Dat is wel erg simpel gesteld, ja. Deze mensen willen gewoon geen hulp. Daarbij kosten scans waarschijnlijk meer dan die paar euro's per maand. Helemaal geen bijstand en 'zoek het maar uit' is ook niet echt een optie, zit je met een zooi zwervers en alle overlast van dien..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Er is zeker iets aan te doen denk ik: Simpele regels:
- min. 3 jaar werken voor bijstandsuitkering
- voor de bijstand: verplichte schuldhulpverlening indien schulden.
- voor de schuldhulpverlening: scan op vreemde uitgaven (au pairs, roken, etc: alleen nog bijstand indien deze worden aangepakt)
Komt wel gewoon op uitzendinggemist hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Palomar het volgende:
[..]
ik ook, kan iemand dit niet even op youtube zetten?
bij andere utizendingen staat een verwachte datum/tijd wanneer het online komt. Bij dit programma alleen een linkje 'waarom kan ik het niet bekijken'quote:Op woensdag 4 september 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt wel gewoon op uitzendinggemist hoor.
Best veelquote:Op donderdag 5 september 2013 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
CAMPING POWNED
423.000 kijkers.
Hij staat eropquote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Palomar het volgende:
[..]
bij andere utizendingen staat een verwachte datum/tijd wanneer het online komt. Bij dit programma alleen een linkje 'waarom kan ik het niet bekijken'Maar kijk morgen nog wel een keer...
Ja...want ze moesten toch af en toe even kunnen afschakelen zonder dat ze op hun kinderen moesten passen.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Toekito het volgende:
Wat een volk
Naar de voedselbank gaan maar wel een au pair hebben
Ik had ook niet anders verwacht. Op Twitter liep het storm.quote:
Beetje lastig als je hele omgeving precies hetzelfde doet en je niet beter weet.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:35 schreef BaajGuardian het volgende:
verder mensen die roken + drinken in de bijstand =
Zet jezelf op een positieve rails want dat helpt nergens bij, ook niet bij het verwerken van je problemen.
tja die mensen hebben inderdaad niet het intellect om voor zichzelf te denken, de meute volgen zijn ze wel goed in.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje lastig als je hele omgeving precies hetzelfde doet en je niet beter weet.
ze bedoelen dat knokken letterlijk, buurtruzies uitvechten met bierflesjes etc.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef ledlamp het volgende:
Ik snap niet dat tokkies altijd dingen zeggen als: knokken voor mn familie terwijl zuipen, roken en zeiken het enige is wat ze doen
Tokkies proberen alles altijd terug te vertalen naar een oeremotie die er vervolgens ongecontroleerd weer uitkomt. Dit alles om de wereld begrijpbaar te houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef ledlamp het volgende:
Ik snap niet dat tokkies altijd dingen zeggen als: knokken voor mn familie terwijl zuipen, roken en zeiken het enige is wat ze doen
Mooie post.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tokkies proberen alles altijd terug te vertalen naar een oeremotie die er vervolgens ongecontroleerd weer uitkomt. Dit alles om de wereld begrijpbaar te houden.
- je familie beschermen (klopjachten op niet-praktiserende pedofielen maken)
- zo snel mogelijk voedsel verzamelen als de kans zich voordoet (vechten bij kortingsacties etc.)
- indruk maken op de vrouwen (d.m.v. oergeluiden, loos gebrul en schouderwiegend lopen)
- etc.
Jammer dat het programma niet ondertiteld is, zou een paar mooie quotes kunnen opleveren.quote:
Dat is inderdaad wel jammer. Valt dat niet aan te zetten in Uitzending Gemist?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat het programma niet ondertiteld is, zou een paar mooie quotes kunnen opleveren.
Is wel eens tijd na al die Probleemwijken screenshots.
Lijkt me op zich niet zo moeilijk. Ga naar een volksbuurt en kijk wie er op dinsdagochtend om 11 uur met een blikje Schultenbräu op een goedkoop kuipstoeltje voor z'n huis zit. Dat is een potentiële deelnemer.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:21 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze mensen hiervoor weten te vinden
Kan je er toch zelf in painten?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer. Valt dat niet aan te zetten in Uitzending Gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |