Gaat wel lukken...mijn vriend wilde toch gaan vissen vandaag ben er maar bij gaan zitten...ff rust....quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:16 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Idd heel verstandig. Succes voor donderdag!
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
Grappig hoe iedereen hier ondanks ziekte en tegenslag stug blijft doorwerken. Ik heb die neiging zelf ook.
Ik vraag me alleen steeds vaker af waarom we dat nog doen. Je eigen gezondheid op het spel zetten voor een werkgever waar we steeds minder van hoeven te verwachten.
Is het alleen nog omdat iedereen bang is zijn of haar baan te verliezen?
Kan me voorstellen dat je je daarom extra zorgen maakt. Aan de andere kant, als je financiële situatie het toelaat, misschien een reden om er 3 maanden uit te gaan om je pees goed te laten herstellen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Het is ook mijn laatste jaarcontract
Denk daar zelf eens over na.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef gridjuh het volgende:
Zou ik weg mogen aangezien ik in de ziektewet zit...zit maar 2 straten verderop....
Ik ben niet doodziek ik kan alleen niet langer dan 5 minuten lopen....en ik loop toch al 8 weken met deze klachten...quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:10 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Denk daar zelf eens over na.
Officiëel moet je tot 13:00 thuis blijven (behalve voor bezoek aan bijvoorbeeld een arts). Je ligt niet met bijvoorbeeld hoge koorts in bed, dus volgens mij mag je ook gewoon buiten zitten met je been omhoog.quote:Zou ik weg mogen aangezien ik in de ziektewet zit...zit maar 2 straten verderop....
Goede beslissing om nu gas terug te nemen ... !quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:13 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet doodziek ik kan alleen niet langer dan 5 minuten lopen....en ik loop toch al 8 weken met deze klachten...
En ik had sowieso tot 12 uur al wel mee gegaan
Maar geen makkelijke....quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Goede beslissing om nu gas terug te nemen ... !
Hier vandaag een grote wijk met 3x HAH die overigens redelijk rap voltooid was (ruim 3 uur). Op het einde v/d ronde wel een stevige bui geïncasseerd maar een boom bood wat soelaas. HAH dat wegwaait en je de halve straat moet achtervolgen was vervelender.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ga vanaf morgen 15 dagen op vakantie mensen! Tot de 25e!
24/32 uur is volgens mij best moeilijk aante komen....quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef burqa_ het volgende:
Het komende jaar wil ik 24-32 uur in de week werken in afwachting van een promotieplek. Nu heb ik zitten kijken naar de functie van postbezorger en wat blijkt, er zijn 4 posities vacant in mijn directe omgeving. Een functie beslaat echter 10-15 uur. Om aan mijn uren te komen, zou ik dus twee 'wijken' tegelijk moeten vervullen. Is dit mogelijk of doet men hier per definitie niet aan en zet men één person op maximaal één 'wijk'?
Bellen kan alleen naar zo'n betaald 0900-nummer, dus ik dacht, we proberen het eerst hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |