderdag 12 september 2013 06:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Die worden zeker bezorgd door de pakketdienst?
Je boeken lezen. En vervolgens verkopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:57 schreef Dearest het volgende:
Maar er staat dus al vanaf dinsdagochtend dat de zending is ontvangen door postNL, wat doen hun 2 volle werkdagen met mijn pakketje dan?
Ja heel grappig allemaal, ik loop nu al wel weer achter qua huiswerk dus laat ze maar opschieten.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je boeken lezen. En vervolgens verkopen.
Wij hebben hier eigenlijk geen specifieke karretjeswijken. Er zijn wel 3 postbezorgers die hun wijk altijd met een karretje doen (wijken liggen naast het depot), maar op zich kan je ze ook met de fiets doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef V__L_N het volgende:
Kramerica: Jij hebt een fiets/brommer wijk. Ik een dubbele loopwijk. Ik heb zo'n leuk karretje en mijn wijk hier is ook zo gegeoroute dat je echt overal langsloopt
Postbodes doen hier enkel keertje nog wel zo iets, maar inderdaad meestal op de fiets.
Toen ik vorige zomer vrij was werd ik zelfs na 2 dagen gebeld of ze de kar konden gebruikenquote:Wij hebben hier eigenlijk geen specifieke karretjeswijken. Er zijn wel 3 postbezorgers die hun wijk altijd met een karretje doen (wijken liggen naast het depot), maar op zich kan je ze ook met de fiets doen.
Brommerwijken hebben we al helemaal niet, althans niet binnen mijn team, zelfs bij de meest uitgestrekte wijken word je geacht met de fiets te gaan.
Niet alleen tijdtechnisch maar ook plantechnisch is zoiets lastig te realiseren.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:40 schreef burqa_ het volgende:
Ik heb het zekerheidshalve ook aan postnl zelf gevraagd en kreeg bevestigd wat jullie al zeiden: ze willen er niet aan. Tijdstechnisch wordt het te moeilijk. zoiets.
Bij mij ook, kom op 85 uur uit!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
het net de laatste uitdraai van de verlofuren gezien. Het is bij mij echt een stuwmeer aan uren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |