Zou eens tijd worden.quote:
Ik verheug me al op dat geklaag en gesteun van die tokkiesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ze MOETEN aan het werk, of ze het gaan doen is een tweede.
Beerkequote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had laatst ook probleemwijken gekeken. wat voor tokkies waren dat zeg
Die topshow moeten ze ook weer eens mee verder.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had laatst ook probleemwijken gekeken. wat voor tokkies waren dat zeg
Duindorp bedoel jequote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die aflevering van duinvoort.
Euroshopperquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Ik pak er maar even een halve liter paupermerk blikbier bij.
Niks mis met Schultenbrauquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
ik wist dat ik iets vergeten was vergeten vanmiddag bij de Aldiquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Beste programma sinds Probleemwijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Massaal posten! Dit gaat een dikke reeks worden
Het valt mee dat ze mijn wijk niet hebben, of nouja, een wijk uit mijn stad.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Die topshow moeten ze ook weer eens mee verder.
Dit is Probleemwijken 2.0quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beste programma sinds Probleemwijken
Ja dat allesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
TV meegenomen en de buurt uitgenodigd? Huismerk borrelnootjes en pauperbier bij de hand enzo?
Hoaxquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is Probleemwijken 2.0
Verder is er geen enkel programma zo goed als Voetbal International, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |