SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb en witte htc one x, mag dat wel?
Nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb en witte htc one x, mag dat wel?
Die telefoon bestaat niet eens. De mini's kwamen pas vanaf de S3.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.
Met die witte iPhone zeker!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef tetouaribo het volgende:
Damn jij bent lelijk. Afkomstig van die ene jongen.
Hij heeft ook de S3 mini, maar dat was het eerste model van de mini's, dus noem ik die gewoon DE mini.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Die telefoon bestaat niet eens. De mini's kwamen pas vanaf de S3.
Volgens TS is je broertje een kasthomo nohhh!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.
Ga ik zo doen. Geen tijd voor vanochtend, maar tot nu toe weinig klachten.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts moet eens in de spiegel kijken
Verstuurd vanaf mijn witte iPhone 8S 39G
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Volgens TS is je broertje een kasthomo nohhh!
doe effe je kipfiletje goed trouwens, ik weet dat je die in hebt omdat je ene tiet kleiner is dan de ander, maar het is de bedoeling dat dat niet op moet vallenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Geen tijd voor vanochtend, maar tot nu toe weinig klachten.
Toch bedankt dat je er even op attendeerde.
Ik ookquote:
Ben jij die met 1 grijze en 1 donkere wenkbrauw? Het lijkt alsof je continu verbaasd kijkt. Beetje gek wel. Een 19.2 is toch wel hoog. 14.4, max.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
doe effe je kipfiletje goed trouwens, ik weet dat je die in hebt omdat je ene tiet kleiner is dan de ander, maar het is de bedoeling dat dat niet op moet vallen
grgr die jongen op het klapstoeltje aan de deurkant met het 19.2/10 uiterlijk
Zou ik toch wel hebben als ik jou was!!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef mrpat het volgende:
Ik heb noodgedwongen een witte. Het was of direct een witte mee of 3 weken wachten op een zwarte. Keuze snel gemaakt en ik heb er totaal geen spijt van.
Neuh heb er geen last van. De helft van m'n mannelijke collega's heeft er ook een en iPhone is iPhone ;-) interesseer me weinig in wat andere mensen van me denkenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zou ik toch wel hebben als ik jou was!!
But still.....quote:Op donderdag 5 september 2013 08:52 schreef mrpat het volgende:
[..]
Neuh heb er geen last van. De helft van m'n mannelijke collega's heeft er ook een en iPhone is iPhone ;-) interesseer me weinig in wat andere mensen van me denken
En dat noem je noodgedwongen?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef mrpat het volgende:
Ik heb noodgedwongen een witte. Het was of direct een witte mee of 3 weken wachten op een zwarte. Keuze snel gemaakt en ik heb er totaal geen spijt van.
Nou ik vind het behoorlijk belangrijk want zodra er een lekkere man in het vizier is en hij blijkt witte iPhone te hebben dan is het al over. Jammer, geen voortplanting niks. Behoorlijk cruciaal wel hoor. Onderschat het niet!!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie geeft een reet om de kleur.
Heb je zo'n inhoudsloos leven dat je je bezig moet houden met dit soort triviale zaken?_!
En nee ik heb geen witte ipoon.
Alles behalve fanboy hier. Heb zelf niet eens een iphone.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Bubble-Urp het volgende:
Verkapt fangirl / reclame-topic. Noem het toch GVD telefoons en geen iPhones. Tis ook maar de enige reden he, dat je iPhone wil schrijven, dat je zulk een totaal onzinnig topic begint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets persoonlijks ZarB, maar ik krijg ronduit de schijt van dit soort gedrag. Typische omschrijving ook weer van gasten die een "iPhone" hebben i.p.v. een telefoon. Met hun scheiding, strakke hemdjes, roze schoentjes.... Hoezo typisch.
Ik hoor de frustratie van iemand die zich geen iPhone kan veroorlovenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Bubble-Urp het volgende:
Verkapt fangirl / reclame-topic. Noem het toch GVD telefoons en geen iPhones. Tis ook maar de enige reden he, dat je iPhone wil schrijven, dat je zulk een totaal onzinnig topic begint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets persoonlijks ZarB, maar ik krijg ronduit de schijt van dit soort gedrag. Typische omschrijving ook weer van gasten die een "iPhone" hebben i.p.v. een telefoon. Met hun scheiding, strakke hemdjes, roze schoentjes.... Hoezo typisch.
Omdat witte telefoons voor vrouwen zijn en zwarte voor mannen. Wel een beetje blijven opletten he.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef ElPollo het volgende:
Ik had achteraf gezien liever de witte galaxy note 10.1 gehad ipv. de zwarte. En met de yubikey heb ik ook gekozen voor de witte ipv. de zwarte. Waarom niet?
Ow sorry.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat witte telefoons voor vrouwen zijn en zwarte voor mannen. Wel een beetje blijven opletten he.
KLB / Mannen met een witte iPhonequote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Ow sorry.
Heb je toevallig een linkje naar dat regelement?
Dan kan ik me even inlezen om goed met de discussie mee te doen.
Is dat niet vanzelfsprekend?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:39 schreef ZarB het volgende:
Een leuk luchtig topic van Zarbie op de donderdagochtend
Nou Frankie, meestal schroom ik niet om wat zwaardere onderwerpen aan te snijden hoor. Dat moet je me toch wel nageven.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelfsprekend?
Ze liegt mensen dit is NIET waar.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alles behalve fanboy hier. Heb zelf niet eens een iphone.
Waarom heb je een nieuw account?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:08 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ze liegt mensen dit is NIET waar.
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik vind het behoorlijk belangrijk want zodra er een lekkere man in het vizier is en hij blijkt witte iPhone te hebben dan is het al over. Jammer, geen voortplanting niks. Behoorlijk cruciaal wel hoor. Onderschat het niet!!
Dit, dikke.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.
Hahaquote:
Vind ik ook, zelfde als met roze shirtsquote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Gwniemand het volgende:
Een echte man kan dat gewoon hebben hoor!
Waar jij je druk over kan maken
Altijd sterke opmerking. Touchéquote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.
Ik heb een zwarte iPhone 5 (en een zwarte iPhone 4).quote:
Of mannen die geen virusscanner op hun telefoon willen draaienquote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom hebben mannen sowieso een iPhone? Die dingen zijn voor mensen zonder verstand van techniek (vrouwen en bejaarden dus).
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik ook, zelfde als met roze shirts
telefoon ziet er wel tof uit, qua design etc, toetsenbordje is ook handig. Jammer van dat klote android ;/quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Klopt.
Heb jij een witte iphone?
Beste telefoon wat ik heb gehad, heb een werkende blackberry, iphone en htc gewoon hier liggen maar die zijn gewoon vergeleken met deze gay.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
telefoon ziet er wel tof uit, qua design etc, toetsenbordje is ook handig. Jammer van dat klote android ;/
In before.quote:
quote:
Ja maar daar houd ik van.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hetero is zo mainstream.![]()
[ afbeelding ]
hahah homoquote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hetero is zo mainstream.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |