CDA.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Op welke partij zullen de brandstapel-mensen stemmen?
Nu weten we in ieder geval zeker dat na Ad en Marthijn nooit meer een pedo uit de kast durft te komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit item was vanavond in PowNews, zelfde volk.
Je kent het verhaalquote:
Niet uitgebreid nee.quote:
Ene oor in andere oor uit dan, ik heb er wel eens wat over gepost in 3fm. Maar goed. Zoals iemand anders in het vorige topic al aangaf, die grens is flinterdun. Iemand van 14 met iemand van 15 is geen enkel probleem, iemand van 18 is al iemand die misbruik wil maken van de situatie en iemand van 22 is een smeerlap. Terwijl ze het 6 van de 10 keer zelf uitlokken, en zich maar zoveel mogelijk kleden en make-up oppleuren om eruit te zien als 20.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet niet uitgebreid. Serieus.
Hmm oke, klopt wel ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ene oor in andere oor uit dan, ik heb er wel eens wat over gepost in 3fm. Maar goed. Zoals iemand anders in het vorige topic al aangaf, die grens is flinterdun. Iemand van 14 met iemand van 15 is geen enkel probleem, iemand van 18 is al iemand die misbruik wil maken van de situatie en iemand van 22 is een smeerlap. Terwijl ze het 6 van de 10 keer zelf uitlokken, en zich maar zoveel mogelijk kleden en make-up oppleuren om eruit te zien als 20.
tuurlijk wel kijkcijfers enzoquote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef Taurus het volgende:
Wat een gênant item zeg, over die pedofielen. Ik durfde niet meer te kijken. Die nodig je toch niet uit daar.
nee de PvdA is groot in Deventerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal PVV'ers. Die willen denk ik ook een Marokkaans jochie dat een fiets heeft gejat in elkaar slaan met de hele buurt.
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxxquote:
Maar ze willen wel serieus genomen wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxx![]()
gvd dat zulke mensen toch stemrecht hebbenJe kan ook totaal geen discussie met ze voeren, want ze begrijpen het niet en zijn niet voor rede vatbaar.
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtquote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxx![]()
gvd dat zulke mensen toch stemrecht hebbenJe kan ook totaal geen discussie met ze voeren, want ze begrijpen het niet en zijn niet voor rede vatbaar.
Als ze iets in hun hoofd hebben krijg je het ook moeilijker uit. Argumenten begrijpen ze niet en ze houden gewoon vast aan dat ene standpunt dat ze hebben ingenomen. Nuance of relativering zit er totaal niet inquote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtEen vermoeden is vast al genoeg reden voor ze om je te lynchen
Doet me denken aan de heksenjachten uit de middeleeuwen, brr
Echt he. En het maakt ook niet uit of je enkel verkeerde gedachten hebt, maar jezelf inhoudt omdat je weet dat het verkeerd is, of dat je een praktiserend pedofiel bent. Als je die verkeerde gedachtes alleen al hebt is een doodstraf gerechtvaardigdquote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtEen vermoeden is vast al genoeg reden voor ze om je te lynchen
Doet me denken aan de heksenjachten uit de middeleeuwen, brr
"U bent hier aan het demonstreren, waarom?"quote:Op donderdag 5 september 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit item was vanavond in PowNews, zelfde volk.
Hun functie is ons er continue, zonder dat zij dat zelf doorhebben, aan te blijven herinneren dat beschaving relatief is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Syntix het volgende:
Even serieus, wat hebben we aan zulke mensen in onze samenleving?
Vond het idee dat je iemand voor een gedachte maar preventief moet opsluiten wel een Topshow.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef Vatta het volgende:
Dat klootjesvolk zal zelf ook wel niet helemaal zuiver zijn. Zulk volk de gelegenheid geven te vertellen hoe het in de maatschappij geregeld moet zijn. Laat me niet lachen.
TV SC SBS6 avondquote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef TLC het volgende:
En mensen maar zeiken over Marrokanen, Turken en weet ik wat![]()
Nederlands sbs6 kijkend tokkievolkmogen ze van mij ook op een eiland zetten
Doodstraf, niet opsluiten.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het idee dat je iemand voor een gedachte maar preventief moet opsluiten wel een Topshow.
Die gaan hun visie geven op het droomboekquote:Op donderdag 5 september 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
komt het 'deventer volks panel' vandaag weer ?
Zelf zwaar ongelukkig i hun leven. Dan is massaal je woede op iemand richten wel lekker natuurlijk. Makkelijk, dat ook.quote:
ho ho, probleemwijken was ook van SBS he.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef TLC het volgende:
En mensen maar zeiken over Marrokanen, Turken en weet ik wat![]()
Nederlands sbs6 kijkend tokkievolkmogen ze van mij ook op een eiland zetten
Droomboek, die post ging gelijk de bak in. Maar verder hoop ik wel op wat smeuig nieuwsquote:Op donderdag 5 september 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
komt het 'deventer volks panel' vandaag weer ?
BS.quote:alles komt aan bod en niets blijft onbesproken
Dat is stiloquote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nog dommer dan het achtereind van een varken.
Die zonnebril ook op d'r hoofd_
Is dat die ene die heel dat lied in de grond boorde?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Holland 4
Over het goud op het WK roeien
Wim Daniëls
Wim komt vertellen over het Droomboek dat vandaag uitkomt
En nog iemand die nog niet bekend is.
Het onderwerp over het Droomboek wordt vast leuk, gezien zijn commentaar vorige keer op het Koningslied.
Ja die, hij haalde allerlei spelfouten eruit toen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is dat die ene die heel dat lied in de grond boorde?
Precies dit.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Ik vind Wim Daniels eigenlijk best wel kut. Het was twee keer leuk, nu vind hij zichzelf te leuk.
Eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Ik vind Wim Daniels eigenlijk best wel kut. Het was twee keer leuk, nu vind hij zichzelf te leuk.
Ho stop, oei.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Scheelt, ik heb hem nog maar 1x gezien.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Ja ik zag het al en wilde het nog verbeteren, maar ik werd meteen gequote dus jaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ho stop, oei.
Vind [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeden navvend.
Nu mag je nooit meer zeuren over andermans taalvautenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zag het al en wilde het nog verbeteren, maar ik werd meteen gequote dus ja
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Ik vind Wim Daniels eigenlijk best wel compleet kut.
Er waren er gewoon nog drie die het niet hadden gezien. Heftig.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zag het al en wilde het nog verbeteren, maar ik werd meteen gequote dus ja
Tetten.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Tot die tijd:
http://www.vevo.com/watch(...)%2ft.co%2fxyFTeY43Ab
Tetten.
[ afbeelding ]
Ik ook. De rest is saai.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het item met Daniels wel leuk gaat vinden
ik ook Karinaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het item met Daniels wel leuk gaat vinden
Ja nu!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Is Wim Daniëls al aan de beurt?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Is Wim Daniëls al aan de beurt?
Vanaf 10-09-2013 zijn mensen zonder plaatje onder hun naam niet meer welkom in dit topic. Dit om het overzicht te houden hierzo. Dank.quote:
Opflikkeren.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vanaf 10-09-2013 zijn mensen zonder plaatje onder hun naam niet meer welkom in dit topic. Dit om het overzicht te houden hierzo. Dank.
Na 11 september heb jij geen plaatje meer.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vanaf 10-09-2013 zijn mensen zonder plaatje onder hun naam niet meer welkom in dit topic. Dit om het overzicht te houden hierzo. Dank.
Eerst mogen geen pics & fun meer in KvdB topics, dan wordt Alors keihard afgestraft om een klein foutje, en nu worden alle UI-loze users op de trein gezet?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Uh, nee?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft alors ook een ban?
#teamalors
Oke vooruit. Je mag doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerst mogen geen pics & fun meer in KvdB topics, dan wordt Alors keihard afgestraft om een klein foutje, en nu worden alle UI-loze users op de trein gezet?
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerst mogen geen pics & fun meer in KvdB topics, dan wordt Alors keihard afgestraft om een klein foutje, en nu worden alle UI-loze users op de trein gezet?
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg een grammar nazi op mijn dak.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft alors ook een ban?
#teamalors
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg een grammar nazi op mijn dak.
Wim Daniels?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
#teamjohannes danquote:
Je zou ook het probleem niet bij een ander kunnen neerleggen?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
de aids van de samenlevingquote:
Ik denk juist gaven ze maar eens eerder die beelden vrij. Bij Opsporing Verzocht zie je soms beelden of vragen over zaken die al een jaar oud zijn, wie herinnert zich daar nog iets van?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Te gek voor woorden toch. Je zoekt iemand met spoed en ipv je meest effectieve middel in te zetten zou je eerst moeten overwegen of een foto of vervaagde foto () ook zou kunnen helpen
Behalve als ze minderjarig zijn, dan mag het niet. Ofzo. Iig niet in beeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
In België noemen ze gewoon die gasten bij de voor -en achternaam.
Hier kennen we die lui nu toch ook bij naam?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
In Roemenië met die Kunsthal-roof, toen kwamen ze gewoon vol met hun bakkes op de tv op het politiebureauquote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Door internet.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier kennen we die lui nu toch ook bij naam?
Achternaam wordt niet genoemd.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Brent leysen oid geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek niet uit bij deze tafel.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik was net mijn vlees aan het pompen....
Ik sta nog altijd achter #teamjohannes. Een team een taakquote:
quote:
Allemaal 1.95+quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Mechiel, Kaj en Boaz. Dat zijn namen mensen.
Boaz van de Beatz?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Koorballetjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik was die jongen met het #FreeJohannes spandoek.quote:
En de jongens zijn allemaal hard.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Lekker met een stelletje bois lange halen maken, nohomo.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Dat klinkt Pauw bekend in de oren, mensen die in de boot willen.
De stagiaire, iemand moet het doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Wie neemt hij vandaag eigenlijk mee..?
Ik dacht dat je niet meer keek.quote:
Bij het vorige item ben ik weggezapt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer keek.
Praten met onbekendenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
In die coupe ga ik niet zitten in ieder geval
Ik heb een keer naar hem moeten luisterenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
In de trein voor je lol naar leugenaar Diederik Stapel luisteren? Voor geen goud!
Ik ben blij dat ik er van af ben.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik stond vanavond platgedrukt in een treincoupe met 35 graden en geen airco. Ook dat is die leven als OV-reiziger mensen.
Ik heb met terugwerkende kracht medelijden met de mensen om je heen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik stond vanavond platgedrukt in een treincoupe met 35 graden en geen airco. Ook dat is die leven als OV-reiziger mensen.
Die heeft Marco toch gerekruteerd?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Paul van Vliet afzeiken is altijd +1.
Ja leuk.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb met terugwerkende kracht medelijden met de mensen om je heen.
Voor die mensen in de trein niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer iets a la een Koningslied-bash verwacht idd.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
Wimpie komt niet echt uit de verf vanavond.
Misschien hebben ze wel gezegd dat ie niet zo schijtlollig moest gaan lopen doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had meer iets a la een Koningslied-bash verwacht idd.
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het wel halen, gratis tenslotte
Hij doet alleen anaal, vandaar dat hij alleen maar negertjes maakt waardoor iedereen denkt dat ze geadopteerd zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
Mijn droom is mijn eigen Megalomaan.
Moet je wel naar de boekhandel lopenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja moet ik naar buiten, dat is best eng. Nog enger dan die praatcoupe bijna.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je wel naar de boekhandel lopen
Heb liever de Slechtst geklede man van Nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Dit topic heeft wel wat meer Humberto Tan nodig
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-als-minnaar.dhtml
Heeft iemand ooit iets gelezen van die vent?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Pieter Waterdrinker
Nederlandse schrijver in Moskou over de G20, Rusland en Poetin
Weer?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef alors het volgende:
Als die meid dezelfde is als die ik op het nieuws zag, kunnen de heren het broekje weer uit doen.
De keren dat hij het 3x of vaker moet zeggen zijn het leukst.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
moet altijd lachen als witteman goedenavond door het publiek heen roept
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Alma Mustafic
Over de zaak rond haar in 1995 in Srebrenica vermoorde vader
Liesbeth Zegveld
Advocaat van de nabestaanden van Rizo Mustafic
Tommy Wieringa
Over het schrijven van korte verhalen en het Twee Minuten Festival
Pieter Waterdrinker
Nederlandse schrijver in Moskou over de G20, Rusland en Poetin
Beatrice de Graaf
Terrorisme-expert over de vrijlating van Samir A.
Gewoon in je wijnglas pissenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Off topic, ik ben vergeten eerst nog even naar de wc te gaan
En nu is het een beetje een bende op de bank?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
zet een pan op de vloer, kun je blijven kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ach, laat maar zachtjes lopen. Zit je op een leren bank??quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ontopic schrijf je aan elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ben alweer terug, on topic weer jongens.
Vooruit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ben alweer terug, on topic weer jongens.
Zit ze in de studio?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef alors het volgende:
Als die meid dezelfde is als die ik op het nieuws zag, kunnen de heren het broekje weer uit doen.
Ja het was deze. Maar het valt wel wat mee als ik haar nu weer zo zie, al is ze zeker niet lelijk.quote:
Dat is dezelfdequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Deze vind ik niet zo, de vorige wel inderdaad.
Pauw zou haar de boot niet uittrappen, dus ik zou haar mijn bed ook niet uittrappen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het was deze. Maar het valt wel wat mee als ik haar nu weer zo zie, al is ze zeker niet lelijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het was deze. Maar het valt wel wat mee als ik haar nu weer zo zie, al is ze zeker niet lelijk.
Natasja Froger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
Die advocate lijkt op een Koefnoentypetje
Ja, van zijn vader.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
marcodej zit zeker met twee handjes in het broekje.
Eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
marcodej zit zeker met twee handjes in het broekje.
wie is dit nuquote:
oh toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |