Het feit dat ze nieuwe voorbereiders vragen komt deels door mij.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja maar op dinsdag zeggen heb ik niet en op donderdag mailtje sturen van als jullie mensen weten
Ik zou wel willen, maar ik hoef nu nog maar 5 dagen....die achillespeesontsteking breekt me wel op maar dat maakt niet uit. Ik probeerde zeg maar vorige week mee te denken over een passende oplossing ipv de ziektewet in te gaan....quote:Op maandag 9 september 2013 08:08 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Het feit dat ze nieuwe voorbereiders vragen komt deels door mij.Ik ben weer aangenomen bij het Autobedrijf en geef dus het voorbereiden op. Daarbij komt dat ik een zenuw klem heb zitten in m'n arm en dus niet echt kan werken de komende weken. Je mag m'n plek wel overnemen van mij.
Peter, TC, wil naar mijn idee altijd zelf met ideeën komen en niet echt iets van anderen aannemen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik hoef nu nog maar 5 dagen....die achillespeesontsteking breekt me wel op maar dat maakt niet uit. Ik probeerde zeg maar vorige week mee te denken over een passende oplossing ipv de ziektewet in te gaan....
Ik ga nu die laatste dagen maar gewoon door op 3 ibuprofen voor het werken en veel rust na het werken....t komt vanzelf ooit wel goed
T was ook Ceesquote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Peter, TC, wil naar mijn idee altijd zelf met ideeën komen en niet echt iets van anderen aannemen.
In ieder geval heel veel beterschap en inderdaad: ooit komt t wel goed
Weet je wat het is...volgens mij was het ook maand of 2/3 geleden dat ik Cees of peter heb gesproken of gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef LanaWoef het volgende:
Voornamelijk team 2, maar heb ook geholpen bij team 3 en 4.
Sorry dat ik het zeg, maar Cees is een flapdrol. Hij kan bijna niets zelf, laat bijna alles over aan een ander.
Ik snap je trouwens helemaal met die ziektewet. Ik heb vier maanden thuis gezeten en werd knettergek. Iig sterkte en alvast een fijn vakantie!
quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Peter, TC, wil naar mijn idee altijd zelf met ideeën komen en niet echt iets van anderen aannemen.
In ieder geval heel veel beterschap en inderdaad: ooit komt t wel goed
Werken jullie allebei toevallig ook in Roosendaal ofzo?quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
T was ook Cees
Welk team heb je bij voorbereid?
En ik probeerde oplossing gericht te denken ipv de ziektewet in te gaan daar heb ik zo'n hekel aan
Nee niet in roosendaal...maar we wonen sowieso bij elkaar in de straat :-)quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
[..]
Werken jullie allebei toevallig ook in Roosendaal ofzo?![]()
Toevallig ken ik ook twee TC's die zo heten op onze vestiging!
Zo'n TC heb ik momenteel ook. Echt zo'n man waarvan je je afvraagt waarom hij ooit TC is geworden. Als persoon is het een sympathieke man, maar hij is een enorme chaoot, heeft totaal geen overzicht en een geheugenspanne van 5 minuten. De planning is een puinhoop en communicatie is ver te zoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef LanaWoef het volgende:
Voornamelijk team 2, maar heb ook geholpen bij team 3 en 4.
Sorry dat ik het zeg, maar Cees is een flapdrol. Hij kan bijna niets zelf, laat bijna alles over aan een ander.
Ik loop al meer dan twee weken met een stijve nek wat doortrekt in m'n arm. Sinds anderhalve week zijn twee van m'n vingers gevoelloos geworden en doet mijn hele arm zo zeer dat ik gewoon niet kan slapen. Nu mag ik dan toch eindelijk morgen naar de neuroloog van m'n huisarts (die aan een nekhernia denkt). Ik hoop dat ie iets tegen de pijn kan doen, want 2 uur slapen per nacht breekt best wel op.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Weet je wat het is...volgens mij was het ook maand of 2/3 geleden dat ik Cees of peter heb gesproken of gezien.
En ik kan idd niet stil zitten...jij hebt een zenuwbeknelling in je arm of pols?
Vakantie gaat wel lukken
Ik ken het gevoel in de vingers maar ik had toen beknelling in mijn polsen(carpaal tunnel syndroom, beter bekend als huisvrouwensyndroom)quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik loop al meer dan twee weken met een stijve nek wat doortrekt in m'n arm. Sinds anderhalve week zijn twee van m'n vingers gevoelloos geworden en doet mijn hele arm zo zeer dat ik gewoon niet kan slapen. Nu mag ik dan toch eindelijk morgen naar de neuroloog van m'n huisarts (die aan een nekhernia denkt). Ik hoop dat ie iets tegen de pijn kan doen, want 2 uur slapen per nacht breekt best wel op.
Denk wel aan jezelf he! Je gezondheid gaat voor werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:15 schreef gridjuh het volgende:
Nog maar 5 dagen.....pffft ik ben eigenlijk helemaal op, maar ik weiger de ziektewet in te gaan
Ik twijfel nu heel sterk wat ik moet doen....quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:45 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Denk wel aan jezelf he! Je gezondheid gaat voor werk.
Luister naar je eigen lichaam. Ik heb ook twee weken doorgewerkt met een zere arm (eigenwijs) en ben bang dat het het alleen maar erger heeft gemaakt. Soms moet je even egoïstisch zijn en aan jezelf denken. Ik weet dat het moeilijk is, want zo zit ik ook niet in elkaar. Maar alsjeblieft denk aan jezelf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik twijfel nu heel sterk wat ik moet doen....
Want heb ook weleens buikgriep gehad en toen vond Cees ook dat ik nog wel kon sorteren
Zucht...nog steeds vind ik het moeilijk....het ergste is je ziet het niet aan de buitenkant, maar hoe langer ik loop hoe meer last ik krijg :-(quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:54 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Luister naar je eigen lichaam. Ik heb ook twee weken doorgewerkt met een zere arm (eigenwijs) en ben bang dat het het alleen maar erger heeft gemaakt. Soms moet je even egoïstisch zijn en aan jezelf denken. Ik weet dat het moeilijk is, want zo zit ik ook niet in elkaar. Maar alsjeblieft denk aan jezelf.
Idd heel verstandig. Succes voor donderdag!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:53 schreef gridjuh het volgende:
Op last van de fysio mij ziekgemeld...nu moet ik donderdag de tc nog bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |