Iemand hier die hier een antwoord op weet?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Sam1993 het volgende:
Kom even binnen vallen heb hier normaal niks te zoeken, zijn er mensen die weten waar je een persoon(23) met al een vastgesteld laag iq kunt laten testen op autisme? Riag, prima, lavorie etc doen dit niet onder de 80 (76). Psy q heeft een wachtlijst van 9 maanden. Hopelijk kan iemand mij verder helpen
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Sowieso op de wachtlijst gaan bij PsyQ. Wellicht kijken of je een nieuwe IQ test kan laten doen in de hoop dat er dan 80 of hoger gescoord wordt? Maar dat is niet echt voor dit topic, neem eens een kijkje hier: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #117
Ik heb op mijn 13e een IQ test gehad bij de GGZ. Dat was ná mijn ASS 'diagnose'. Kun je daar niet terecht?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:27 schreef Sam1993 het volgende:
Zijn er hier mensen bekent met instanties die volwassene testen op autisme of aanverwante stoornissen waarbij al een lager IQ is vastgesteld?
SPOILER: klaagklaagklaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik herken er wel dingen in ja (ook dat met dingen draaien).quote:Op donderdag 19 september 2013 13:50 schreef boymama2 het volgende:
Hallo,
Ik stel even mijn vraag hier in de hoop dat iemand meer weet.
Mijn buurjongetje vertoont nogal opvallend gedrag. Het is een jongetje van 2,5 jaar oud. Hij heeft al vanaf baby af aan een obsessie voor dingen die draaien. Zelf laat hij ook alles draaien.
Sinds een half jaar heeft hij een obsessie voor getallen en cijfers. Hij weet alles, kan tot 100 tellen en andersom etc.
Qua sociaal gedrag: Hij kan spelen met andere kindjes, maar het moet wel gaan zoals hij het wil. Hij maakt ook oogcontact. Is heel puur in het uiten van zijn emoties en heeft soms moeite met veranderingen.
Wanneer hij enthousiast is of een andere emotie heeft waarop hij niet weet hoe hij moet reageren, dan gaat hij tellen. Het lijkt alsof dit zijn houvast is.
Herkennen julie bepaalde autisme symptomen in zijn gedrag?
Ik weet dat hij nog erg jong is, maar ik vind het zelf allemaal wel opvallend.
Alvast bedankt
Die vraag kan je beter hier stellen denk ik:quote:Op donderdag 19 september 2013 13:50 schreef boymama2 het volgende:
Hallo,
Mijn buurjongetje vertoont nogal opvallend gedrag. Het is een jongetje van 2,5 jaar oud. Hij heeft al vanaf baby af aan een obsessie voor dingen die draaien. Zelf laat hij ook alles draaien.
Sinds een half jaar heeft hij een obsessie voor getallen en cijfers. Hij weet alles, kan tot 100 tellen en andersom etc.
Qua sociaal gedrag: Hij kan spelen met andere kindjes, maar het moet wel gaan zoals hij het wil. Hij maakt ook oogcontact. Is heel puur in het uiten van zijn emoties en heeft soms moeite met veranderingen.
Wanneer hij enthousiast is of een andere emotie heeft waarop hij niet weet hoe hij moet reageren, dan gaat hij tellen. Het lijkt alsof dit zijn houvast is.
Alvast bedankt
Ik herken hier wel veel van mijzelf inquote:Op donderdag 19 september 2013 13:50 schreef boymama2 het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben trots op mezelf!Was een kort bezoekje dan zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste keer dat ik een fokker zag, is alweer wat maanden geleden.
Ik ga wel eens naar fokmeets toe (al kom ik de helft van de keren niet opdagenmaar das weer een ander verhaal), zijn leuke mensen over het algemeen
Edit: Haha, je usericon!
"---> P O E S <--- opeenstokje, stelletje leesblinden!!!"
![]()
Ja twee uurtjes, volgende keer langer hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was een kort bezoekje dan zeker
Laatste keer dat ik een fokker zag, is alweer wat maanden geleden.
Ik ga wel eens naar fokmeets toe (al kom ik de helft van de keren niet opdagenmaar das weer een ander verhaal), zijn leuke mensen over het algemeen
PoepSopeenstokje gaat daten!!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja twee uurtjes, volgende keer langer hoorMoest even de kat uute boom kiek'n now!
Meets zou ik nooit durvenIk ben echt van het 1 op 1 contact, in groepen hou ik het allemaal niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb maar 2 fokkers 1 op 1 gemeet. 1 omdat hij moest van z'n hulpverlener en 1 omdat we toch al bijna in hetzelfde dorp woonden![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PoepSopeenstokje gaat daten!!!!
Nee man! Was een OUD-fokker die mij ging helpen met mijn draagdoek/drager voor mijn babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb maar 2 fokkers 1 op 1 gemeet. 1 omdat hij moest van z'n hulpverlener en 1 omdat we toch al bijna in hetzelfde dorp woonden![]()
Ze woont 20km verderop, dus prima te doen
![]()
Doet me ineens denken, ik heb altijd al een hangmat willen hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Troel het volgende:
Nu ben ik als draagdoekster wel heel erg benieuwd wie het was
Vlindurquote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Troel het volgende:
Nu ben ik als draagdoekster wel heel erg benieuwd wie het was
*mengt zich even in het gesprekquote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee man! Was een OUD-fokker die mij ging helpen met mijn draagdoek/drager voor mijn babyZe woont 20km verderop, dus prima te doen
Nou, er zijn draagdoeken die je daarvoor kunt gebruiken, maar ben wel bang dat je er inmiddels wat groot voor bent en beter op zoek kan gaan naar een echte hangmatquote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me ineens denken, ik heb altijd al een hangmat willen hebben
Wie is Billy?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*mengt zich even in het gesprek*
Hoe is het met Billy? Huilt hij veel of is het juist een stille baby?
/OUD
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is 1-op-1 veel rustiger en kost het minder energie omdat je je maar aan 1 persoon hoeft aan te passenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind een groep meeten eigenlijk wel makkelijker, ben je niet afhankelijk van 1 iemand.
Jouw zoontje. Ik weet z'n naam niet, dus ik noem hem maar gewoon Billy.quote:
Dit!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is 1-op-1 veel rustiger en kost het minder energie omdat je je maar aan 1 persoon hoeft aan te passen
HAHahahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jouw zoontje. Ik weet z'n naam niet, dus ik noem hem maar gewoon Billy.
Mij maakt het niks uit, ik vind beiden spannendquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind een groep meeten eigenlijk wel makkelijker, ben je niet afhankelijk van 1 iemand.
Haha, Billy is een schatje, hele rustige en lieve baby. Hij past zich heel makkelijk aan mij aan, qua ritme en slaaptijden. Een autisme-proof baby dus!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jouw zoontje. Ik weet z'n naam niet, dus ik noem hem maar gewoon Billy.
Waar woon je?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit, ik vind beiden spannend
Maar wat veel scheelt is de afstand. Hoe groter de afstand, hoe enger ik het vind
In m'n eigen dorp vind ik goed te doen. Dan ben ik alleen maar wat nerveus. Wel jammer dat er nauwelijks fokkers hier in de buurt wonen, alles verspreid over het hele land!(en Belgie
)
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, er zijn draagdoeken die je daarvoor kunt gebruiken, maar ben wel bang dat je er inmiddels wat groot voor bent en beter op zoek kan gaan naar een echte hangmat
Er zijn er nog zat bij je in de buurt hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit, ik vind beiden spannend
Maar wat veel scheelt is de afstand. Hoe groter de afstand, hoe enger ik het vind
In m'n eigen dorp vind ik goed te doen. Dan ben ik alleen maar wat nerveus. Wel jammer dat er nauwelijks fokkers hier in de buurt wonen, alles verspreid over het hele land!(en Belgie
)
Standaard grapje: in de videquote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Geen idee alleen waar ik dat ding vervolgens ga ophangen
Geen idee waar dat ligtquote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad (ik houd het even lekker algemeen)
Boven Amsterdamquote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ligtMaar niet in de buurt
Ik ken er maar 1 en die woont iets van 10 minuten bij me vandaanquote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn er nog zat bij je in de buurt hoorMaar je moet het even weten
Baby's met een vorm van autisme huilen vaak veel, dus dat is een goed teken. Rustige baby's.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha, Billy is een schatje, hele rustige en lieve baby. Hij past zich heel makkelijk aan mij aan, qua ritme en slaaptijden. Een autisme-proof baby dus!
Ik heb via internet een heleboel vrienden gemaakt. Ik probeer het altijd toch maar de combineren. Dan heb je een ontzettend intensief weekend, maar dan kan ik dus 5 vrienden in een weekend bij jou in de omgeving pakkenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 en die woont iets van 10 minuten bij me vandaan
Jammer eigenlijk dat al m'n vrienden zo ver weg wonen, maar is mee te leven
Generalisatie helaasquote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Baby's met een vorm van autisme huilen vaak veel, dus dat is een goed teken. Rustige baby's.
Ik was een hele rustige babyquote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Baby's met een vorm van autisme huilen vaak veel, dus dat is een goed teken. Rustige baby's.
Das raar, want ik was vroeger juist het tegenovergestelde van een huilbabyquote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ken je die hallen waar er boven een stuk open is? Nou, dat stuk dat mist, dat is de vide zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |