Die wil ik echt al tijden zien, sinds ik de trailer maanden geleden zagquote:Op woensdag 25 september 2013 01:40 schreef ChickenMan het volgende:
[ afbeelding ]
The Kings of Summer
Zeer goede coming-of-age film. Zitten een paar geweldige karakters tussen, en is soms erg geestig. En die soundtrack.Geweldige film als je je weer even een jong ventje wil wanen. 8.5
Over een jongen met down syndroom die eigenlijk wel gewoon heel intelligent is (universiteit), maar dus met al die vooroordelen te maken krijgt dat zulke mensen verstandelijk nog een kind zijn. Ook in de liefde. Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de hoofdrolspeler.quote:
In de bios gezien en vorige week op dvd gekocht, mede vanwege de schitterende soundtrackquote:Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef pokkerdepok het volgende:
gisteren gekeken:
Beasts of the Southern Wild (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
film over een 6 jarig meisje die met haar alcoholistische, zieke vader leeft in een rivierdelta met wat andere outcasts en hillbillies, ver van de bewoonde wereld. de grote overstroming ligt altijd op de loer en ook the Beasts, die tevoorschijn zullen komen als de poolkappen smelten en iedereen zullen verzwelgen.... haar vader bereid haar voor op een keihard leven aleen, in de wildernis..
prachtig. soms kabbelt ie een beetje te veel voort (soms letterlijk..) maar vreemd genoeg dacht ik tijdens de aftiteling dat dat eigenlijk perfect was. dus ja, dan is het gewoon een meesterwerkje.
en ik ben meestal niet kapot van oscar films, dat pretentieuze gedoe. maar deze verdiende het echt.
8.5
Ook gezien deze week, hoewel de bijna 2 uur zo voorbij gingen en ik me dus kennelijk prima vermaakt heb miste ik toch wat meer inzicht in de voorbereidingen van de acties. Dat had het denk ik nog een sterker gemaakt, nu is het allemaal erg vluchtig en daardoor wat afgeraffeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Timo20 het volgende:
Now You See Me
Hippe actie film over een groep goochelaars die er een soort Robin Hood-mentaliteit op nahouden door het beroven van banken en het geld te schenken aan het publiek.
Rechercheur Mark Ruffalo moet ze, samen met de mooie interpol agente Melanie Laurent, proberen een halt toe te roepen.
Een leuk verhaal met een, voor mij althans, verrassende conclusie dat op een flitsende manier in beeld wordt gebracht. Er zit flink wat humor in en de cast, onder leiding van een goede Jesse Eisenberg, is sterk.
Geen wereld topper maar ik heb me er goed mee vermaakt.
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:18 schreef casper019 het volgende:
[..]
Haha ik wou niet te veel spoilen,
Maar het gaat over een man met het symdroom van down die een universitair diploma heeft en dan gaat werken. Dan word hij verlieft op een collega... maar de omgeveing vind dat niks.
en dan tjaaaaaaaaaaaaaaa
en daarnaast zie je ook dingen over het leven van andere mensen met het syndroom van down en hun gevoelens. Erg mooi!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over een jongen met down syndroom die eigenlijk wel gewoon heel intelligent is (universiteit), maar dus met al die vooroordelen te maken krijgt dat zulke mensen verstandelijk nog een kind zijn. Ook in de liefde. Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de hoofdrolspeler.
het is wel grappig mijn vriendin heeft het boek gelezen en je mist in de film echt heel veel. Er zit bijvoorbeeld een telefoongesprek met veel implicaties in het boek en ook in de film maar in de film hoor je maar 1 kant van het gesprek en daarin wordt echt totaal niet duidelijk wat er aan de hand is. Wat mij betreft is de film te dun, er zijn echt essentiele dingen die je niet kunt raden zelfs niet naar gissen die het het verhaal zo veel interessanter maken...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Boven is het stil
En stil dat het was. Qua gesproken tekst is het vast een heel dun script, maar wat de ogen en blikken van de hoofdrolspeler zeggen is des te meer. Heel heel stil spel, af en toe gemompel. Maar dat wat er achter schuilgaat spreekt boekdelen. Schitterende laatste rol van de onlangs overleden Jeroen Willems. Ik moest er aan wennen, want veel gebeurt er niet, maar het is een mooie karakterschets.
Dat er meer aan de hand is (veel meer) tussen vader en zoon dat blijkt wel in de subtekst en in de letterlijke tekst aan het einde van de film. Ze laten het echter een beetje vaag. Bewust? Onbewust? Geen idee. Ben wel benieuwd naar het boek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is wel grappig mijn vriendin heeft het boek gelezen en je mist in de film echt heel veel. Er zit bijvoorbeeld een telefoongesprek met veel implicaties in het boek en ook in de film maar in de film hoor je maar 1 kant van het gesprek en daarin wordt echt totaal niet duidelijk wat er aan de hand is. Wat mij betreft is de film te dun, er zijn echt essentiele dingen die je niet kunt raden zelfs niet naar gissen die het het verhaal zo veel interessanter maken...
De film is een schets van hoe een zoon omgaat met de laatste paar dagen van zijn oude pa... het boek heeft veel meer lagen.
Precies nadat ik de film gezien had had ik ook allemaal vragen aan mijn vriendin, maar al mijn ideeën klopte niet met het boek... opzich is dat ook wel interesant het is zo'n film die volgensmij iedereen anders interpreteert.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er meer aan de hand is (veel meer) tussen vader en zoon dat blijkt wel in de subtekst en in de letterlijke tekst aan het einde van de film. Ze laten het echter een beetje vaag. Bewust? Onbewust? Geen idee. Ben wel benieuwd naar het boek.
Die blonde chick was wel verdomd geil....quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef casper019 het volgende:
CURSE OF CHUCKY
[ afbeelding ]
ondanks dat ik van chucky hou vond ik hem toch iets tegenvallen, heb me er op zich mee vermaakt maar het had beter gekunt.
Ik vind het vooral jammer/minder dat het allemaal maar in 1 huis afspeelde, op een paar korte scenes na zie je helemaal niks van buiten het huis (zoals bijv bij de 1e delen van child's play)
De acteerprestaties zijn goed genoeg voor een film als deze, en tja verder ziek chucky er wel cool uit.
Maar het blaast geen nieuw leven in ''chucky'', tis een geinige film om te zien maar meer ook niet...
6- omdat het chucky is
Thx voor de tip! Net gekeken en inderdaad erg leuke/goede film!quote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef casper019 het volgende:
CASTAWAY oN THE MOON
[ afbeelding ]
WAUW wat een geweldige film! zelfden heb ik zon goeie film gezien, de film pakt je en laat je niet meer los, de film duurt vrij lang, maar de tijd vliegt voorbij.
Er zit ook een leuke lichte humor in de film, en ook het acteerwerk was prima.
1 van de beste Koreaanse, maar ook 1 van de beste films die ik ooit gezien heb.
9.5
Ik geef het een 7.5, kon me erg in de sfeer en realisme vinden van de filmquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:53 schreef 1ce het volgende:
Europa Report (2013) - IMDb
Europa Report - Sci-Fi in de stijl van "Apollo 18" en "Moon".
Was wel een leuke film, maar de er zaten wat gaten in het verhaal. Het gaat om een team van 6 astronauten (waarvan eigenlijk 2 kosmonauten zijn), die op een maan van Jupiter gaan checken of er 'leven' is. Ze zoeken naar bacteriën en sporen. Her en der gebeuren er onverwachte dingen, waar deze zes mensen voor bepaalde dilemma's komen te staan. Echter, en daar gaat het de fout in, deze zowel fysiek, psychologisch, mentaal en qua intelligentie extreem gestaalde mensen zijn meer dan toen jaar opgeleid om onmiddelijk conform protocol te werk te gaan, ook al zijn er levens in het geding.
Een hele andere film: "Apollo 13", laat precies zien hoe gedreven en professioneel astronauten zijn, als het echt telt. In deze film gaan ze ieder dilemma helemaal afwegen. ERG vervelend. Er werken duizenden mensen voor bedrijven die investeren in ruimtevaart, astronauten zijn een zeer select gezelschap - het zijn het soort mensen die zonder overmant te worden door stress, terwijl ze een marathon aan het lopen zijn ethisch en praktisch zeer ingewikkelde zaken in seconden op te lossen. Dat zie je hier niet terug. En ondanks het Sci-Fi aspect wil de film uiterst realistisch te werk gaan.
6.0
Klopt, dat ging idd wel snel voorbij. Voor veel diepgang moet je niet bij deze film zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:16 schreef danos het volgende:
[..]
Ook gezien deze week, hoewel de bijna 2 uur zo voorbij gingen en ik me dus kennelijk prima vermaakt heb miste ik toch wat meer inzicht in de voorbereidingen van de acties. Dat had het denk ik nog een sterker gemaakt, nu is het allemaal erg vluchtig en daardoor wat afgeraffeld.
Wilde hier inderdaad net over schrijven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef kroepoek89 het volgende:
[ afbeelding ]
Disconnect (2012) - IMDb
Een zeer sterke film in het drama/thriller genre
de verschillende verhaallijnen worden goed uitgediept en is tot het eind meeslepend.
Cijfer: 7.5
Idd een goede film.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wilde hier inderdaad net over schrijven.
Zeer sterke film, richt zich op meerdere verhaallijnen maar dat is niet verwarrend of storend. Alle personen in de film krijgen met een soort cybercrime te maken. Een stel wordt beroofd doordat iemand online een virus op hun computer zet, een jongen wordt slachtoffer van een cyber bully, een jongen die bij een sexchatroom werkt loopt gevaar om opgepakt te worden omdat een reporter een interview met hem doet. Tot het einde goed, al vind ik het jammer dat het einde open was omdat ik wilde weten hoe het afliep met één van de hoofdpersonen.
Disconnect (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
Imdb: 7.5
Ik: 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de film voor mij in de eerste plaats een positieve film met in de hoofdrol een innemend meisje dat het heft in eigen handen wil nemen.
Wadjda is de eerste film die geheel in Saoedi-Arabië gedraaid werd, en bovendien door een vrouw. De film is de inzending van Saoedi-Arabië voor de Oscar voor de beste niet-Engelstalige film in 2014, de eerste inzending van het land ooit. Tot slot: in hoeverre het de verdienste is van de film weet ik niet, maar vrouwen mogen sinds dit jaar fietsen in Saoedi-Arabië.
IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 8
Die waren in deel 1 wel erg goed in ieder gevalquote:Op zondag 29 september 2013 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
Despicable Me 2 (2013) (NL gesproken)
Tja, mijn dochter vond het leuk, ik totaal niet. Weinig grappen, slap verhaal en irritante karakters. Misschien komt het omdat ik naar de Nederlands gesproken versie ben geweest, maar het lijkt me niet dat de Engelse stemmen deze film hebben kunnen redden.
4.6/10
Niet gezien, kan ik er dus niet over oordelen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die waren in deel 1 wel erg goed in ieder geval
Persoonlijk vind ik voice-acting bij een animatiefilm altijd wel cruciaal. Die kinderen merken dat niet zo, maar jij als volwassene zeker wel denk ik. Daarnaast is een vervolgfilm toch vaak ook minder. Deel 1 vond ik echt een van de leukste animatiefilms afgelopen jaren. Had een leuk verhaal en de voice-acting was echt heel goed met veel bekende comedy acteurs en actrices (Steve Carrell, Jason Segel, Russell Brand, Will Arnett, Kristen Wiig o.a.)quote:Op zondag 29 september 2013 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet gezien, kan ik er dus niet over oordelen.
Deel 1 kreeg een 7.6 op IMDb en deel 2 7.7
Best opmerkelijk in mijn ogen, want ik vond film op sommige momenten zelfs ongepast worden. En de 3D voegde ook geen ene reet toe.
Zal wel iets mis met mij zijn
Toch maar even deeltje 1 kijken danquote:Op zondag 29 september 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik voice-acting bij een animatiefilm altijd wel cruciaal. Die kinderen merken dat niet zo, maar jij als volwassene zeker wel denk ik. Daarnaast is een vervolgfilm toch vaak ook minder. Deel 1 vond ik echt een van de leukste animatiefilms afgelopen jaren. Had een leuk verhaal en de voice-acting was echt heel goed met veel bekende comedy acteurs en actrices (Steve Carrell, Jason Segel, Russell Brand, Will Arnett, Kristen Wiig o.a.)
De Engelse versie vond ik zelf erg leuk, net als deel 1. Prima humor. Een juiste dosis van kind naar volwassen humor.quote:Op zondag 29 september 2013 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
Despicable Me 2 (2013) (NL gesproken)
Tja, mijn dochter vond het leuk, ik totaal niet. Weinig grappen, slap verhaal en irritante karakters. Misschien komt het omdat ik naar de Nederlands gesproken versie ben geweest, maar het lijkt me niet dat de Engelse stemmen deze film hebben kunnen redden.
4.6/10
persoonlijk vond ik hem een beetje tegenvallen,quote:De bloeddorstige koning Hyperion (Mickey Rourke) laat met zijn leger een spoor van vernietiging achter in het oude Griekenland. Hyperion is op zoek naar de boog van Epirus. Daarmee wil hij de Goden van Olympus omverwerpen en zichzelf tot heerser van de wereld kronen. Een door Zeus (Luke Evans) uitverkoren sterfelijke, Theseus (Henry Cavill), moet het gevecht tegen Hyperion leiden. Met de hulp van het orakel Phaedra (Freida Pinto) verzamelt de jonge krijger genoeg mannen om zich heen om het op te nemen tegen de verraderlijke koning en zijn leger.
tell us more !quote:Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
A SINGLE SHOT
http://www.rogerebert.com/reviews/a-single-shot-2013
[ afbeelding ]
Matig, heel matig...
quote:
en het producerend debuut van Slash van GnR, deze film. Ik vond hem matig, omdat je de plotwendingen her en der al ziet aankomen, de acteurs niet echt briljant spelen en er her en der flink gejat lijkt van o.a. The Ring / Ringu .quote:De film gaat over een pastoor die samen met zijn familie naar een plattelandsdorpje verhuist waar iedereen overdreven vriendelijk is. Maar in deze op het eerste gezicht ingeslapen gemeenschap wacht een gruwelijke reeks gebeurtenissen op hen. Een van hun dochters krijgt te maken met gruwelijke visioenen, terwijl haar jongere zusje wordt uitgekozen voor een duivels ritueel.
't Was Predator 2quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef speknek het volgende:
Gisteren ook al Predator op tv, kon vijftien jaar nadat ik hem voor het laatst gezien heb nog steeds de meeste dialogen meepraten. Ook al met Jesse Ventura, de twee actiespierbundels cum staatsgouverneurs.
Het is Movies voor Mannen Schwarzenegger/Stallone weken ofzo op RTL7, gisteren inderdaad 3 x Arnie op 1 avond, vanavond 2x Conan en zondag o.a. Commandoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm dan zijn ze beide op dezelfde avond uitgezonden, denk ikIk zat later op de avond Predator 2 te kijken
Die moet ik nog altijd kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:43 schreef speknek het volgende:
Maakt niet uit, zondag herkansing, de beste film van de jaren 80,Commando
.
het is echt met afstand de beste slechte actiefilm ooitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die moet ik nog altijd kijken
Toen Alyssa Milano nog klein lief en schattig wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:43 schreef speknek het volgende:
.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:43 schreef speknek het volgende:
.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die moet ik nog altijd kijken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het is echt met afstand de beste slechte actiefilm ooitalles eraan is belachelijk.
Matrix: “Remember, stay downwind.”quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Toen Alyssa Milano nog klein lief en schattig wasen net vers uit de serie Who's The Boss met Tony Danza kwam rollen.
Nou, ik heb 'm dus een dag of wat geleden gezien (eindelijk) maar eerlijkheidshalve vond ik het (zoals ik al eerder uitte = zal wel niets zijn) maar zo zo. Eigenlijk vond ik de film verre van spectaculair en eigenlijk te ongeloofwaardig. Het deed mij heel veel denken aan die oude Godzilla films van weleer toen ik die monsters zag die de mensheid bedreigden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef ChickenMan het volgende:
Ook Pacific Rim gekeken. Toch wel de beste zomerblockbuster van het jaar hoor. De film wordt nooit vervelend, wat Man Of Steel en die nieuwe Star Trek wel lukte. De actie is gewoon dik, net zoals de CGI. Geen hoogstaand verhaaltje, maar prima. 7.5
Volgens mij is het precies de bedoeling dat je daar aan moest denken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'm dus een dag of wat geleden gezien (eindelijk) maar eerlijkheidshalve vond ik het (zoals ik al eerder uitte = zal wel niets zijn) maar zo zo. Eigenlijk vond ik de film verre van spectaculair en eigenlijk te ongeloofwaardig. Het deed mij heel veel denken aan die oude Godzilla films van weleer toen ik die monsters zag die de mensheid bedreigden.
Deed mij eerder komisch als in![]()
![]()
aan.
Idd echt heel raar dat een film, waarin monsters kaijus worden genoemd als ode aan oude Japanse monsterfilms (een genre dat toevallig ook kaiju heet), je doet denken aan dat genre.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies de bedoeling dat je daar aan moest denken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:43 schreef speknek het volgende:
.
Vanmiddag ook gezien, vond het een fantastische film. Ron Howard weet (alweer) een bekend echt gebeurd verhaal om te buigen in een geweldige film, ik denk ook voor niet-F1 fans inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:40 schreef sasquatsch het volgende:
Rush (2013) - IMDb
Vandaag heb ik Rush in de voorpremière in de bioscoop gezien. En ik moet zeggen, die film heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Dit keer geen racefilm met een simpel verhaal zoals Days of Thunder, Grand Prix, Le Mans of Driven, maar een echte geloofwaardige film over de Formule 1. Het is spectaculair met een goed (grotendeels waargebeurd, misschien daarom wel) verhaal dat imho ook goed is uitgewerkt.
Zonder al te veel te spoileren, centraal in deze film staat niet de Formule 1 (maar voor de fan een grote bonus), maar gaat het vooral om de rivaliteit tussen James Hunt en Niki Lauda en hoe die twee elkaar juist door die rivaliteit inspireren. Beiden zijn tegenpolen van elkaar, de één de sexy playboy en feestbeest (Hunt, gespeeld door Chris Hemsworth) en de ander de ingetogen, berekende coureur die vroeg naar bed gaat (Lauda, gespeeld door Daniel Bruhl). Die tegenstellingen worden in de film mooi naar voren gebracht zonder dat het zwart/wit is of je het gevoel krijgt dat je voor de één of de ander moet kiezen.
Bruhl's acteerprestatie is in mijn ogen (en die van vele anderen) Oscar waardig. Je denkt niet met een acteur te maken te hebben, maar echt met Niki Lauda, zo goed zet hij Niki Lauda neer.
Zonder twijfel de beste racefilm die ik gezien heb en een absolute aanrader, en niet alleen voor de F1 fan.
laatst ook gezien. Indrukwekkende film en hoe 1 leugentje zo alles op de kop kan zetten...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:14 schreef andreas612 het volgende:
Jagten (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
Een oppas in een kinderdagverblijf wordt beschuldigd van pedofilie nadat 1 van betreffende kinderen dat tegen een andere oppas heeft gezegd. Wat volgt is de hele malaise rondom zijn persoonlijke problemen en rondom de problemen van betrokkenen.
Sterk acteerwerk van 'le chiffre'. Echt een van de betere films van de laatste 3 jaar.
IMDB: 8.2/10
Ik: 8.7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvoorstelbaar dat ze deze film aan classificeren als een blockbuster.
Het zal er in de bios in 3D allemaal best mooi uitzien en met de digitale techniek kunnen ze veel in de film maar dat is zeker geen garantie voor een goed verhaal of dito acteerwerk.
De actie is wel oké maar dat tussendoor geneuzel van die 2 wetenschappers en persoonlijk drama van de hoofdrolspelers is behoorlijk irritant..
Daarbij is er wel heel duidelijk leentjebuur gespeeld bij Independence Day, met als hoogtepunt, of dieptepunt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...![]()
We zullen het er maar op houden dat ik van een ouwelullen generatie ben maar de laatste tijd draait er wel veel bagger in de bios![]()
Een 5 en dat is voor de actie.
Ik vind Running Man toch van een andere orde. Dat zouden ze vaker moeten doen, een beetje satire en maatschappijkritiek door de actie heen mengen, dat is ook gewoon vermaak, het hoeft daardoor niet meteen een zware film te worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef speknek het volgende:
Running Man. Een film die nooit ophoudt relevant en volkomen over the top te zijn.
Gisteren ook al Predator op tv, kon vijftien jaar nadat ik hem voor het laatst gezien heb nog steeds de meeste dialogen meepraten. Ook al met Jesse Ventura, de twee actiespierbundels cum staatsgouverneurs.
Deze gisteren toevallig gezien en na de redelijke positieve reviews hier in het topic viel het me enorm tegen. Het verhaal is flinterdun en gaat werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:13 schreef penny-wise het volgende:
Pacific Rim
[ afbeelding ]
Gvd, wat een slechte k-film.
De actie is wel oké maar dat tussendoor geneuzel van die 2 wetenschappers en persoonlijk drama van de hoofdrolspelers is behoorlijk irritant..
Een 5 en dat is voor de actie.
Haha dat is niet 'een groep mensen'. Dat zijn Jack Kerouac en Allen Ginsberg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Magic Trip (2011) - IMDb
In 1964 is een groep een road trip gaan maken van de west kust naar de oost kust van Amerika.
Dit hebben ze zelf met 16mm camera's vastgelegd. De films waren in vergetenheid geraakt en er was nooit iets van ge-edit. tot 2011, toen hebben ze er een mooie film van hun reis gemaakt.
een reis van 2 weken met LSD/Speed trippende mensen.
Ik wou dat ik er bij had mogen zijn.
8/10
ja er zullen vast mensen zijn die ze kennen, ik ben 26 en ken ze nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef Mainport het volgende:
[..]
Haha dat is niet 'een groep mensen'. Dat zijn Jack Kerouac en Allen Ginsberg.
Ik ken ze wel, maar er zijn een hoop die ze helemaal niet kennen hier hoor, dus don't worry en ga een boek van Jack lezen om ze te leren kennenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja er zullen vast mensen zijn die ze kennen, ik ben 26 en ken ze nietmaar alsnog vermakelijk
Één lange reclame, man, man...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef casper019 het volgende:
THE INTERNSHIP
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom deze film op imdb hoger dan een 6 krijgt want echt....
Ik vind owen wilson een best goeie acteer, veel van zijn film hebben wel wat grappigs en luchtigs en daar hou ik van. Maar deze film, was dus echt totaal niks.
Om te beginne heb verhaal sloeg compleet nergens op, 2 vrienden soliciteren bij google, en vervolgens moeten ze een soort race houden met andere teams wie uiteindelijk wint word aangenomen, en dat houd ook in sporten en andere dingen, dus t verhaal is al min.
Dan het acteer werk is op sommige momenten gewoon tenenkrommend slecht,
en dan ook nog bevat de film geen grappen, ik heb geeneens kunnen glimlachen, en ook het einde was zo voorspelbaar als de pest, evenals de ''plotwendingen'''
EN daarnaast duurde de film ook nog eens veels te lang,
Kortom, NIET kijken, 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben sci-fi fan en vond het leuk over de top dus 6.5.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Kom jij altijd op die manier tot je conclusies?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gravity (2013)
Het probleem bij deze film is het script en de lengte.
De film duurt nog geen 90 minuten, dus alles komt in een sneltreinvaart voorbij.
Er zijn nauwelijks rustpunten.
Ook miste ik de filosofische laag uit de inmiddels klassieke sci-fi films 2001: ASO en Solyaris.
Het script heeft weinig om het lijf en de dialogen zijn niet overtuigend.
Het einde van de film viel me ook tegen.
Ik vond het weinig realistisch, na alle gebeurtenissen.
Prima film dus
8/10
die film is zo bizar slecht dat het bijna lijkt alsof het opzettelijk isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef Samson het volgende:
Kijk ik net "The Happening", maar heb ik het nu goed dat daar gewoon in geknipt is, misschien in verband met tijdstip van uitzenden? Kan me het bijna niet voorstellen maar af en toe skipte de film toch wel ineens naar een ander punt? Bereslechte film trouwens. Anderen dit misschien opgemerkt?
Je pakt nu alleen de negatieve punten eruit, terwijl er ook positieve punten worden genoemd:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kom jij altijd op die manier tot je conclusies?.
En als je dan ook gelijk even de hele zin erbij pakt en niet alleen het eerste stukje:quote:De 3D heeft deze keer echt een meerwaarde en leent zich perfect voor dit avontuur net buiten de dampkring. Fantastische cgi en ditto soundtrack zuigen je de ruimte in. Acteerwerk was ook prima, zeker van Sandra Bullock.
Voortaan dus eerst je bril opzetten voordat je onterechte kritiek gaat leveren op iemand's mening.quote:Prima film dus, die jammer genoeg wat steken laat vallen
Vind het een prima film, behoorlijk origineel ook en leuk script. Geen juweeltje maar wel prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef Samson het volgende:
Kijk ik net "The Happening", maar heb ik het nu goed dat daar gewoon in geknipt is, misschien in verband met tijdstip van uitzenden? Kan me het bijna niet voorstellen maar af en toe skipte de film toch wel ineens naar een ander punt? Bereslechte film trouwens. Anderen dit misschien opgemerkt?
Je bent eerder negatief dan positief, bedoel ik maar te zeggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je pakt nu alleen de negatieve punten eruit, terwijl er ook positieve punten worden genoemd:
[..]
En als je dan ook gelijk even de hele zin erbij pakt en niet alleen het eerste stukje:
[..]
Voortaan dus eerst je bril opzetten voordat je onterechte kritiek gaat leveren op iemand's mening.
Het is dan ook gewoon een TV-serie waarbij deze film een aanvulling is op het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:33 schreef casper019 het volgende:
CRIMI CLOWNS DE MOVIE
[ afbeelding ]
Wat een rare film, Ik vond e rniks aan. De film gaat over een familie/stel clowns die allemaal wat geks hebben en die vervolgens overvallen gaan plegen. Maar er zit totaal geen diepgang of spanning in, afentoe komt er iemand tussendoor die een soort verhaal verteller is wat de vaart uit de film haalt.
En t gehele verhaal, achteraf vraag je je af, waar ehb je naar gekeken.
waardeloos.
1
Had je oprecht iets anders verwacht voor je ging kijken? Kijk alleen die filmposter al manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef casper019 het volgende:
THE INTERNSHIP
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom deze film op imdb hoger dan een 6 krijgt want echt....
Ik vind owen wilson een best goeie acteer, veel van zijn film hebben wel wat grappigs en luchtigs en daar hou ik van. Maar deze film, was dus echt totaal niks.
Om te beginne heb verhaal sloeg compleet nergens op, 2 vrienden soliciteren bij google, en vervolgens moeten ze een soort race houden met andere teams wie uiteindelijk wint word aangenomen, en dat houd ook in sporten en andere dingen, dus t verhaal is al min.
Dan het acteer werk is op sommige momenten gewoon tenenkrommend slecht,
en dan ook nog bevat de film geen grappen, ik heb geeneens kunnen glimlachen, en ook het einde was zo voorspelbaar als de pest, evenals de ''plotwendingen'''
EN daarnaast duurde de film ook nog eens veels te lang,
Kortom, NIET kijken, 4
Het is Chrome, op een Mac.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:01 schreef Flixxy het volgende:
[..]
En waarom is die browser in de poster van Safari (?) en niet van Google Chrome?
Alles waar De Movie achter staat is doorgaans prut van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een TV-serie waarbij deze film een aanvulling is op het eerste seizoen.
Movie: The Moviequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef danos het volgende:
[..]
Alles waar De Movie achter staat is doorgaans prut van de bovenste plank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |