Ik vind Running Man toch van een andere orde. Dat zouden ze vaker moeten doen, een beetje satire en maatschappijkritiek door de actie heen mengen, dat is ook gewoon vermaak, het hoeft daardoor niet meteen een zware film te worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef speknek het volgende:
Running Man. Een film die nooit ophoudt relevant en volkomen over the top te zijn.
Gisteren ook al Predator op tv, kon vijftien jaar nadat ik hem voor het laatst gezien heb nog steeds de meeste dialogen meepraten. Ook al met Jesse Ventura, de twee actiespierbundels cum staatsgouverneurs.
Deze gisteren toevallig gezien en na de redelijke positieve reviews hier in het topic viel het me enorm tegen. Het verhaal is flinterdun en gaat werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:13 schreef penny-wise het volgende:
Pacific Rim
[ afbeelding ]
Gvd, wat een slechte k-film.
De actie is wel oké maar dat tussendoor geneuzel van die 2 wetenschappers en persoonlijk drama van de hoofdrolspelers is behoorlijk irritant..
Een 5 en dat is voor de actie.
Haha dat is niet 'een groep mensen'. Dat zijn Jack Kerouac en Allen Ginsberg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Magic Trip (2011) - IMDb
In 1964 is een groep een road trip gaan maken van de west kust naar de oost kust van Amerika.
Dit hebben ze zelf met 16mm camera's vastgelegd. De films waren in vergetenheid geraakt en er was nooit iets van ge-edit. tot 2011, toen hebben ze er een mooie film van hun reis gemaakt.
een reis van 2 weken met LSD/Speed trippende mensen.
Ik wou dat ik er bij had mogen zijn.
8/10
ja er zullen vast mensen zijn die ze kennen, ik ben 26 en ken ze nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef Mainport het volgende:
[..]
Haha dat is niet 'een groep mensen'. Dat zijn Jack Kerouac en Allen Ginsberg.
Ik ken ze wel, maar er zijn een hoop die ze helemaal niet kennen hier hoor, dus don't worry en ga een boek van Jack lezen om ze te leren kennenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja er zullen vast mensen zijn die ze kennen, ik ben 26 en ken ze nietmaar alsnog vermakelijk
Één lange reclame, man, man...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef casper019 het volgende:
THE INTERNSHIP
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom deze film op imdb hoger dan een 6 krijgt want echt....
Ik vind owen wilson een best goeie acteer, veel van zijn film hebben wel wat grappigs en luchtigs en daar hou ik van. Maar deze film, was dus echt totaal niks.
Om te beginne heb verhaal sloeg compleet nergens op, 2 vrienden soliciteren bij google, en vervolgens moeten ze een soort race houden met andere teams wie uiteindelijk wint word aangenomen, en dat houd ook in sporten en andere dingen, dus t verhaal is al min.
Dan het acteer werk is op sommige momenten gewoon tenenkrommend slecht,
en dan ook nog bevat de film geen grappen, ik heb geeneens kunnen glimlachen, en ook het einde was zo voorspelbaar als de pest, evenals de ''plotwendingen'''
EN daarnaast duurde de film ook nog eens veels te lang,
Kortom, NIET kijken, 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben sci-fi fan en vond het leuk over de top dus 6.5.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Kom jij altijd op die manier tot je conclusies?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gravity (2013)
Het probleem bij deze film is het script en de lengte.
De film duurt nog geen 90 minuten, dus alles komt in een sneltreinvaart voorbij.
Er zijn nauwelijks rustpunten.
Ook miste ik de filosofische laag uit de inmiddels klassieke sci-fi films 2001: ASO en Solyaris.
Het script heeft weinig om het lijf en de dialogen zijn niet overtuigend.
Het einde van de film viel me ook tegen.
Ik vond het weinig realistisch, na alle gebeurtenissen.
Prima film dus
8/10
die film is zo bizar slecht dat het bijna lijkt alsof het opzettelijk isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef Samson het volgende:
Kijk ik net "The Happening", maar heb ik het nu goed dat daar gewoon in geknipt is, misschien in verband met tijdstip van uitzenden? Kan me het bijna niet voorstellen maar af en toe skipte de film toch wel ineens naar een ander punt? Bereslechte film trouwens. Anderen dit misschien opgemerkt?
Je pakt nu alleen de negatieve punten eruit, terwijl er ook positieve punten worden genoemd:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kom jij altijd op die manier tot je conclusies?.
En als je dan ook gelijk even de hele zin erbij pakt en niet alleen het eerste stukje:quote:De 3D heeft deze keer echt een meerwaarde en leent zich perfect voor dit avontuur net buiten de dampkring. Fantastische cgi en ditto soundtrack zuigen je de ruimte in. Acteerwerk was ook prima, zeker van Sandra Bullock.
Voortaan dus eerst je bril opzetten voordat je onterechte kritiek gaat leveren op iemand's mening.quote:Prima film dus, die jammer genoeg wat steken laat vallen
Vind het een prima film, behoorlijk origineel ook en leuk script. Geen juweeltje maar wel prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef Samson het volgende:
Kijk ik net "The Happening", maar heb ik het nu goed dat daar gewoon in geknipt is, misschien in verband met tijdstip van uitzenden? Kan me het bijna niet voorstellen maar af en toe skipte de film toch wel ineens naar een ander punt? Bereslechte film trouwens. Anderen dit misschien opgemerkt?
Je bent eerder negatief dan positief, bedoel ik maar te zeggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je pakt nu alleen de negatieve punten eruit, terwijl er ook positieve punten worden genoemd:
[..]
En als je dan ook gelijk even de hele zin erbij pakt en niet alleen het eerste stukje:
[..]
Voortaan dus eerst je bril opzetten voordat je onterechte kritiek gaat leveren op iemand's mening.
Het is dan ook gewoon een TV-serie waarbij deze film een aanvulling is op het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:33 schreef casper019 het volgende:
CRIMI CLOWNS DE MOVIE
[ afbeelding ]
Wat een rare film, Ik vond e rniks aan. De film gaat over een familie/stel clowns die allemaal wat geks hebben en die vervolgens overvallen gaan plegen. Maar er zit totaal geen diepgang of spanning in, afentoe komt er iemand tussendoor die een soort verhaal verteller is wat de vaart uit de film haalt.
En t gehele verhaal, achteraf vraag je je af, waar ehb je naar gekeken.
waardeloos.
1
Had je oprecht iets anders verwacht voor je ging kijken? Kijk alleen die filmposter al manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef casper019 het volgende:
THE INTERNSHIP
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom deze film op imdb hoger dan een 6 krijgt want echt....
Ik vind owen wilson een best goeie acteer, veel van zijn film hebben wel wat grappigs en luchtigs en daar hou ik van. Maar deze film, was dus echt totaal niks.
Om te beginne heb verhaal sloeg compleet nergens op, 2 vrienden soliciteren bij google, en vervolgens moeten ze een soort race houden met andere teams wie uiteindelijk wint word aangenomen, en dat houd ook in sporten en andere dingen, dus t verhaal is al min.
Dan het acteer werk is op sommige momenten gewoon tenenkrommend slecht,
en dan ook nog bevat de film geen grappen, ik heb geeneens kunnen glimlachen, en ook het einde was zo voorspelbaar als de pest, evenals de ''plotwendingen'''
EN daarnaast duurde de film ook nog eens veels te lang,
Kortom, NIET kijken, 4
Het is Chrome, op een Mac.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:01 schreef Flixxy het volgende:
[..]
En waarom is die browser in de poster van Safari (?) en niet van Google Chrome?
Alles waar De Movie achter staat is doorgaans prut van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een TV-serie waarbij deze film een aanvulling is op het eerste seizoen.
Movie: The Moviequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef danos het volgende:
[..]
Alles waar De Movie achter staat is doorgaans prut van de bovenste plank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |