statgain op die held is ook ruk, is heel erg item dependantquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij heeft wel mana problemen helaas. Misschien een urn om dat op te lossen. Z'n base regen is trouwens ook echt poep
door te spelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef EpicKnife het volgende:
league of legends server down.
[ afbeelding ]
Hoe leer je dit spel nou? Ik speel wel eens 10/0 en heb geen idee wat ik doe.
Moba community in een notendop.quote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef Quotidien het volgende:
Wat is er mis met die mensen die diretide spelen? Ik geef aan dat ik nog niet weet hoe het precies werkt etc en als ik herhaaldelijk om wat duidelijkheid vraag word ik helemaal verrot gescholden
wtf ben je met Lone Druid aan het doenquote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
jemig die nieuwe heros volvo please![]()
blink jump jump blink
man man man lastig
zijn ze ook al meteen in de -cm // tournaments enabled?
Greevils is honderd keer leuker dan diretidequote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
mode met greevils vond ik niks, diretide is ook maar matigje krijgt zelfs geen mass items meer nu
dus zelfs dat is eraf
volvo?quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
jemig die nieuwe heros volvo please![]()
blink jump jump blink
man man man lastig
zijn ze ook al meteen in de -cm // tournaments enabled?
Heb je een replay? (Dotabuff) :> ben wel benieuwdquote:Op donderdag 21 november 2013 08:36 schreef Frag_adder het volgende:
Gister zo een vage pot gehad. Iedereen quede voor diretide, in plaats dat iedereen meteen in de lijst stond kwamen er 1 voor 1 mensen bij, het bleek een all pick te zijn terwijl iedereen voor diretide ging. En het spel had gewoon GEEN animaties. Nou was dat met sniper niet zo vreselijk irritant maar onze timbersaw had dus een onzichtbare cirkelzaag en hun puck kon gewoon niet inschatten wanneer zijn bol te gebruikenDaarintegen zagen wij weer zijn ulti niet...
Ik had precies hetzelfde allen quede ik voor all random. Geen animaties, geen particle effects, niks. Erg leuk als je tegen kunkka en abbadon moet. Geen attack animation, geen shield effect, geen boot animationquote:Op donderdag 21 november 2013 08:36 schreef Frag_adder het volgende:
Gister zo een vage pot gehad. Iedereen quede voor diretide, in plaats dat iedereen meteen in de lijst stond kwamen er 1 voor 1 mensen bij, het bleek een all pick te zijn terwijl iedereen voor diretide ging. En het spel had gewoon GEEN animaties. Nou was dat met sniper niet zo vreselijk irritant maar onze timbersaw had dus een onzichtbare cirkelzaag en hun puck kon gewoon niet inschatten wanneer zijn bol te gebruikenDaarintegen zagen wij weer zijn ulti niet...
ik zal vanavond even kijken of hij er bij staat, gisteren stond hij nog niet in mijn lijst van games en op dotabuff staat hij nu ook nog niet dus ik vrees dat er geen stats zijn opgenomen,.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef hehehe het volgende:
[..]
Heb je een replay? (Dotabuff) :> ben wel benieuwd
snelste manier om pro te wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:49 schreef hehehe het volgende:
[..]
wtf ben je met Lone Druid aan het doen![]()
![]()
volvo please dateert al veel eerder dan de diretide perikelen! ik associeer me niet met de huilie's die huil(d)en over diretidequote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
volvo?
nvm:
http://knowyourmeme.com/memes/events/diretide
sws knowyourmeme zit vol.met idiotenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
snelste manier om pro te worden
[..]
volvo please dateert al veel eerder dan de diretide perikelen! ik associeer me niet met de huilie's die huil(d)en over diretidevolvo disband
Niiiiiiiiiiiicequote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gecrafed. Recept was uit een scroll kistje
wat is dat 2e item in die vakjes? dat groene keverdingquote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gecrafed. Recept was uit een scroll kistje
Nicequote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef hehehe het volgende:
http://blog.dota2.com/2013/12/matchmaking/
Alphed of nog iets.quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat is dat 2e item in die vakjes? dat groene keverding
Wat een lijst. Welke zijn nou eventueel echt handig om in een config te proppen?quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef hehehe het volgende:
Dit is misschien wel handig
http://dota2.gamepedia.com/List_of_Console_Commands
Handig, vooral die eerstequote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef Xblister het volgende:
con_enable 1
Deze vond ik wel super handig om in je autoexec te hebben. het zorgt er eigenlijk voor dat de console werkt. maar dat je niet meteen de console te zien krijgt bij startup wat je dus bij -console wel hebt
alias "focus_on_top_rune" "dota_camera_setpos -2273.898682 1232.745483 982.072876; bind F2 focus_on_bot_rune"
alias "focus_on_bot_rune" "dota_camera_setpos 3035.773438 -2972.680176 966.072937; bind F2 focus_on_hero"
alias "focus_on_hero" "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow; bind F2 focus_on_top_rune"
bind "F2" "focus_on_top_rune"
En deze zorgt ervoor dat als je op f2 drukt je snel naar de runes kan kijken.je cycled er dan zegmaar doorheen en bij de 3e keer drukken kom je weer bij je hero.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Net weer met 4 Russen üntermenschen die geen woord Engels spraken en maar constant zaten te feeden. Straks weer een melding dat ik in low prio queue zit omdat ik heb geleaved.
Ik speel voor mijn plezier, waarom zou ik mijn tijd verdoen door een uur lang met mongolen te zitten die niet willen luisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 21:06 schreef hehehe het volgende:
[..]
Handig, vooral die eerste. Ik heb deze altijd aan: cl_showfps
[..]Games leaven
Dan moet je ook niet klagen dat je in low prio terecht komt.quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel voor mijn plezier, waarom zou ik mijn tijd verdoen door een uur lang met mongolen te zitten die niet willen luisteren.
Als Valve gewoon fatsoenlijk mensen weert die geen Engels spreken dan was er geen probleem geweest.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen dat je in low prio terecht komt.
Ik zie niet waarom je russen zou weren, heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee. hier en daar wel een irritante maar net zo vaak engelssprekenden die vervelend zijn. Daarnaast ook vaak zat goede potten gehad met russen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als Valve gewoon fatsoenlijk mensen weert die geen Engels spreken dan was er geen probleem geweest.
Dan speel je het niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je russen zou weren, heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee. hier en daar wel een irritante maar net zo vaak engelssprekenden die vervelend zijn. Daarnaast ook vaak zat goede potten gehad met russen.
Ingame name?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Quotidien het volgende:
Eindelijk een mic, nu kan ik keihard gaan hijgen en slechte muziek in de achtergrond afspelen.
Ja daar zijn er echt 20 van.. Mijne is MikexNLquote:
Tering dat duurde langquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Quotidien het volgende:
Eindelijk een mic, nu kan ik keihard gaan hijgen en slechte muziek in de achtergrond afspelen.
je bent geliefdquote:
watquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb ooit op het punt gestaan jou zo een ding te donerenMaar je gaf toen aan dat je geen mic wilde. Dus pech
We-ken geleden. Had het niet expliciet gevraagd. Alleen waarom je nog steeds geen mic had. Je antwoorde iets als geen geld (wist ik al ivm schaarste baantjes schubbekutteveen) , ga wss toch niet gebruiken , eng en heeft mn moeder last van.quote:
Legion Commanderquote:
Hij update bij mij niet... ik kan iig niet met legion spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef Xblister het volgende:
Legion command, net even 2 potjes mee gespeeld maar wat een hero
ach so. thanks! Dat nieuwe speltype ook op test?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef fwokker het volgende:
Hij speelt op de test server, LC is not niet in the gewone client.
Xhero siege was altijd wel cool! Vanavond een flink gaan spelen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:52 schreef hehehe het volgende:
nu aan het downloaden :> wraith night is X hero siege (voor de mensen die wc3 hebben gespeeld)
Ik ben te slecht om jullie lastig te vallen. Maybe in de nabije toekomst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:04 schreef Xblister het volgende:
Misschien kunnen we een party maken? zo met random mensen schiet ook maar niet op.
MikexNL << steamname
we zijn allemaal slecht, ik feed altijd aan één stuk door.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ben te slecht om jullie lastig te vallen. Maybe in de nabije toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |