SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb en witte htc one x, mag dat wel?
Nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb en witte htc one x, mag dat wel?
Die telefoon bestaat niet eens. De mini's kwamen pas vanaf de S3.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.
Met die witte iPhone zeker!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef tetouaribo het volgende:
Damn jij bent lelijk. Afkomstig van die ene jongen.
Hij heeft ook de S3 mini, maar dat was het eerste model van de mini's, dus noem ik die gewoon DE mini.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Die telefoon bestaat niet eens. De mini's kwamen pas vanaf de S3.
Volgens TS is je broertje een kasthomo nohhh!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een witte Samsung Galaxy S mini.
Ga ik zo doen. Geen tijd voor vanochtend, maar tot nu toe weinig klachten.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts moet eens in de spiegel kijken
Verstuurd vanaf mijn witte iPhone 8S 39G
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Volgens TS is je broertje een kasthomo nohhh!
doe effe je kipfiletje goed trouwens, ik weet dat je die in hebt omdat je ene tiet kleiner is dan de ander, maar het is de bedoeling dat dat niet op moet vallenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Geen tijd voor vanochtend, maar tot nu toe weinig klachten.
Toch bedankt dat je er even op attendeerde.
Ik ookquote:
Ben jij die met 1 grijze en 1 donkere wenkbrauw? Het lijkt alsof je continu verbaasd kijkt. Beetje gek wel. Een 19.2 is toch wel hoog. 14.4, max.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
doe effe je kipfiletje goed trouwens, ik weet dat je die in hebt omdat je ene tiet kleiner is dan de ander, maar het is de bedoeling dat dat niet op moet vallen
grgr die jongen op het klapstoeltje aan de deurkant met het 19.2/10 uiterlijk
Zou ik toch wel hebben als ik jou was!!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef mrpat het volgende:
Ik heb noodgedwongen een witte. Het was of direct een witte mee of 3 weken wachten op een zwarte. Keuze snel gemaakt en ik heb er totaal geen spijt van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |