CDA.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Op welke partij zullen de brandstapel-mensen stemmen?
Nu weten we in ieder geval zeker dat na Ad en Marthijn nooit meer een pedo uit de kast durft te komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit item was vanavond in PowNews, zelfde volk.
Je kent het verhaalquote:
Niet uitgebreid nee.quote:
Ene oor in andere oor uit dan, ik heb er wel eens wat over gepost in 3fm. Maar goed. Zoals iemand anders in het vorige topic al aangaf, die grens is flinterdun. Iemand van 14 met iemand van 15 is geen enkel probleem, iemand van 18 is al iemand die misbruik wil maken van de situatie en iemand van 22 is een smeerlap. Terwijl ze het 6 van de 10 keer zelf uitlokken, en zich maar zoveel mogelijk kleden en make-up oppleuren om eruit te zien als 20.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet niet uitgebreid. Serieus.
Hmm oke, klopt wel ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ene oor in andere oor uit dan, ik heb er wel eens wat over gepost in 3fm. Maar goed. Zoals iemand anders in het vorige topic al aangaf, die grens is flinterdun. Iemand van 14 met iemand van 15 is geen enkel probleem, iemand van 18 is al iemand die misbruik wil maken van de situatie en iemand van 22 is een smeerlap. Terwijl ze het 6 van de 10 keer zelf uitlokken, en zich maar zoveel mogelijk kleden en make-up oppleuren om eruit te zien als 20.
tuurlijk wel kijkcijfers enzoquote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef Taurus het volgende:
Wat een gênant item zeg, over die pedofielen. Ik durfde niet meer te kijken. Die nodig je toch niet uit daar.
nee de PvdA is groot in Deventerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal PVV'ers. Die willen denk ik ook een Marokkaans jochie dat een fiets heeft gejat in elkaar slaan met de hele buurt.
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxxquote:
Maar ze willen wel serieus genomen wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxx![]()
gvd dat zulke mensen toch stemrecht hebbenJe kan ook totaal geen discussie met ze voeren, want ze begrijpen het niet en zijn niet voor rede vatbaar.
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtquote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
DE juiste bijdrage uit het vorige topic door Mortaxx![]()
gvd dat zulke mensen toch stemrecht hebbenJe kan ook totaal geen discussie met ze voeren, want ze begrijpen het niet en zijn niet voor rede vatbaar.
Als ze iets in hun hoofd hebben krijg je het ook moeilijker uit. Argumenten begrijpen ze niet en ze houden gewoon vast aan dat ene standpunt dat ze hebben ingenomen. Nuance of relativering zit er totaal niet inquote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtEen vermoeden is vast al genoeg reden voor ze om je te lynchen
Doet me denken aan de heksenjachten uit de middeleeuwen, brr
Echt he. En het maakt ook niet uit of je enkel verkeerde gedachten hebt, maar jezelf inhoudt omdat je weet dat het verkeerd is, of dat je een praktiserend pedofiel bent. Als je die verkeerde gedachtes alleen al hebt is een doodstraf gerechtvaardigdquote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, je zal maar vals beschuldigd worden van pedofilie met die mensen in de buurtEen vermoeden is vast al genoeg reden voor ze om je te lynchen
Doet me denken aan de heksenjachten uit de middeleeuwen, brr
"U bent hier aan het demonstreren, waarom?"quote:Op donderdag 5 september 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit item was vanavond in PowNews, zelfde volk.
Hun functie is ons er continue, zonder dat zij dat zelf doorhebben, aan te blijven herinneren dat beschaving relatief is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Syntix het volgende:
Even serieus, wat hebben we aan zulke mensen in onze samenleving?
Vond het idee dat je iemand voor een gedachte maar preventief moet opsluiten wel een Topshow.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef Vatta het volgende:
Dat klootjesvolk zal zelf ook wel niet helemaal zuiver zijn. Zulk volk de gelegenheid geven te vertellen hoe het in de maatschappij geregeld moet zijn. Laat me niet lachen.
TV SC SBS6 avondquote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef TLC het volgende:
En mensen maar zeiken over Marrokanen, Turken en weet ik wat![]()
Nederlands sbs6 kijkend tokkievolkmogen ze van mij ook op een eiland zetten
Doodstraf, niet opsluiten.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het idee dat je iemand voor een gedachte maar preventief moet opsluiten wel een Topshow.
Die gaan hun visie geven op het droomboekquote:Op donderdag 5 september 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
komt het 'deventer volks panel' vandaag weer ?
Zelf zwaar ongelukkig i hun leven. Dan is massaal je woede op iemand richten wel lekker natuurlijk. Makkelijk, dat ook.quote:
ho ho, probleemwijken was ook van SBS he.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef TLC het volgende:
En mensen maar zeiken over Marrokanen, Turken en weet ik wat![]()
Nederlands sbs6 kijkend tokkievolkmogen ze van mij ook op een eiland zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |