Neuh heb er geen last van. De helft van m'n mannelijke collega's heeft er ook een en iPhone is iPhone ;-) interesseer me weinig in wat andere mensen van me denkenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zou ik toch wel hebben als ik jou was!!
But still.....quote:Op donderdag 5 september 2013 08:52 schreef mrpat het volgende:
[..]
Neuh heb er geen last van. De helft van m'n mannelijke collega's heeft er ook een en iPhone is iPhone ;-) interesseer me weinig in wat andere mensen van me denken
En dat noem je noodgedwongen?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef mrpat het volgende:
Ik heb noodgedwongen een witte. Het was of direct een witte mee of 3 weken wachten op een zwarte. Keuze snel gemaakt en ik heb er totaal geen spijt van.
Nou ik vind het behoorlijk belangrijk want zodra er een lekkere man in het vizier is en hij blijkt witte iPhone te hebben dan is het al over. Jammer, geen voortplanting niks. Behoorlijk cruciaal wel hoor. Onderschat het niet!!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie geeft een reet om de kleur.
Heb je zo'n inhoudsloos leven dat je je bezig moet houden met dit soort triviale zaken?_!
En nee ik heb geen witte ipoon.
Alles behalve fanboy hier. Heb zelf niet eens een iphone.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Bubble-Urp het volgende:
Verkapt fangirl / reclame-topic. Noem het toch GVD telefoons en geen iPhones. Tis ook maar de enige reden he, dat je iPhone wil schrijven, dat je zulk een totaal onzinnig topic begint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets persoonlijks ZarB, maar ik krijg ronduit de schijt van dit soort gedrag. Typische omschrijving ook weer van gasten die een "iPhone" hebben i.p.v. een telefoon. Met hun scheiding, strakke hemdjes, roze schoentjes.... Hoezo typisch.
Ik hoor de frustratie van iemand die zich geen iPhone kan veroorlovenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Bubble-Urp het volgende:
Verkapt fangirl / reclame-topic. Noem het toch GVD telefoons en geen iPhones. Tis ook maar de enige reden he, dat je iPhone wil schrijven, dat je zulk een totaal onzinnig topic begint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets persoonlijks ZarB, maar ik krijg ronduit de schijt van dit soort gedrag. Typische omschrijving ook weer van gasten die een "iPhone" hebben i.p.v. een telefoon. Met hun scheiding, strakke hemdjes, roze schoentjes.... Hoezo typisch.
Omdat witte telefoons voor vrouwen zijn en zwarte voor mannen. Wel een beetje blijven opletten he.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef ElPollo het volgende:
Ik had achteraf gezien liever de witte galaxy note 10.1 gehad ipv. de zwarte. En met de yubikey heb ik ook gekozen voor de witte ipv. de zwarte. Waarom niet?
Ow sorry.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat witte telefoons voor vrouwen zijn en zwarte voor mannen. Wel een beetje blijven opletten he.
KLB / Mannen met een witte iPhonequote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Ow sorry.
Heb je toevallig een linkje naar dat regelement?
Dan kan ik me even inlezen om goed met de discussie mee te doen.
Is dat niet vanzelfsprekend?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:39 schreef ZarB het volgende:
Een leuk luchtig topic van Zarbie op de donderdagochtend
Nou Frankie, meestal schroom ik niet om wat zwaardere onderwerpen aan te snijden hoor. Dat moet je me toch wel nageven.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelfsprekend?
Ze liegt mensen dit is NIET waar.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alles behalve fanboy hier. Heb zelf niet eens een iphone.
Waarom heb je een nieuw account?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:08 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ze liegt mensen dit is NIET waar.
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik vind het behoorlijk belangrijk want zodra er een lekkere man in het vizier is en hij blijkt witte iPhone te hebben dan is het al over. Jammer, geen voortplanting niks. Behoorlijk cruciaal wel hoor. Onderschat het niet!!
Dit, dikke.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.
Hahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |