Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken. Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Spijker-kop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoekenWij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.
Of vind je dat die vraag al niet eens gesteld mag worden.
Trouwens wel raar dat het normaal kritisch denken in jouw opmerking slecht één richting vermag. En een wetenschappelijke verklaring voor iets vinden niet onder kritisch denken valt
Wat moet je hier nu weer op zeggen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar het is ik vind dat het fout is om een persoonlijk of geestelijk probleem op te lossen met zware vergif.
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu weer op zeggen?
Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Je doet zo absoluut. Zoek de nuances eens op.
Wat begreep je niet aan:quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu weer op zeggen?
Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Je doet zo absoluut. Zoek de nuances eens op.
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.
Goede poging tot nuance zoeken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feit blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Hoe kom je erbij dat dat niet magquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken.
Omdat als je normaal en kritisch kan nadenken een wetenschappelijke verklaring de enige relevante verklaring is.quote:Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.
Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.
Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus niet we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.
Gelijk - veel mensen heeft gewoon 'a good talking to' nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Het is establishment? Wie is het establishment? Ik denk dat jij ook deel uitmaakt van het establishment, aangezien je in nederland woont het dus per definitie niet slecht hebt. Waarschijnlijk op school zit of werkt... en dus volgens jouw eigen theorie ben je dan ook crimineel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.
Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen. Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wel eens mensen met ernstige depressie in je nabije omgeving gehad, en gezien hoe een anti-depressieva ze een goede duw in de rug kunnen geven? Noem dat maar niet beter van worden...
Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gelijk - veel mensen heeft gewoon 'a good talking to' nodig.
Richt dan een ziekenhuis op, boelerquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.
Ja, zo gaat dat altijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
Ja is trouwens ook niet handig in de klas de propaganda moet wel optimaal de hersenen in stromen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Totaal niet geld boeit me niet zoveel daar wordt je niet gelukkig van al hoewel veel mensen dat denken. Dat is een leugen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.
[..]
Ja, zo gaat dat altijd
De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen.
Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...quote:Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |