watquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb ooit op het punt gestaan jou zo een ding te donerenMaar je gaf toen aan dat je geen mic wilde. Dus pech
We-ken geleden. Had het niet expliciet gevraagd. Alleen waarom je nog steeds geen mic had. Je antwoorde iets als geen geld (wist ik al ivm schaarste baantjes schubbekutteveen) , ga wss toch niet gebruiken , eng en heeft mn moeder last van.quote:
Legion Commanderquote:
Hij update bij mij niet... ik kan iig niet met legion spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef Xblister het volgende:
Legion command, net even 2 potjes mee gespeeld maar wat een hero
ach so. thanks! Dat nieuwe speltype ook op test?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef fwokker het volgende:
Hij speelt op de test server, LC is not niet in the gewone client.
Xhero siege was altijd wel cool! Vanavond een flink gaan spelen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:52 schreef hehehe het volgende:
nu aan het downloaden :> wraith night is X hero siege (voor de mensen die wc3 hebben gespeeld)
Ik ben te slecht om jullie lastig te vallen. Maybe in de nabije toekomst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:04 schreef Xblister het volgende:
Misschien kunnen we een party maken? zo met random mensen schiet ook maar niet op.
MikexNL << steamname
we zijn allemaal slecht, ik feed altijd aan één stuk door.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ben te slecht om jullie lastig te vallen. Maybe in de nabije toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |